Kibs Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Da kunne hun vel beholde navnet? Oo Ooooh!!! I morgen er det drømmefinaleeeeeeee!!!!! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Neinei jeg satte meg inn hit igjen å satte på bordviffta:P Jeg er sjokoladebamse med nytt navn... har vært her i sånn.. noen uker ca. Okei. Du skifter ikke BÅDE avatar og nick samtidig. Det er liek... dårlig gjort. Oo ja jeg vet. Beklager:( Men hun har fått kanin på avatar... iknow... den er sexy:D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Var deg jeg mente ja Så du hadde 11 poster bare så.... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Var deg jeg mente ja Så du hadde 11 poster bare så.... Litt flere i profilen. Blir som med meg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Var deg jeg mente ja Så du hadde 11 poster bare så.... ja:D jeg er ikke noen stor-skriver Var deg jeg mente ja Så du hadde 11 poster bare så.... Litt flere i profilen. Blir som med meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Det regneeeeer! :]]]] Og tordner -_-" Endret 5. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Regner her også. Kom hjem fra tur og det var litt vått i stua Ikke alltid greit med takvinduer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Regner her også. Kom hjem fra tur og det var litt vått i stua Ikke alltid greit med takvinduer.Joooda. Dere fant jo ut at det regnet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hadde jo hørt det da om vinduene hadde vært lukka ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hørte at det begynte å regne når jeg satt på dass, så tenkte jeg på takvinduet x] Blei litt bløtt oppe her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Sol sol gå din vei! Regn regn kom til meg! Det sluttet å regne :/ Var faktisk digg å gå ut og bli våt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 regnet slutta her:( så nå er det like jævla varmt igjen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hvordan i all verden kan det ha seg at man blir sliten av å ligge ute i sola? Har ikke gjort stort annet i hele da, og det føles som om jeg har vært ute på en lengre fjelltur. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kan noen komme og lage mat til meg? Jeg eier ikke inspirasjon til å finne på noe, men jeg er sulten. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Sol sol gå din vei! Regn regn kom til meg! Det sluttet å regne :/ Var faktisk digg å gå ut og bli våt. Jeg gikk å satte meg på plattingen i kjole i regnet for å bli klissvåt.. var drit digg:D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kan noen komme og lage mat til meg? Jeg eier ikke inspirasjon til å finne på noe, men jeg er sulten. Pytt i panne.. x] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Pytt i panne.. x]Hadde jeg hatt sånn ferdigvariant så hadde det vært et alternativ. Men jeg gidder ikke lage fra scratch heller. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Pytt i panne.. x]Hadde jeg hatt sånn ferdigvariant så hadde det vært et alternativ. Men jeg gidder ikke lage fra scratch heller. Egg på brød?det er lett... og man blir mett.. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Egg på brød?det er lett... og man blir mett.. ^^ Driver du med rim også? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Evt bare ostesmørbrød. Llandariiiiii.. Helluuuuuuuuuuu! *vifte med øyevippene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg