kloningen Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Geniale løsningen da må jo være en LiveCD av en linux distro x] (Riktignok om du får til å boote opp fra disc) Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jepp, men det er Federer som begynner snart. Nadal begynner seinere Det ser ut som de sparer det beste til slutt Federer spiller NÅ. Og ikke overdriv det der..... Oi, klokken er blitt så mye xD Da er det tennis tid... når jeg kommer opp på hytta Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 *Googler "How not to alert IT-guys when messing in the BIOS on a school computer* x] Heller det at når du går til det skrittet at du oppretter en partisjon så vil jeg få beskjed om det. Hva skulle være den store vitsen med å komme inn i BIOS anyhow? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Quayle, du høres ut som en skikkelig naziadministrator. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Han gjør bare jobben sin XD Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 AKKURAT SOM NAZISTENE! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Nazidmin. Jeg hadde adminpassordet i fjor, men da andre fikk tak i det sladret jeg til alex. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Heller det at når du går til det skrittet at du oppretter en partisjon så vil jeg få beskjed om det. Hva skulle være den store vitsen med å komme inn i BIOS anyhow? Jeg ser jo absolutt poenget med det. Men hvordan? Om man skulle fått tak i bios passordet, formaterer hele pc-en og legger inn fks Ubuntu, vil du vel ikke få beskjed? Ikke at det er noe vits i. Siden man ikke får tilgang til skrivere osv. Derimot, hvordan forholder du deg til å la elever få installere fks, vmware på pc-ene sine? =) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Hææhæææææhæhæhæ! Jeg har kommet inn på kristenskole i Bergen. Eller.. kommet inn på ett fag, og står på venteliste til to andre. Åh, så genialt. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Hææhæææææhæhæhæ! Jeg har kommet inn på kristenskole i Bergen. Eller.. kommet inn på ett fag, og står på venteliste til to andre. Åh, så genialt. :!:Danielsen eller katten? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Får du beskjed om jeg cracker admin-passordet og installerer noe? Og hva for faenskap er det du har lagt inn på de som gjør det? Selvlaget eller noe annet? Vel, lokalt er det ikke noe admin-passord å knekke, da den kontoen er deaktivert. Her finnes det selvsagt verktøy som man kan boote opp maskinen med og åpne kontoer som er sperret, resette passord osv. Dette kan du helt trygt gjøre uten at det blir oppdaget så fremt du ikke logger inn i Windows. Så fort du logger inn i Windows, uavhengig av om det er med administratorkontoen eller ikke så vil maskinen din kommunisere med serveren og fortelle at administratorkontoen er aktiv. Serveren vil i neste rekke varsle om at det ikke er normal aktivitet ut fra ett gitt regelsett. Dette gjelder også installasjoner. Det er ikke sjølmekka nei. Det var noen som brente seg på slike forsøk her i fjor. Selvsagt vet man ikke om man tar alle. Poenget er at man klarer aldri å låse ned en maskin noen har tilgang til 100%. Det er i praksis umulig. Man kan bare gjøre det enkelt eller vanskelig for noen å bryte sperrene og samtidig gjøre slik at man blir gjort oppmerksom på at noen har gjort noe de ikke skal. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke svar på Loso sine meldinger, bare rapporter. He's my sugardaddy. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Danielsen eller katten? Danielsen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Heller det at når du går til det skrittet at du oppretter en partisjon så vil jeg få beskjed om det. Hva skulle være den store vitsen med å komme inn i BIOS anyhow? Jeg ser jo absolutt poenget med det. Men hvordan? Om man skulle fått tak i bios passordet, formaterer hele pc-en og legger inn fks Ubuntu, vil du vel ikke få beskjed? Ikke at det er noe vits i. Siden man ikke får tilgang til skrivere osv. Derimot, hvordan forholder du deg til å la elever få installere fks, vmware på pc-ene sine? =) Vel, hvis de formaterer maskinen og installerer Ubuntu, så vil jeg ikke få rapport. Du tror ikke at bjellene ringer om en gitt maskin ikke rapporterer etter en gitt tid? Da sier serveren: "Hei!! Nå har jeg ikke hørt fra elev-mbjorn på x dager, hva skjer a'?" *tasse opp til klasserommet til mbjorn og prikke mbjorn på skuldra* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Artig. Hvis ikke du er kristen kan du visstnok slippe unna bønnetider og sånn. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Quayle, du høres ut som en skikkelig naziadministrator. Jeg er nok det. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Artig. Hvis ikke du er kristen kan du visstnok slippe unna bønnetider og sånn. Jeg skal bare ta ett, maks to fag, da. Så jeg tviler på at jeg møter opp til bønnestund klokken 8 hver morgen, liksom. Selv om mamma nok hadde blitt glad. Haha. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Mattelæreren min driver og prater om at de som vil ha realfag burde ta Katten. Edit: Jeg hadde to kamerater som hadde gått i samme klasse som meg i syv år. Så fikk foreldrene en åpenbaring: Det er for mye vold, alkohol og tobakk på den ungdomsskolen de skal begynne på *sende dem til Danielsen*. Det var kjipt. Altså, man må oppsøke volden, alkoholen og tobakken for å merke noe til den her. Endret 4. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 hohoho, sjekk hvem som var en ordentlig villstyring da hu var yngre a :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) WooHoo Ny rekord på Kabal Edit: På tid altså Endret 4. juli 2008 av iRipley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg