Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hahahaha, så søtt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Loveless, bring the pictures! x] Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Har laptop liggende,men med knust skjerm og den vil ikke boote lengre. Hadde en sånn jeg også. Halve skjermen var svart. Småvanskelig å surfe med, men var det eneste jeg hadde. Nå har jeg pc fra SIV snart har jeg ny lappis å greier! Det har jeg aldri hatt før! Har bare fått tjuvgods og kasserte pc'r. Sykt at Dell bruker nesten en mnd på å levere pc hit. Tar jo bare max 40 minutter å pusle sammen en lappis. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Loveless, bring the pictures! x] Mehe, nje. Skal være snill med ham tror jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Skarstad er jo bare lille søte gutten da, i joggebukse. Er du trenings-freak skarstad? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Ahoihoi. Gratulerer med dagen. Takk, takk. Fått noe fint? Jepp, fikk et spill av min kjære bror som er hjemme for anledningen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, og aner ikke hvorfor jeg fikk for meg at det var en god idé å ta bildet like etter et skirenn, men det kan være det samme; ting har forandret seg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Maskina jeg bestilte kom egentlig bare med 1GB. Det ble litt lite så jeg slang inn en bestilling på 1GB til. Kom på 4091kr på netshop inklusiv frakt. Nå er det ikke en reser av en maskin da, men det trengte jeg heller ikke. Skal jeg spille så gjør jeg det på den stasjonære. Laptop er bare så jævlig kjekt å ha med seg over alt. Vent, hva? 4k for 1 gB? 1066 CAS 2 eller noe? o.O Vent, bærbar-RAM kommer vel ikke i slike spesifikasjoner. Endret 3. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Vent, hva? 4k for 1 gB? 1066 CAS 2 eller noe? o.O Vent, bærbar-RAM kommer vel ikke i slike spesifikasjoner. Uttrykte meg kanskje litt tvetydig. 4091,- var for både maskina, ram'en og frakta.http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=53195# Endret 3. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Kjøpte superchips med paprika. Halvparten av chipsene var uten krydder og halvparten var mørkerøde av krydder. Altså hele posen var uspiselig, og jeg har aldri klaget på noe før. Tenkte jeg skulle prøve det. Men for å få masse potetgull tilbake må jeg ha en artig historie som følger med. Noen som melder seg frivillige til å hjelpe meg? Aaw, ingen svar hittil? Ja, send inn. Stapp hele driten ned i en A5-konvolutt og send den til Maarud og et brev om at et eller annet selskap ble ødelagt (gjerne barneselskap). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Aaw, ingen svar hittil? Ja, send inn. Stapp hele driten ned i en A5-konvolutt og send den til Maarud og et brev om at et eller annet selskap ble ødelagt (gjerne barneselskap). Smart ide! Det må utnyttes! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 1066 CAS 2 fantes visst ikke, det. Måtte helt opp til CAS 4, eller ned til 800 og CAS 3. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 1066 CAS 2 fantes visst ikke, det. Måtte helt opp til CAS 4, eller ned til 800 og CAS 3.Du vet hvordan det med CAS fungerer eller? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hva kaller man den følelsen man har når man har mottatt en dyr gave av sin bror, som ikke har mye penger, men likevel kjøpte en dyr gave, og denne gaven blir sett ned på og mislikt av det store publikum? Ignoranse over hva andre mener? For ingen er søtere enn min bror, som er fattigere enn nåla i stakken og likevel gikk sammen med kjæresten sin og kjøpte det jeg ønsket meg. Jeg bare manglet et sted å uttrykke min kjærlighet, så da ble det her. Endret 3. juli 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Som brødre flest, genial. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Som brødre flest, genial. som brødre flest? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Tror ikke jeg heller hang helt med på den der, B-real.. Uansett, nå har jeg fått delt hvor glad jeg er i broren min med dere. EDIT: Fikk visst noe i øyet, jeg. *Hikst* Endret 3. juli 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Uh,what? oO *forvirret* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Binko, har du bursdag eller hadde i går? Lenke til kommentar
binko Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Har bursdag den 4. juli, så har bursdag i dag, fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg