Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarte faens vær! Det var så varmt inatt at jeg ikke fikk sove ett eneste minutt! Neste gang jeg hører noen si "ååååååå så heeeeeerlig med dette deiiilige været" skal jeg personlig rive ut strupen deres og DRITE på den, og stappe alt inn i hullet igjen.

 

Gleder meg til søndag, da er det meldt regn og dritvær. Så får jeg kanskje sove en hel natt for en gangs skyld.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Idag sier de det blir ENDA varmere..takke faen at jeg drar til Svalbard 2 uker i ferien. Der får jeg sove i det minste.

 

Blir bare trøtt og slapp og daff i sånt her vær. Igår gadd jeg ikke dra ut og kjøpe mat før jeg var så skrubbsulten at jeg kunne spist opp armen min.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Så rart, når jeg er fyllesyk har jeg aldri vondt i hodet. Jeg får det i magen, må på do og tømme ryggen 3-4 ganger i timen hele dagen etterpå. Det er nesten værre. Pluss jeg får jævlige skjelvinger og kaldsvetting etter jeg står opp.

 

Det var ekstra kjipt når vi var 4 stk fra jobb på kurs i Zurich, og hadde ei god fyllekule på kvelden i hotellbaren dagen før hjemreise.

Våknet og sto opp i tide til kurset som skulle vare til 12 (så hjemreise), testa formen med å gå rundt i rommet, null probs. Gikk ned til frokost, så sa det bare *PANG* og jeg ble kanon dårlig i magen og svetta og skalv. Spiste 1/3 av et rundstykke. Så dro vi med buss til kurset, men jeg klarte ikke fokusere og ble kvalm hele tida og måtte sitte i resepsjonen og drikke kamillete uten sukker (det skulle hjelpe sa damene der). Så dro vi til flyplassen og måtte vente der i 8 timer på flyet. Da sprang jeg på dass for å drite minst 3 ganger i timen..med en gang vi satte oss ned ble jeg dårlig og måtte opp og gå. Stemninga ble ganske laber etterhvert. Spiste en halv burgerking hele ettermiddagen. Derfor unngår jeg fylla så mye som mulig nå. Hater dagen derpå.

 

MEN, grunnen til at du har hodepine er fordi du har drukket for lite vann. Alkohol er vannavstøtende, og kroppen får underskudd på vann. Det viser seg i hodepine. Drikk masse vann. Helst før du legger deg etter byturen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...