Stonemeister Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Noen andre som ikke får sove og koser seg med Scrubs, snus og jus? En av fire riktige. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Nja.. Pakka i meg en stor sånn plast-sak med druer... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Seymour_Cocks Stumbla nettopp over den her, og tenk å få vite at det er det du blir husket for. Ikke for handlingene dine og alt du oppnådde gjennom hardt arbeid, men for navnet ditt. Glad jeg heter Herman. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Svarte faens vær! Det var så varmt inatt at jeg ikke fikk sove ett eneste minutt! Neste gang jeg hører noen si "ååååååå så heeeeeerlig med dette deiiilige været" skal jeg personlig rive ut strupen deres og DRITE på den, og stappe alt inn i hullet igjen. Gleder meg til søndag, da er det meldt regn og dritvær. Så får jeg kanskje sove en hel natt for en gangs skyld. Endret 5. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hey Bytex. Ro deg ned, tenk på han stakkarn som sto i solsteiken i 9 timer og mala i går. Trodde jeg skulle dö flere ganger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Idag sier de det blir ENDA varmere..takke faen at jeg drar til Svalbard 2 uker i ferien. Der får jeg sove i det minste. Blir bare trøtt og slapp og daff i sånt her vær. Igår gadd jeg ikke dra ut og kjøpe mat før jeg var så skrubbsulten at jeg kunne spist opp armen min. Endret 5. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Yarr! Blir regn i morra og på mandag, så satser på en fridag hvert fall. Har ikke hatt en eneste fridag på 11 dager faktisk. Jobba rundt 9 timer hver dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Og nå kommer snart noen morgenfugler og kvitrer "nei som dere syter, burde ikke klage på det fine været". Da sier jeg HOLD KJEFT ellers DRITER JEG I KJEFTEN DIN. HAR DU LYST TIL DET? Nei, tenkte meg det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Haha, Bytex. Uff, jeg er fyllesyk. Hodet mitt kjennes ut som at det holder på å sprenge. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 ENDELIG har jeg klart å døgne for så å legge meg tidlig (igår) Mission: Snu døgnet - complete. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har vært på expert å kjøpt meg vifte Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Så rart, når jeg er fyllesyk har jeg aldri vondt i hodet. Jeg får det i magen, må på do og tømme ryggen 3-4 ganger i timen hele dagen etterpå. Det er nesten værre. Pluss jeg får jævlige skjelvinger og kaldsvetting etter jeg står opp. Det var ekstra kjipt når vi var 4 stk fra jobb på kurs i Zurich, og hadde ei god fyllekule på kvelden i hotellbaren dagen før hjemreise. Våknet og sto opp i tide til kurset som skulle vare til 12 (så hjemreise), testa formen med å gå rundt i rommet, null probs. Gikk ned til frokost, så sa det bare *PANG* og jeg ble kanon dårlig i magen og svetta og skalv. Spiste 1/3 av et rundstykke. Så dro vi med buss til kurset, men jeg klarte ikke fokusere og ble kvalm hele tida og måtte sitte i resepsjonen og drikke kamillete uten sukker (det skulle hjelpe sa damene der). Så dro vi til flyplassen og måtte vente der i 8 timer på flyet. Da sprang jeg på dass for å drite minst 3 ganger i timen..med en gang vi satte oss ned ble jeg dårlig og måtte opp og gå. Stemninga ble ganske laber etterhvert. Spiste en halv burgerking hele ettermiddagen. Derfor unngår jeg fylla så mye som mulig nå. Hater dagen derpå. MEN, grunnen til at du har hodepine er fordi du har drukket for lite vann. Alkohol er vannavstøtende, og kroppen får underskudd på vann. Det viser seg i hodepine. Drikk masse vann. Helst før du legger deg etter byturen. Endret 5. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Må seriøst få skaffa meg no kjøling, sånn at rommet ikke blir 30grader+ viss pcen står på Sov også bare 6-7 timer :=/ i natt. Endret 5. juli 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 YEY! Nå begynte det å regne, så da tar jeg fri resten av dagen. Herlich! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Her blir det varmere og varmere og jeg dør snart. Hadde jeg sovet 6-7 timer inatt hadde jeg vært en lykkelig mann. Sov dårlig igår og ingenting inatt. Endret 5. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Må seriøst få skaffa meg no kjøling, sånn at rommet ikke blir 30grader+ viss pcen står på Sov også bare 6-7 timer :=/ i natt. Bare 6-7 timer??? Vanligvis hjemme pleier jeg å ha 3-4 timer sövn jeg. Nå lever jeg jo sunt et helt annet sted da. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Dere får kjøpe sånn tøff vifte dere også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Har det. Sånn stor som står på bordet og går frem og tilbake med 2 hastigheter. sliter med å sove når den er på fordi jeg hører på duringa istedet da Jeg er SÅ anti-syden mann. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Dere får kjøpe sånn tøff vifte dere også Har vifte men den bråker som et helvete å gjør det litt kaldt igjen eller så går den bare rundt å lager lyd, men nesten ingen virkning En sånn jeg har, måtte jo kjøpe den minste jeg fant Endret 5. juli 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Dere får kjøpe sånn tøff vifte dere også Pix or it didn't happen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg