Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Nadal skal spille i dag!! When? Etter Federer som begynner i to-tida. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Var rundstykkene og kakaoen jeg stusset på.Nadal skal spille i dag!! Får du det med deg? Jeg har da matpause Meget mulig jeg får det med meg ja. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har da matpause Meget mulig jeg får det med meg ja. Daså. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jesus kristus på en kjepp, hvor lange lunsjpauser har dere? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kake før 12 kan ting bli bedre? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jesus kristus på en kjepp, hvor lange lunsjpauser har dere? Det varierer med humøret Kake før 12 kan ting bli bedre? Kake før 11? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Kake før 12 kan ting bli bedre? Her er det kake å få klokken ti hver en fredag. Idag var det med marengs, krem, jordbær, kiwi, sånt gult eggeplommewienerbrødfyll, bringebær, banan og sjokolade. Det smakte som Jesus. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Kake før 12 kan ting bli bedre? Kake før 11? EDIT: er alen hjemme i helga med dyrehagen min. Kjøpte alt jeg hadde lyst på på butikken. Ble dyrt gitt ^^ Kjøpt masse jordbær! Endret 4. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg kjeder meg jeg. Har skrevet kassaksjonslister på avdankede skjermer og ødelagte bærbare nå. Det er skikkelig drittarbeid skal jeg fortelle dere. Gud forby om noen skulle ville underslå en skjerm fra 1997. Jeg fatter ikke vitsen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Her er det kake å få klokken ti hver en fredag. Idag var det med marengs, krem, jordbær, kiwi, sånt gult eggeplommewienerbrødfyll, bringebær, banan og sjokolade. Det smakte som Jesus. Hørtes ikke spesielt vondt ut nei. EDIT: er alen hjemme i helga med dyrehagen min. Kjøpte alt jeg hadde lyst på på butikken. Ble dyrt gitt ^^ Kjøpt masse jordbær! Jordbær Det må jeg huske på å få lurt med meg når jeg skal på butikken senere. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Nå har Demille vært borte en hel arbeidsuke, dere! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Eplefe, hva var galt med jobben på flyplassen, da?*quote gammel post*Det ble for slitsomt, og jeg følte meg maks underkvalifisert. Egentlig ville jeg bare ha jobben fordi jeg småcrushet litt på han ene på gaffeltrucken med 30mm i ørene og snakebite og splittet tunge og heavy tattiser. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Egentlig ville jeg bare ha jobben fordi jeg småcrushet litt på han ene på gaffeltrucken med 30mm i ørene og snakebite og splittet tunge og heavy tattiser. -Torb? Endret 4. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Nei, ikke ham. Han er ikke like smacking hot som gaffeltruckmannen, men han er ikke langt i fraa. Edit: Altså, jeg foretrekker -Torb. Selvfølgelig foretrekker jeg ham. Jeg søkte den jobben første gang i februar, altså før jeg ble sammen med -Torb. Endret 4. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Tenkte meg at det ikke var han, nei Endret 4. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 -Torb har "bare" hull i ørene, han. Også skal han ha microdermals i pannen. Men that's it. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Koselig overnattingsbesøk. En enkelseng. Mrbjoern har stiv nakke. Dere får trekke konklusjoner selv. Men la oss bare si at det ikke er snakk om sex. xD Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) -Torb har "bare" hull i ørene, han. Også skal han ha microdermals i pannen. Men that's it. Ikke mer enn det? Endret 4. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke mer enn det? Sier den oppmerksomhetssyke 93' som har hvor mange ekstra hull på kroppen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg