kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er USA's Nasjonaldag idag... ^^, Ey, YouTube detta: Tape prank ... Totalt win... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 USA Oh my god. Jeg hadde glemt hvor fantastisk episk Terminator tema-melodien var . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 It is the year of death Wielding his instruments Stealth sovereign reaper Touching us with ease Infecting the roots in an instant Burning crop of disease I am just a spectator An advocate documenting the loss Fluttering with conceit This doesn't concern me yet Still far from the knell Taunting their bereavement synd det er natt ellers hadde jeg sittet her å sunget for full hals. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nasjonaldagen til landet jeg bodd i det siste året, hvorfor bryr jeg meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Amerika? Hvorfor skal vi gratulere Amerika?7.4 72 etc etc. Fantastisk land. Fantastisk leder. Fantastiske prestasjoner.Du tenker vel ikke tilfeldigvis på USA nå, og ikke Amerika. USA er et av mange land som ligger i Amerika. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nord Amerika, men det var vanlig å kalle USA amerika før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nord Amerika, men det var vanlig å kalle USA amerika før.Jeg vet. Men er bare litt pirkete av meg i dag. [Yotube]uQ4EPxHCX3o&NR=1[/yotube] Satt faktisk og sang på den tidligere i dag. Den poppa bare inn helt ut av det blå. Den er geniaaaaal! Jeg ser den sangen og høyner med en annen klassiker: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Men Nord-Amerika er jo Canada og USA. Og de har vel ikke samme nasjonaldag? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg fant smurfen i en musikkvideo: 0:23 Wierd. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nei, Canada hadde 1 juli. Faen jeg får ikke legge meg, fremdeles smått med jetlag fra USA. ARG. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 My point exactly. Derfor blir vel det eneste riktige å si USA. Woh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Legge seg eller sette på film? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Damn, får ikke sove! Får vel døgne -_-" ... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg får heller ikke sove. Har sett på Scrubs i tre timer. :/ Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Får heller ikke . Siden døgnrytmen min har vært så dårlig i det siste beste jeg meg for å døgne. For å holde meg våken dro jeg på en sykkeltur i soloppgangen med min nyvunnede rosa mp3 og med en kopp cappucino etter det. Herlig! Endret 4. juli 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Døgner atm, sitter og drikker muskatt te ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Legg merke til nye signaturen min nå folkens Stemmer på alle som stemmer på meg (ID'en min tells ikke før kl. 12) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Uff, jeg hater slike konkurranser. Hva er poenget om det uansett blir den med flest venner på Nettby som vinner? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Er igrunn enig... Men det er snakk om en lekker mac til 14000 her x] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg