Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 har da aldri klaget over regnet! har ny regnfrakk og -støvler. regn Hva skal man med regntøy? Man har da bil Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Becca, jeg blir litt forundret. Var det ikke du som hadde fått jobb med et eller annet flyplass-greier? Eller var det annen? Og var det ikke også deg som hadde fått jobb på et dyrepensjonat? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 har da aldri klaget over regnet! har ny regnfrakk og -støvler. regn Hva skal man med regntøy? Man har da bil hakke bil kommer ikke skaffe heller... regntøyet mitt er dritkult! don't dare to mock it Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Becca, jeg blir litt forundret. Var det ikke du som hadde fått jobb med et eller annet flyplass-greier? Eller var det annen? Og var det ikke også deg som hadde fått jobb på et dyrepensjonat? Takket nei, ooog, takket nei. 8D Følte ikke for å jobbe uken jeg har bursdag + uken etter jeg har bursdag. Sånn. Skulle bodd hjemmefra atm. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 hakke bil kommer ikke skaffe heller... regntøyet mitt er dritkult! don't dare to mock it Det er meget mulig. We demand pics Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Har hørt at regntøy er sexy, nå er det min sin oppgave å bevise det. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 hakke bil kommer ikke skaffe heller... regntøyet mitt er dritkult! don't dare to mock it Det er meget mulig. We demand pics no way! har ingen på denne pcen regnfrakken er gul støvlene er lilla de er bare... perfekt Har hørt at regntøy er sexy, nå er det min sin oppgave å bevise det. hadde du sett meg i det, hadde du blitt hodestups forelsket Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) hadde du sett meg i det, hadde du blitt hodestups forelsket Flott, jeg kunne trengt en forelskelse nå! Men du har vel fremdeles han duden du sikler på? Endret 3. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Flott, jeg kunne trengt en forelskelse nå! Men.... men.... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Men.... men.... Jada jada... Men du er liksom så opptatt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jada jada... Men du er liksom så opptatt Virker det slik?! Jeg er jo her med deg hele tiden! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Virker det slik?! Jeg er jo her med deg hele tiden! Kverulant np: Solfaktor X - Status Ku (Fant visst noe antikk musikk på pcen ) Endret 3. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Kverulant Uææææææææ! Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) hadde du sett meg i det, hadde du blitt hodestups forelsket Flott, jeg kunne trengt en forelskelse nå! Men du har vel fremdeles han duden du sikler på? selvfølgelig unnskyld han kommer alltid være min nr 1 Endret 3. juli 2008 av min sin Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Uææææææææ! Nommin... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Nommin... Du liker meg ikke lengre. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Vel, av frykt for å dø av kjedsomhet må jeg slenge meg på i kafeen. Får jeg bli med i deres snakk? Virker som om det går i kjærlighet her ... Det er jeg meget god på. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Vel, av frykt for å dø av kjedsomhet må jeg slenge meg på i kafeen. Får jeg bli med i deres snakk? Virker som om det går i kjærlighet her ... Det er jeg meget god på. Tydeligvis ikke kjærlighet mer. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Du liker meg ikke lengre. Når sa jeg det? Ironisk at "Det va'kke min skyld" begynte å spille akkurat nå? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Eplefe, hva var galt med jobben på flyplassen, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg