Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ahh=)

Jeg går er en av de skolene som ikke ga ut pc'er til sine førsteklassinger i fjor, så jeg får ny nå med den nye ordningen der alle 2&3 skal ha.

 

er det mye som ikke vil funke på de altså, får man ikke "være admin" og laste ned de programmene man vil osv?

 

Jeg vet ikke hvordan reglene er på din skole, men for å si kort hvordan det fungerer her.

 

Elevene er ikke lokal administrator av åpenbare grunner - noe som også svarer på ditt neste spørsmål.

Lenke til kommentar
Kan da ikke være annet enn lett å ordne seg sin egen lille partisjon med linux eller no på :p

 

Jeg bare sitter her og lurer på om de setter BIOS-passord på maskinene?

 

Virkelig, Quayle? Da foretrekker jeg lett å kjøpe min egen PC.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Kan da ikke være annet enn lett å ordne seg sin egen lille partisjon med linux eller no på :p

 

Jeg bare sitter her og lurer på om de setter BIOS-passord på maskinene?

 

Virkelig, Quayle? Da foretrekker jeg lett å kjøpe min egen PC.

 

Selvsagt setter man BIOS-pwd på maskinene, hvis ikke så er man jo helt tullerusk. :D

 

Det står du selvsagt fritt til å gjøre, men det fører selvsagt til at du ikke får tilgang til skriverne eller hjemmeområde på serveren(e). :)

Lenke til kommentar
Så det øker med andre ord?

Nei? Jeg sier bare at det er det som blir sagt nå som teller, ikke det som ble sagt for flere dager siden.

Åja, men hvis det var 20 som ble sagt først og nå er det 30, så øker det på en måte, liksom... :)

 

Anyway, tennis snart :) Selv om det ikke er like gøy å se på Federer som Nadal...

Han spiller jo etterpå.

Jepp, men det er Federer som begynner snart. Nadal begynner seinere :) Det ser ut som de sparer det beste til slutt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...