Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1066 CAS 2 fantes visst ikke, det. Måtte helt opp til CAS 4, eller ned til 800 og CAS 3.
Du vet hvordan det med CAS fungerer eller?

 

Vel. Jeg vet for eksempel at forsinkelsen også kan måles i ns, ved hjelp av en formel som brukes til å måle forholdet mellom hastighet og CAS. En slags effektiv forsinkelse. Stemmer ikke det?

Lenke til kommentar
Skarstad, det var ikke meg som sa at de med under 20 innlegg var nyinger, det var nok før Ayes tid. Jeg, derimot, sa i en ironisk(!) tone at de med under 20 innlegg var jaget ut av tråden.

Jeg tror ikke det var du som sa det, nei. Tror det var Kibs?

 

Noen tips?

UNNGÅ SMILEYS.

Ok, skal prøve det neste gang.

Lenke til kommentar
Ikke hvis du er en moderatorspire. Duh.

Jeg har gitt opp det håpet for lenge, lenge, lenge siden. xD

 

Men fy faen å artig det der å sende inn raporteringer. :D

DET er det!!!

 

Jaja... Des mer irriterte dere blir over meldingene hans des morsommere er det får han.. dummass

Jeg er ikke irritert. Jeg liker idioter. :wee:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det var du som sa det, nei. Tror det var Kibs?

30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var det så vanskelig å få med seg?? Dessuten slutter jeg bare å kalle deg nying. Du er fortsatt en nying om du har 40 innlegg.

 

Det var dette med ironi og internett, da. HUND!!!!!!!!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:dremel:

Was?

Hund? Sa du hund? Jeg ser hund!!!!!!!!! Hund! Bilde??

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
nikka: sette opp elevmaskiner...

type de som elevene i 2&3vgs skal få til leie? eller bare vanlige skolemaskiner?

 

Begge deler. Akkurat nå holder jeg på med noen litt eldre maskiner som skal brukes som reserve og slikt når noen leverer inn sin til "service". :) Dessverre så mangler jeg image til akkurat denne modellen å må derfor lage ett. Det kommer en palle eller tre med maskiner som er beregnet på førsteklassingene som også må settes opp, men der har jeg ferdig image heldigvis.

 

Så må jeg selvsagt fikse opp det ene datarommet også før sommeren er over, pluss at jeg må kjøre service på maskinene til de som begynner i andre til høsten. De har jo hatt egen bærbar i ett år nå, så der er det nok litt rusk her og der.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det var du som sa det, nei. Tror det var Kibs?

30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var det så vanskelig å få med seg?? Dessuten slutter jeg bare å kalle deg nying. Du er fortsatt en nying om du har 40 innlegg.

 

For de som lurer: Alle med under 20 innlegg i denne tråden kan kategoriseres som nying.
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...73&st=94780 (scroll litt ned)

 

Du sa hva?

 

 

Anyway, tennis snart :) Selv om det ikke er like gøy å se på Federer som Nadal...

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det var du som sa det, nei. Tror det var Kibs?

30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var det så vanskelig å få med seg?? Dessuten slutter jeg bare å kalle deg nying. Du er fortsatt en nying om du har 40 innlegg.

 

For de som lurer: Alle med under 30 innlegg i denne tråden kan kategoriseres som nying.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...73&st=94781 (scroll litt ned)

 

Du sa hva?

30. Det er nåtid som teller. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

@ nikka

ahh=)

Jeg går er en av de skolene som ikke ga ut pc'er til sine førsteklassinger i fjor, så jeg får ny nå med den nye ordningen der alle 2&3 skal ha.

 

er det mye som ikke vil funke på de altså, får man ikke "være admin" og laste ned de programmene man vil osv?

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...