Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Labbetuss er så ufattelig søøøt. :love:

Vi har faktisk hatt en krangel om hvilken rase han er her i hjemmet. :wee:

Sorry, men det var bare lol, at den har vært på billboard lista er jo nesten en skam

GB2Dark emo corner plz. Den rocker.

We come in peace, shoot to kill, shoot to kill. Blir jo bare bedre og bedre dette. ^^ Hvorfor har jeg ikke hørt om denne før. Er jo genial.

Jeg vet. Tror jeg tipset deg om den og du sa "send den i morgen" også glemte jeg det. :p

Lenke til kommentar
Eplefe bor skummelt nærme meg. Jeg tror jeg må flytte lenger vekk. XP

Som om ikke du liker å henge med meg, tøsa. :wee:

Du må nesten ha et visst forhold til Star Trek for å få mye ut av The Firm-sangen.

"There's life, Jim but not as we know it" er noe Spock pleide å si.

og om man ikke har noe forhold til Star Trek og fremdeles ikke finner den sangen det minste morsom/fengende har man ensporet musikksmak. :(

Lenke til kommentar

Binko har startet en tannsekt til minne om hvor refreshing det er å pusse tenna.

Klubbmøter med tannhatter og hemmelige tanntrykk så vi kan gjennkjenne hverandre. Hemmelige tannpuss-seremonier på møtene, og 50% off på tannlegeavgifter til alle medlemmer.

PM for basic membership, da får du lov til å bære "Melketann i Tannisk Sekt" i signaturen din, eller, du kan hvis du vil, for en liten, ubetydelig time som min slave bli PREMIUM-medlem!!

Da får du tittelen jeksel og får bære tannhatten. Meld dere på folkens!

Lenke til kommentar

Gothfraggle. :love:

Så søøøt. :wee:

Uff, jeg har skikkelig lyst til å kle meg opp og gå på fest i dag, men jeg orker ikke.

Som om ikke du liker å henge med meg, tøsa. :wee:

Ok da, jeg innrømmer det. Men ikke faen om jeg greier å henge med i alle historiene dine.

Haha, vanskelig om man ikke har noe forhold til folkene som er med i dem :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...