b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Regn er undervurdert Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Regn er undervurdert jeg elsker regn... det lager så fin lyd og lukt. Selv elsker jeg torden og lyn. Så håper det kommer snart. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 JEG VIL TRENE! Så tren, da vel. Forrige natt fikk jeg ikke sove og da tok jeg noen hundre situps i løpet av natten. Scrubs > situps > Scrubs > situps osv., og til slutt fikk jeg sove. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Aaaahh, endelig en frikveld. Har jobba (til sjøs) 12t hver kveld i snart 3 uker i strekk. Går av to uker på onsdags mårra'n . Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 JEG VIL TRENE! Så tren, da vel. Forrige natt fikk jeg ikke sove og da tok jeg noen hundre situps i løpet av natten. Scrubs > situps > Scrubs > situps osv., og til slutt fikk jeg sove. Its complicated Men situps og push-ups kan jeg ta et par av Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 jeg elsker regn... det lager så fin lyd og lukt.Selv elsker jeg torden og lyn. Så håper det kommer snart. Kommer nok om ikke så lenge. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Nei, la det være sol Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Sol er bare oppskrytt. Jeg foretrekker igloen min jeg Endret 5. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det er sant, men hey...jeg er i det minste ikke liverpool fan Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 DU er oppskryt Du også? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det er sant, men hey...jeg er i det minste ikke liverpool fan Touche Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Da har man sett ferdig Lange Flate Ballær II. ^^ Spennende. And abit touchy. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 var den så drit som alle skulle ha det til? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Sommerferie er faen ikke sunt. Gikk hjem klokken 1 i dag jeg, for jeg skal jo tidlig opp i morgen. Men det er jo umulig å komme seg i seng. "Oooh, den filmen så spennende ut. Men uff, jeg skal tidlig opp i morgen. Jaja, det er jo sommerferie!" Dette kommer til å ødelegge meg. xD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 var den så drit som alle skulle ha det til? Neeh, den var da kul den. ^^ Sånn typisk "macgyver" stil, redde verden i siste sekund.. Og masse annet. ^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hvem gidder å se på sånt uansett Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Er slik sommerferie skal være Har ikke hatt ordentlig sommerferie på 2-3 år nå. edit: men får meg en ferie nå om ikke så lenge.. 8) Endret 5. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Stakkars b-real. *kosepå* ^^ Kosehumør! ^^ *kosepåkafeen* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Noen andre som ikke får sove og koser seg med Scrubs, snus og jus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg