Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg vil være hemli' igjen. ): Endret 3. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hva er galt Skarstad? Ville du ikke at jeg skulle se at du er en søt nerd? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Sirkulerer det bilder av Skarstad på forumet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Han har da selv lagt ut bilde før så....not that big deal Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Han har da selv lagt ut bilde før så....not that big deal Sant? På RPP? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Han har da selv lagt ut bilde før så....not that big deal Jeg var ung og naiv — en på mange måter mye enklere tid. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Japp. Husker det godt faktisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Ny laptop. Denne fungerer tilogmed! Har en stor feil da. Den kom med Vista. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Var ung å naiv? Driver du ordspill? Men ja..ting var enklere før...*sukk* *logge seg på irc* Kast inn ubuntu eller Xp da...er ikke så vanskelig..og så slipper en standard-os-drit-installasjon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Tror faktisk jeg skal prøve å lære meg Vista før jeg eventuelt hiver inn Linux eller XP. Kan jo være greit å gjøre seg kjent med OS'et. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Japp. Husker det godt faktisk. I så fall: Den teite joggebuksa var svart, ikke sant?? Dumme Demille (I'm just playing; come 'ere, you!) påstår at den var lyseblå (som om, liksom!). Endret 3. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeeesh... Kvitter å låne bort laptopen til søss i 1 time ser jeg... Windows update var blitt helt lammet/slått av, så nå florerer det med gamle "virus" her... får vel installere AVG eller noe.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Vista er faktisk ikke så ille så lenge en har nok RAM tilgjengelig for å kjøre det. Har man ikke RAM eller setter seg ned for å fjerne alt av applikasjonsdriten som stjeler minnet og som en ikke trenger så er det faktisk ganske greit. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Vista er faktisk ikke så ille så lenge en har nok RAM tilgjengelig for å kjøre det. Har man ikke RAM eller setter seg ned for å fjerne alt av applikasjonsdriten som stjeler minnet og som en ikke trenger så er det faktisk ganske greit. Jeg må faktisk si meg enig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Vista er faktisk ikke så ille så lenge en har nok RAM tilgjengelig for å kjøre det. Har man ikke RAM eller setter seg ned for å fjerne alt av applikasjonsdriten som stjeler minnet og som en ikke trenger så er det faktisk ganske greit. Maskina jeg bestilte kom egentlig bare med 1GB. Det ble litt lite så jeg slang inn en bestilling på 1GB til. Kom på 4091kr på netshop inklusiv frakt. Nå er det ikke en reser av en maskin da, men det trengte jeg heller ikke. Skal jeg spille så gjør jeg det på den stasjonære. Laptop er bare så jævlig kjekt å ha med seg over alt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Har laptop liggende,men med knust skjerm og den vil ikke boote lengre. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Japp. Husker det godt faktisk. I så fall: Den teite joggebuksa var svart, ikke sant?? Dumme Demille (I'm just playing; come 'ere, you!) påstår at den var lyseblå (som om, liksom!). Var den ikke det da? Husker at du hadde på deg joggebukse hvertfall. Og ikke glem det sjokkerte blikket. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Akkurat. Men la oss holde kjeft nå, OKAY?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg