kloningen Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, hvor er regnet? Vær rytme som jeg liker best: Sol 5 dager, regn i 2. For å få "klaret" opp luften litt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Eller bare regn hele tiden slik at det "trommer" på taket når man skal sove. Digg... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Eller bare regn hele tiden slik at det "trommer" på taket når man skal sove.Digg... JA:D men nå tordner set så da MÅ regnet komme snart... jeg gleder meg... =D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Er bare en haug med svake hvite skyer her -_-" Ser ikke ut til at det blir no regn her, nei. Endret 5. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er bare en haug med svake hvite skyer her -_-" Ser ikke ut til at det blir no regn her, nei. her kommer det masse brakelyder:D Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 http://www.break.com/index/sofa-king-we-todd-did.html Noen ting er bare umulig å mislike Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 det REGNER!!!!! =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 To timer til vi reiser, ja. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Her blir det varmere og varmere og jeg dør snart. Hadde jeg sovet 6-7 timer inatt hadde jeg vært en lykkelig mann. Sov dårlig igår og ingenting inatt. Samme her. : / Vet man ikke skal klage, men jeg gjør det alikevel. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 To timer til vi reiser, ja. Du har det å glede deg kjeeeempeeeeemyyyyeeeee til mandag, altså. =/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 JADDA, de begynner å blåse opp her Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Blåser litt i Oslo nå. Herlig. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Blåser litt i Oslo nå. Herlig. ja måtte gå ut å sette meg foran huset å kjenne på brisen:D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 ja måtte gå ut å sette meg foran huset å kjenne på brisen:D Jeg vurderer å sette meg ut på balkongen, men liksm... Det er ute. Jeg har et rykte å ta vare på. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 ja måtte gå ut å sette meg foran huset å kjenne på brisen:D Jeg vurderer å sette meg ut på balkongen, men liksm... Det er ute. Jeg har et rykte å ta vare på. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Jeg er syk, OKEI? Edit: Hvem er du, forresten? Kvalifiserer du til nying? Jeg husker deg ikke. Endret 5. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Velkommen til forumet da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg er syk, OKEI? Edit: Hvem er du, forresten? Kvalifiserer du til nying? Jeg husker deg ikke. Neinei jeg satte meg inn hit igjen å satte på bordviffta:P Jeg er sjokoladebamse med nytt navn... har vært her i sånn.. noen uker ca. Velkommen til forumet da er det meg du ønsker velkommen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Neinei jeg satte meg inn hit igjen å satte på bordviffta:P Jeg er sjokoladebamse med nytt navn... har vært her i sånn.. noen uker ca. Okei. Du skifter ikke BÅDE avatar og nick samtidig. Det er liek... dårlig gjort. Oo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Men hun har fått kanin på avatar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg