Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier den oppmerksomhetssyke 93' som har hvor mange ekstra hull på kroppen? :)

Hvor har du fått det fra at jeg er oppmerksomhetsyk? Jeg skriver i hvertfall ikke "Nå er jeg sulten", "Jeg må på do", "Jeg er trøtt", "Jeg har jogget en tur", "Jeg har hatt overnattingbesøk" (:p) eller noe sånn.

 

Den smilyen på slutten var et forsøk på å få folk til å skjønne at det var ironi, men det hjalp tydligvis ikke...

 

Edit: Jeg har ingen ekstra hull på kroppen, btw.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Hvis du må markere at det er ironi både med en emoticon og et skriftlig tillegg kan du like så godt la være.

Jeg tror også at jeg må slutte med det. Ironi over nettet funker visst ikke så bra. Men det spørs om jeg klarer å slutte med det. Det er jo så gøy å bruke det :D:p

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Hvor har du fått det fra at jeg er oppmerksomhetsyk? Jeg skriver i hvertfall ikke "Nå er jeg sulten", "Jeg må på do", "Jeg er trøtt", "Jeg har jogget en tur", "Jeg har hatt overnattingbesøk" (:p)

Neida. Du bare trodde det var deg jeg hintet til, når jeg kaldte skarstad, for en oppmerksomhetsyk 93' ^^

 

 

Og jeg valgte å totalt overse ironien din. :)

 

Nei, sier du det?

Jeg får da ironi til å fungere. Og det gjør da flere andre her også. =/ Men sant nok. Aye klarer det ikke. :wee:

Lenke til kommentar
Neida. Du bare trodde det var deg jeg hintet til, når jeg kaldte skarstad, for en oppmerksomhetsyk 93' ^^

Det virker jo litt mistenkelig at du skriver et eller annet om 93 årgangen rett etter jeg skrev nesten nøyaktig det samme, men jeg var sikkert bare litt paranoid akkurat da...:p

 

Jeg får da ironi til å fungere. Og det gjør da flere andre her også. =/ Men sant nok. Aye klarer det ikke. :wee:

Noen tips?

 

Helluuu.. Er det ikke min jobb å være slem mot nyinger? Oo

Jeg har jo over 20 innlegg, dvs ikke nying. Remember? ;)

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Helluuu.. Er det ikke min jobb å være slem mot nyinger? Oo
Nei. Det kommer an på om jeg godtar dem eller ikke, remember?
Jeg stemmer for innføring av aldergrense på bruk av ironi. I tillegg til en hel masse andre restriksjoner.
Jeg stemmer for innføring av aldersgrense på internett.
Lenke til kommentar
Jeg er da ikke slem mot han. Det pratet om oppmerksomhetsyk ting, klarte han da helt fint å legge opp til selv. :)

Greit, greit. Hmmm.

 

Jeg har jo over 20 innlegg, dvs ikke nying. Remember? ;)

30 innlegg. *host*

 

Nei. Det kommer an på om jeg godtar dem eller ikke, remember?

Ååååja, det var sant. Teite meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...