REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 breal så deg på hove var epic Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 På hove? Ok. Tror du fikk for mye øl jeg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 breal så deg på hove var epic Nei, det gjorde du ikke. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 lover det var deg seriøst Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 PIX OR IT DIDNT HAPPEN.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Det er for mange idaer her, okay, b-real? Vi blir skikkelig forvirret. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Det var ikke han, så get over it. xD Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 PIX OR IT DIDNT HAPPEN.. serr i teltet, under noe heavy greier hvis ikke hvem var det jeg så? du har skjegg right? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Er bare en Ida. Andre er bare....jah. Alle som har skjegg er meg? Joda. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Å, hun. Er jeg og Demille velkomne i bryllupet, eller?? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Å, hun. Er jeg og Demille velkomne i bryllupet, eller?? Jada, selvfølgelig er dere det. Oh, jeg har sett deg btw. Du var sånn ca slik som jeg husker at du var sist jeg så deg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal sende inn potetgullposen min til Maarud og klage på den. Noen som har gjort det? Hva fikk dere i erstattning? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Oh, jeg har sett deg btw. Du var sånn ca slik som jeg husker at du var sist jeg så deg. Snik! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hvorfor det? Er det ikke god nok kvalitet? Jeg åpnet nettopp en stor pose med Maarud paprika-potetgull. Nydelig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Mwahaha. Jeg ga ikke opp så lett, Skarstad! >:3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Alle er da velkommen i bryllupet. Skal reserveres en egen hw.no-seksjon til dere.. Er du skal klage på? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Kjøpte superchips med paprika. Halvparten av chipsene var uten krydder og halvparten var mørkerøde av krydder. Altså hele posen var uspiselig, og jeg har aldri klaget på noe før. Tenkte jeg skulle prøve det. Men for å få masse potetgull tilbake må jeg ha en artig historie som følger med. Noen som melder seg frivillige til å hjelpe meg? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Mwahaha. Jeg ga ikke opp så lett, Skarstad! >:3 Er det en sinna emoticon eller en glad emoticon? Alle er da velkommen i bryllupet. Skal reserveres en egen hw.no-seksjon til dere.. Ok then never MIND. Endret 3. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Det er en sånn glad-slem-ond-kewl en! =3 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Akkurat, ja. Vel, jeg håper du er fornøyd! Kanskje jeg skal bytte navn, nå som jeg snart skal flytte. Eller iscenesette min egen død. Endret 3. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg