Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 La nå folk hulle seg selv så mye de vil. Det blir jo litt mindre av dem hver gang. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Sier den oppmerksomhetssyke 93' som har hvor mange ekstra hull på kroppen? Hvor har du fått det fra at jeg er oppmerksomhetsyk? Jeg skriver i hvertfall ikke "Nå er jeg sulten", "Jeg må på do", "Jeg er trøtt", "Jeg har jogget en tur", "Jeg har hatt overnattingbesøk" () eller noe sånn. Den smilyen på slutten var et forsøk på å få folk til å skjønne at det var ironi, men det hjalp tydligvis ikke... Edit: Jeg har ingen ekstra hull på kroppen, btw. Endret 4. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Hvis du må markere at det er ironi både med en emoticon og et skriftlig tillegg kan du like så godt la være. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hvis du må markere at det er ironi både med en emoticon og et skriftlig tillegg kan du like så godt la være. Jeg tror også at jeg må slutte med det. Ironi over nettet funker visst ikke så bra. Men det spørs om jeg klarer å slutte med det. Det er jo så gøy å bruke det Endret 4. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Hvor har du fått det fra at jeg er oppmerksomhetsyk? Jeg skriver i hvertfall ikke "Nå er jeg sulten", "Jeg må på do", "Jeg er trøtt", "Jeg har jogget en tur", "Jeg har hatt overnattingbesøk" () Neida. Du bare trodde det var deg jeg hintet til, når jeg kaldte skarstad, for en oppmerksomhetsyk 93' ^^ Og jeg valgte å totalt overse ironien din. Nei, sier du det? Jeg får da ironi til å fungere. Og det gjør da flere andre her også. =/ Men sant nok. Aye klarer det ikke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Helluuu.. Er det ikke min jobb å være slem mot nyinger? Oo Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Helluuu.. Er det ikke min jobb å være slem mot nyinger? Oo Jeg er da ikke slem mot han. Det pratet om oppmerksomhetsyk ting, klarte han da helt fint å legge opp til selv. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Neida. Du bare trodde det var deg jeg hintet til, når jeg kaldte skarstad, for en oppmerksomhetsyk 93' ^^ Det virker jo litt mistenkelig at du skriver et eller annet om 93 årgangen rett etter jeg skrev nesten nøyaktig det samme, men jeg var sikkert bare litt paranoid akkurat da... Jeg får da ironi til å fungere. Og det gjør da flere andre her også. =/ Men sant nok. Aye klarer det ikke. Noen tips? Helluuu.. Er det ikke min jobb å være slem mot nyinger? Oo Jeg har jo over 20 innlegg, dvs ikke nying. Remember? Endret 4. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg får da ironi til å fungere. Og det gjør da flere andre her også. =/ Men sant nok. Aye klarer det ikke. Jeg stemmer for innføring av aldergrense på bruk av ironi. I tillegg til en hel masse andre restriksjoner. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Helluuu.. Er det ikke min jobb å være slem mot nyinger? OoNei. Det kommer an på om jeg godtar dem eller ikke, remember?Jeg stemmer for innføring av aldergrense på bruk av ironi. I tillegg til en hel masse andre restriksjoner.Jeg stemmer for innføring av aldersgrense på internett. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har jo over 20 innlegg, dvs ikke nying. Remember? Det var det Pusur1993 som sa, og han er det ingen som tar alvorlig. Jeg stemmer for innføring av aldersgrense på internett. Hva vil da skje med Popit? ): Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har jo over 20 innlegg, dvs ikke nying. Remember? Det var det Pusur1993 som sa, og han er det ingen som tar alvorlig. Aaa, stemmer... ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke vær så munter; det samme gjelder deg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Konge sang, lenge leve knudsen og ludvigsen! Haha, "Hattstativ Hattstativ" x] Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Skarstad: Den vil dø? Er det negativt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Når dere først er inne på postcount... Se når jeg joina 0_o Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg er da ikke slem mot han. Det pratet om oppmerksomhetsyk ting, klarte han da helt fint å legge opp til selv. Greit, greit. Hmmm. Jeg har jo over 20 innlegg, dvs ikke nying. Remember? 30 innlegg. *host* Nei. Det kommer an på om jeg godtar dem eller ikke, remember? Ååååja, det var sant. Teite meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg stemmer for innføring av aldergrense på bruk av ironi. I tillegg til en hel masse andre restriksjoner.Jeg stemmer for innføring av aldersgrense på internett. Totaly agree, in both. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) 18-årsgrense. Edit: Eller 19. Det skjer jo ikke noe når man blir 19, liksom. Så det kunne vært fint å få tilgang til internett først da. Endret 4. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg