B4stian Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Parabolmannen har ikke kommet enda Nå begynner jeg å bli litt irritert. Prøvde å ringe og ingen tok telefonen. Hvilket firma skal komme da? Er det gjennom Canal Dlgital eller Viasat? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) CD. Har bare vært tull. Først glemte de bestillinga vår og vi glemte dem. Gikk da tre mnd. Vi bestilte på nytt og de brukte en mnd på å få sendt parabolen. Idioter. EDIT: han hadde forsovet seg Han var veldig lei seg og beklaget masse. Kommer innen en time Endret 4. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Si han må ta oppvasken for å bli tilgitt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jordbær trenger sollys, så du får bare leve med det. Det er forresten litt av et kunststykke, å forvandle jord til jordbær. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg hater sollys Jeg står i steikende sol i 28 grader og maler 8 timer hver dag, så det så! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Nå er parabol-gutten her hihi. Var vist en lærling. Nå skal ha borre hull i veggen min. Roar! EDIT: har borrer ikke nederst, men øverst på veggen. Can't see the logic. Endret 4. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Jeg står i steikende sol i 28 grader og maler 8 timer hver dag, så det så! Du risikerer ihvertfall å bli brun, i motsetning til visse andre her som rotner bort på et kontor... Jeg har riktignok aircondition Endret 4. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Du tenker vel ikke tilfeldigvis på USA nå, og ikke Amerika. USA er et av mange land som ligger i Amerika. Blablabla. Vanskelig å ro på dypt vann hvor det vanligvis er sterk strøm. Nå er parabol-gutten her hihi. Var vist en lærling. Nå skal ha borre hull i veggen min. Roar! EDIT: har borrer ikke nederst, men øverst på veggen. Can't see the logic. Spør om han har lyst på potetgull! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Spør om han har lyst på potetgull! Neinei. Det er jo hellig. Skal sende det inn og få en million. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Mornings, folkens. I dag er jeg oppe mye tidligere enn vanlig. I tillegg har jeg hatt en lite fin natt og har nesten ikke sovet. Weeehey! Og jeg er fortsatt syk. Og har enda ikke spist. Llandariiiiiii!!!!!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Stakkar lille Kibsen. *servere nystekte rundstykker og kakao* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Awwww.. Men er ikke du på jobb? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Llandari er en skikkelig snik, Kibs. HAN ER BARE UTE ETTER RAFAEL NADAL-PLAKATENE DINE! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Men.. jeg har ingen Nadal-plakater. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Og jeg har ikke en Demille-skjermsparer. Endret 4. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Og jeg har ikke en Demille-skjermsparer. Ikke jeg heller!!!!!!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Awwww.. Men er ikke du på jobb? Jo, men jeg har da internett på jobb også Eller mente du det var vanskelig å servere rundstykker fra jobb? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jo, men jeg har da internett på jobb også Eller mente du det var vanskelig å servere rundstykker fra jobb? Var rundstykkene og kakaoen jeg stusset på. Nadal skal spille i dag!! Får du det med deg? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Nadal skal spille i dag!! When? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg