Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Feil. Not Gonna Get Us er den musikkvideoen hvor de kjører lastebil. Hallo?! XD Det visste jo til og med jeg! Haha! Jepp, jeg er veldig stolt nå. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Amatørisk av deg Eplefe. Jeg hadde virkelig ventet mer av deg... Fra spøk til knivdrap. Når var det egetligdette bandet ble introdusert? orker ikke å søke Wikipedia. Er litt smått lat. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Se filmen hos Youtube ah, Lene med kreppet hår. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 -Well, I sat back and thought about the things we USED to do. -It really meant ALOT to me -Wow, did I really mean that much to you? -Girl, you know it's true *synthriff* YEAH Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så en 4-åring som skøt 80-100 meter hver gang fra driven.. Da ble jeg deppa. Normalt å skyte så langt da? Nå oppfører du deg bare random... Nei! Det er faktisk morsomt. Hvis dere er 4-6 er det dritgøy! Kjør LANGT vekk fra stranda, så har dere kano-krig midt på vannet. Førstemann som velter taper Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Amatørisk av deg Eplefe. Jeg hadde virkelig ventet mer av deg... Fra spøk til knivdrap. Når var det egetligdette bandet ble introdusert? orker ikke å søke Wikipedia. Er litt smått lat. 1999. Yulia og Lena Katina om man vil ha bilder. Hva søren er etternavnet til Yulia, da? EDIT: Wiki says: Yulia Volkova. Endret 12. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Lørdagskvelder er kjedelige. Spesielt når man må øve til prøve (dustete periodesystem). Edit: Avataren min er for munter. Eller? Endret 12. januar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei ikke noe spesielle her. Men de har faktisk sagt selv at lesbe-greia bare var et image for å selge bedre blant middelaldrende menn. Jeg er gammel nok til å huske det her: Se filmen hos Youtube De "første" som ble tatt i å bare mime låtene sine (noen andre hadde spilt dem inn som ikke så så kjekke ut). Classy skuespill i starten. Uæææ! Hva faen var det der?! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Milli Vanilli. Det værste er at Milli Vanilli faktisk er forbløffende FENGENDE. Musikken er jo bra nok. De bare bæsja på leggen når folk fant ut at det ikke var dem selv som rappet og sang. Ingen som skulle vite det, nemlig. Etter at det kom ut, ble de bare latterliggjort i media og av fansen. De hadde 15 minutes of fame på slutten av 80-tallet eller tidlig 90-tallet..husker de var på 10 i Skuddet. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Milli Vanilli. Det værste er at Milli Vanilli faktisk er forbløffende FENGENDE. Musikken er jo bra nok. De bare bæsja på leggen når folk fant ut at det ikke var dem selv som rappet og sang. Ingen som skulle vite det, nemlig. Etter at det kom ut, ble de bare latterliggjort i media og av fansen. De hadde 15 minutes of fame på slutten av 80-tallet eller tidlig 90-tallet..husker de var på 10 i Skuddet. Milli Vanilli-duden er overraskende heit. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Syns skuespillet på starten av videoen er så herlig amatørmessig. Her er litt mere info om dem http://youtube.com/watch?v=SaoBgR7wLQk Han kjekke døde visst av overdose i 1998 Han kunne jo nesten ikke snakke engelsk. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syns skuespillet på starten av videoen er så herlig amatørmessig. Det var nok det som gjorde at jeg hata videoen. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lørdagskvelder er kjedelige. Spesielt når man må øve til prøve (dustete periodesystem). Edit: Avataren min er for munter. Eller? Periodesystemet er da ikke så ille? Jeg syntes det var gøy .. Bytter du avatar, kjenner jeg deg ikke igjen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lørdagskvelder er kjedelige. Spesielt når man må øve til prøve (dustete periodesystem). Edit: Avataren min er for munter. Eller? 1. Hydrogen, 2. Helium, 3. Litium, 4. Berylium, 5. Bor, 6. Karbon, 7. Nitrogen, 8. Oksygen, 9. Fluor, 10. Neon Så kan jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lørdagskvelder er kjedelige. Spesielt når man må øve til prøve (dustete periodesystem). Edit: Avataren min er for munter. Eller? 1. Hydrogen, 2. Helium, 3. Litium, 4. Berylium, 5. Bor, 6. Karbon, 7. Nitrogen, 8. Oksygen, 9. Fluor, 10. Neon Så kan jeg ikke mer. Jeg skulle ønske jeg ville tatovere det på kroppen en plass. Så hadde jeg aldri mer glemt det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hæhæ da hadde jeg isåfall tatovert symbolet for Jern rett over penis. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg måtte kunne de 20 første når jeg gikk på ungdomskolen jeg. Ikke så vanskelig. Men så kom naturfag på videregående, og da skulle man plutselig bruke atominformasjonen til noe. Regne atom-masser etc. Nå husker jeg ingenting av det lenger. Eneste jeg husker er at vann er et eneste gunnstoffet som utvider seg når det blir kaldt. (MacGyver :-D) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lørdagskvelder er kjedelige. Spesielt når man må øve til prøve (dustete periodesystem). Edit: Avataren min er for munter. Eller? Periodesystemet er da ikke så ille? Jeg syntes det var gøy .. Bytter du avatar, kjenner jeg deg ikke igjen. Helt enig. Periode systemet var gøy, i alle fall bedre en det drittet vi har nå. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så akkurat på americas got talent på tv2 zebra...11 år gammal jente der som sang så jeg fikk gåsehud! :o Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hæhæ da hadde jeg isåfall tatovert symbolet for Jern rett over penis. Fe? Hva er nå det godt for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg