Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Star Trekkin across the universe Only going forward cause we can't find the earth. Haha, dritbra! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jeg får nostalgitårer i øya av denne: Labbetuss har bursdag! OJOJOJ! Fiine sangen på slutten. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eplefe, den sangen er selve definisjonen av hat! Var ikke JEG som postet den. Nå. Skal vi få opp litt morsomme, søte videoer? 80's hit (1989, Top100 billboard): Sorry, men det var bare lol, at den har vært på billboard lista er jo nesten en skam Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 We come in peace, shoot to kill, shoot to kill. Blir jo bare bedre og bedre dette. ^^ Hvorfor har jeg ikke hørt om denne før. Er jo genial. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Labbetuss er så ufattelig søøøt. Vi har faktisk hatt en krangel om hvilken rase han er her i hjemmet. Sorry, men det var bare lol, at den har vært på billboard lista er jo nesten en skam GB2Dark emo corner plz. Den rocker. We come in peace, shoot to kill, shoot to kill. Blir jo bare bedre og bedre dette. ^^ Hvorfor har jeg ikke hørt om denne før. Er jo genial. Jeg vet. Tror jeg tipset deg om den og du sa "send den i morgen" også glemte jeg det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Du bor altfor langt unna meg, Eplefe Digger smitt & smule..OJOJOJOJOJ Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Labbetuss er så ufattelig søøøt. Vi har faktisk hatt en krangel om hvilken rase han er her i hjemmet. Labbetuss er en labbetuss, end of discussion Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du bor altfor langt unna meg, Eplefe Digger smitt & smule..OJOJOJOJOJ Du får flytte nærmere da. (Aww, btw) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eplefe bor skummelt nærme meg. Jeg tror jeg må flytte lenger vekk. XP Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du må nesten ha et visst forhold til Star Trek for å få mye ut av The Firm-sangen. "There's life, Jim but not as we know it" er noe Spock pleide å si. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg får nostalgitårer i øya av denne: *film* Labbetuss har bursdag! OJOJOJ! Fiine sangen på slutten. Herregud Bytex, man ser jo at hunden ikke er ekte! Ingen hunder kan jo gjøre sånt på ordentlig! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eplefe bor skummelt nærme meg. Jeg tror jeg må flytte lenger vekk. XP Som om ikke du liker å henge med meg, tøsa. Du må nesten ha et visst forhold til Star Trek for å få mye ut av The Firm-sangen. "There's life, Jim but not as we know it" er noe Spock pleide å si. og om man ikke har noe forhold til Star Trek og fremdeles ikke finner den sangen det minste morsom/fengende har man ensporet musikksmak. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Herregud Bytex, man ser jo at hunden ikke er ekte! Ingen hunder kan jo gjøre sånt på ordentlig! Fyfaen, jeg går og skader meg selv, brb Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Binko har startet en tannsekt til minne om hvor refreshing det er å pusse tenna. Klubbmøter med tannhatter og hemmelige tanntrykk så vi kan gjennkjenne hverandre. Hemmelige tannpuss-seremonier på møtene, og 50% off på tannlegeavgifter til alle medlemmer. PM for basic membership, da får du lov til å bære "Melketann i Tannisk Sekt" i signaturen din, eller, du kan hvis du vil, for en liten, ubetydelig time som min slave bli PREMIUM-medlem!! Da får du tittelen jeksel og får bære tannhatten. Meld dere på folkens! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Herregud Bytex, man ser jo at hunden ikke er ekte! Ingen hunder kan jo gjøre sånt på ordentlig! Fyfaen, jeg går og skader meg selv, brb heheheh var jo ment som en spøk da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Sant det. Ååå fant godsangen: Se filmen hos Youtube Moki er gothfraggelen. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Her er THE song nå bytex! Ja jeg vet at vi er nostalgiske nå. Humm.. hvordan får jeg videoen ut her? Hvilken del av addressen skal ut? Endret 12. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Som om ikke du liker å henge med meg, tøsa. Ok da, jeg innrømmer det. Men ikke faen om jeg greier å henge med i alle historiene dine. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gothfraggle. Så søøøt. Uff, jeg har skikkelig lyst til å kle meg opp og gå på fest i dag, men jeg orker ikke. Som om ikke du liker å henge med meg, tøsa. Ok da, jeg innrømmer det. Men ikke faen om jeg greier å henge med i alle historiene dine. Haha, vanskelig om man ikke har noe forhold til folkene som er med i dem Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ok da, jeg innrømmer det. Men ikke faen om jeg greier å henge med i alle historiene dine. Det er det ingen av oss som gjør. x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg