b-real Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Sove naken da...ikke værre en det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Temperaturen her er fortsatt på 22 grader ute. Inne er det enda varmere. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Først NÅ det begynner å bli levelig i huset, og jeg må legge meg snart. Sov bare fire timer i natt. Trøtt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Ja, er fælt varmt både ute og inne. Har bordvifte men da ligger jeg og hører på durelyden i vifta istedet for å sove. Tenk deg å bo i Thailand eller Afrika da..sånn her varme hele året, hver eneste dag. Og sengemadrassen bare er et svart hull av svette. Endret 4. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Tenk deg å bo i Thailand eller Afrika da..sånn her varme hele året, hver eneste dag. Og sengemadrassen bare er et svart hull av svette. Kan ikke skjønne hvordan folk overlever der nede... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Svett i ræva. Prøv talkum. Det pleier å hjelpe. Da slipper du hvertfall å bli sår av at skinkene gnir mot hverandre. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Svett i ræva. Prøv talkum. Det pleier å hjelpe. Da slipper du hvertfall å bli sår av at skinkene gnir mot hverandre. Det er hva? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Tenk deg å bo i Thailand eller Afrika da..sånn her varme hele året, hver eneste dag. Og sengemadrassen bare er et svart hull av svette.Kan ikke skjønne hvordan folk overlever der nede...Det er en grunn til at de spiser så mye krydra mat. Krydder som chillipepper setter ned kroppens evne til å føle varme/kulde. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som ser på tv3? rofl! Det var veldig, veldig, veldig, veldig sært. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Det er hva? "krittpulver"/babypulver Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 I see Blir som vått mel etterhvert da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Og det nedsetter vel evnen i lukkemuskelen også tipper jeg. Har hørt mexikanere spøke om at maten er så sterk at de ikke tør gå på do lengre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 I see Blir som vått mel etterhvert da Nei heldigvis så blir det ikke så ille. Eller... Nå skal det sies at jeg ikke har erfaring med å bruke det på annet enn babyrumper da. Om det er anderledes på voksne folk vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Talkum blir vel bare en slags ekkel seig pasta når det blir gjennomvått? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Tenk deg å bo i Thailand eller Afrika da..sånn her varme hele året, hver eneste dag. Og sengemadrassen bare er et svart hull av svette.Kan ikke skjønne hvordan folk overlever der nede...Det er en grunn til at de spiser så mye krydra mat. Krydder som chillipepper setter ned kroppens evne til å føle varme/kulde. Og igjen er det slik russerne holder ut, med vodka. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Spørs vel hvor mye talkum en har på? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Hei hei. ^^ Hvordan går det? =) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg stjal Toblerone fra de gamle. >8] Det var godt, og nå viftes jeg på av vifta mi. Der, du? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Biff stroganoff intas med et glass cola. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg