D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 30. Det er nåtid som teller. Så det øker med andre ord? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Så det øker med andre ord? Nei? Jeg sier bare at det er det som blir sagt nå som teller, ikke det som ble sagt for flere dager siden. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 ahh=) Jeg går er en av de skolene som ikke ga ut pc'er til sine førsteklassinger i fjor, så jeg får ny nå med den nye ordningen der alle 2&3 skal ha. er det mye som ikke vil funke på de altså, får man ikke "være admin" og laste ned de programmene man vil osv? Jeg vet ikke hvordan reglene er på din skole, men for å si kort hvordan det fungerer her. Elevene er ikke lokal administrator av åpenbare grunner - noe som også svarer på ditt neste spørsmål. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Hengt opp 32tommer på veggen på rommet mitt. FØR frokost *Spille xbox* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Anyway, tennis snart Selv om det ikke er like gøy å se på Federer som Nadal... suuuuuck up. Det var dette med ironi og internett, da. Neimen, Eplefe, da! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Anyway, tennis snart Selv om det ikke er like gøy å se på Federer som Nadal... Han spiller jo etterpå. Skarstad: Hysj på deg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg vil ikke ha en PC som jeg ikke kan styre selv. Heldigvis har jeg fire forskjellige CD-er til det formålet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kan da ikke være annet enn lett å ordne seg sin egen lille partisjon med linux eller no på Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kan da ikke være annet enn lett å ordne seg sin egen lille partisjon med linux eller no på Noe som selvsagt fører til politianmeldelse for datainnbrudd når maskinen rapporterer om at det plutselig er blitt en ekstra partisjon. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Kan da ikke være annet enn lett å ordne seg sin egen lille partisjon med linux eller no på Jeg bare sitter her og lurer på om de setter BIOS-passord på maskinene? Virkelig, Quayle? Da foretrekker jeg lett å kjøpe min egen PC. Endret 4. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kan da ikke være annet enn lett å ordne seg sin egen lille partisjon med linux eller no på Jeg bare sitter her og lurer på om de setter BIOS-passord på maskinene? Virkelig, Quayle? Da foretrekker jeg lett å kjøpe min egen PC. Selvsagt setter man BIOS-pwd på maskinene, hvis ikke så er man jo helt tullerusk. Det står du selvsagt fritt til å gjøre, men det fører selvsagt til at du ikke får tilgang til skriverne eller hjemmeområde på serveren(e). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) http://searchwindowssecurity.techtarget.co...1206494,00.html Alt er mulig Endret 4. juli 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hvilken interesse skulle jeg ha av å sitte hjemmme og hente ut sertifikatfiler og lignende? Den siden er blank i Fx. Nei, vent, den var bare veeeeldig treig. Endret 4. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Så det øker med andre ord? Nei? Jeg sier bare at det er det som blir sagt nå som teller, ikke det som ble sagt for flere dager siden. Åja, men hvis det var 20 som ble sagt først og nå er det 30, så øker det på en måte, liksom... Anyway, tennis snart Selv om det ikke er like gøy å se på Federer som Nadal... Han spiller jo etterpå. Jepp, men det er Federer som begynner snart. Nadal begynner seinere Det ser ut som de sparer det beste til slutt Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 http://searchwindowssecurity.techtarget.co...1206494,00.html Alt er mulig Selvsagt er det mulig å komme rundt et BIOS-passord. Hva skulle være poenget når maskinen din uansett rapporterer at du har laget en ny partisjon på maskinen? Tukler du med oppsettet så får jeg beskjed. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jepp, men det er Federer som begynner snart. Nadal begynner seinere Det ser ut som de sparer det beste til slutt Federer spiller NÅ. Og ikke overdriv det der..... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Skarstad: Hysj på deg. Jeg tar ikke ordre fra hvem som helst, vet du. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 *Googler "How not to alert IT-guys when messing in the BIOS on a school computer* x] Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg tar ikke ordre fra hvem som helst, vet du. Selvsagt ikke. Og nå ble han faktisk litt irriterende, så greit at du sa ifra. ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Får du beskjed om jeg cracker admin-passordet og installerer noe? Og hva for faenskap er det du har lagt inn på de som gjør det? Selvlaget eller noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg