Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Når sa jeg det? Ironisk at "Det va'kke min skyld" begynte å spille akkurat nå? Du sa det ikke rett ut. Du tenkte det!!! Det er din skyld. Hmpf. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Tydeligvis ikke kjærlighet mer. Sheesh, dere er teite. Ikke som Demille. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Du liker meg ikke lengre. Når sa jeg det? Ironisk at "Det va'kke min skyld" begynte å spille akkurat nå? HAHA Med HC andersen og han andre fyren? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO jeg skal på Springsteen-konsert på Valle Hovin på tirsdag!!! Fikk billett av en fyr på jobb som måtte selge sin :D Happy happy joy joy. Det ble utsolgt etter 20 minutter. Endret 3. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Sheesh, dere er teite. Ikke som Demille. Er ikke noe kjærlighet igjen når hun drar, vel!!!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Du sa det ikke rett ut. Du tenkte det!!! Det er din skyld. Hmpf. *denge tankene sine* Klart alt min skyld pus Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Du liker meg ikke lengre. Når sa jeg det? Ironisk at "Det va'kke min skyld" begynte å spille akkurat nå? HAHA Med HC andersen og han andre fyren? Jau, var visst det. Har den originale også. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 *denge tankene sine* Klart alt min skyld pus Awwwwwwwww.... Lager du middag til meg, da? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Awwwwwwwww.... Lager du middag til meg, da? Nå? Hadde tenkt å finne senga nå jeg. Skal jobbe i morgen må du huske på. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Demille ... Hva?! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Nå? Hadde tenkt å finne senga nå jeg. Skal jobbe i morgen må du huske på. Nå, ja. Har bare spist ostesmørbrød i dag. Må du jobbe? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Nå, ja. Har bare spist ostesmørbrød i dag.Må du jobbe? Er stygt redd for det altså. Er noe som heter lønn som jeg gjerne vil ha litt av. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 jeg er sjalu på Demille men hun er jo best da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fy faen dere er teite. Jeg sa: "Jeg skal på Springsteen-konsert på Valle Hovin på tirsdag!!" Wooo. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fy faen dere er teite. Jeg sa: "Jeg skal på Springsteen-konsert på Valle Hovin på tirsdag!!" Wooo. så fint for deg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fy faen dere er teite. Jeg sa: "Jeg skal på Springsteen-konsert på Valle Hovin på tirsdag!!" Wooo. Koselig da. Hils til Pernille hvis du ser henne. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Åååh unger altså! Drar og finner noen som setter pris på The Boss. Hmf. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Demille ... Hva?! Nei, ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg