Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har laptop liggende,men med knust skjerm og den vil ikke boote lengre.

Hadde en sånn jeg også. Halve skjermen var svart. Småvanskelig å surfe med, men var det eneste jeg hadde. Nå har jeg pc fra SIV snart har jeg ny lappis å greier! Det har jeg aldri hatt før! Har bare fått tjuvgods og kasserte pc'r.

Sykt at Dell bruker nesten en mnd på å levere pc hit. Tar jo bare max 40 minutter å pusle sammen en lappis.

Lenke til kommentar
Maskina jeg bestilte kom egentlig bare med 1GB. Det ble litt lite så jeg slang inn en bestilling på 1GB til. Kom på 4091kr på netshop inklusiv frakt. Nå er det ikke en reser av en maskin da, men det trengte jeg heller ikke. Skal jeg spille så gjør jeg det på den stasjonære.

Laptop er bare så jævlig kjekt å ha med seg over alt.

Vent, hva? 4k for 1 gB? 1066 CAS 2 eller noe? o.O

Vent, bærbar-RAM kommer vel ikke i slike spesifikasjoner.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Kjøpte superchips med paprika. Halvparten av chipsene var uten krydder og halvparten var mørkerøde av krydder. Altså hele posen var uspiselig, og jeg har aldri klaget på noe før. Tenkte jeg skulle prøve det.

Men for å få masse potetgull tilbake må jeg ha en artig historie som følger med. Noen som melder seg frivillige til å hjelpe meg?

Aaw, ingen svar hittil? Ja, send inn. Stapp hele driten ned i en A5-konvolutt og send den til Maarud og et brev om at et eller annet selskap ble ødelagt (gjerne barneselskap).

Lenke til kommentar

Hva kaller man den følelsen man har når man har mottatt en dyr gave av sin bror, som ikke har mye penger, men likevel kjøpte en dyr gave, og denne gaven blir sett ned på og mislikt av det store publikum?

Ignoranse over hva andre mener? :wee:

For ingen er søtere enn min bror, som er fattigere enn nåla i stakken og likevel gikk sammen med kjæresten sin og kjøpte det jeg ønsket meg.

Jeg bare manglet et sted å uttrykke min kjærlighet, så da ble det her. :)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...