b-real Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 He's a lumberjack and he's ok.. *nynnepå* http://www.jinx.com/Content/Product/930p_57c_1b.jpgJeg har lyst påååå! Habba. Jeg har fått et jobbintervju Hehe,ja noe slikt en skulle ha hatt Grats! Hvor har du fått intervjuet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Og i hvilken jobb? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Og i hvilken jobb? Vaskehjelp hos meg såklart Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Søke jobb, ja. Hurra for det. Makan til kjedelig tidsfordriv. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lyst til å ansette meg til høsten, Bekki? Trenger jobb i Bergen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jammen, det var jo jobb som gjorde at jeg nå nettopp kunne bestille et par CrossRoads MylarOne X3i-ørepropper fra Singapore! Jeg har bare én ting å si om Internett: rawr Red.: "EDIT"-knappen: En velsignelse eller en forbannelse?? Red. II: Nyttig er den i hvert fall. Red. III: Men for hvilken pris?? Red. IV: Det er jo utrolig enkelt å misbruke funksjonen. Red. V: Hele debatter kan miste sin kontekst. Red. VI: Gode svar kan etter få tastetrykk fremstå som idiotiske. Red. VII: Bør alle redigerte poster også inneholde detaljert historikk? Red. VIII: Aprops redigeringer: Er grunnen til at så mange tyr den engelske formen av ordet at knappen faktisk heter "EDIT"? Red. IX: Bør ikke diskusjon.no slå et slag for det norske språk? Endret 3. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 noen andre enn meg som synes sola kunne ta seg en pause? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg skulle sett meg fornøyd om den bare kunne stått opp litt senere. "Soloppgang: 02:17" ): Og jeg avskyr tropenetter. Endret 3. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 noen andre enn meg som synes sola kunne ta seg en pause? NEI! Jeg liker sola akkurat som den er nå! Slutt å prøve å jage sola bort. Du kan jage den til Trondheim, though. 4 pils å en pizza, flaske vin i ny og ne! Har ikke drukket vin, men 4 pils har vi da fått ne! Wooooo! Jeg skal ta med meg Sudoku og røyk og gå ned i bakgården. Weeee! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hehe,ja noe slikt en skulle ha hatt Grats! Hvor har du fått intervjuet? Den er tøff ^^, Securitas Direct på Skøyen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Joa, fjern sola litt. Eller la det blåse med ikke så sterk sol. Det er digg Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 noen andre enn meg som synes sola kunne ta seg en pause? Nei, for da blir vannet varmt og da kan jeg bade Hater kaldt vann... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 noen andre enn meg som synes sola kunne ta seg en pause? Kjøp deg parasoll Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jobbsøking. Gawd. Jeg vil søke i dyrebutikk, damnit. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) noen andre enn meg som synes sola kunne ta seg en pause? Kjøp deg parasoll har parasoll, så det så synes fremdeles det er for varmt blir overoppheta etter 10 sek. edit: nå er det greit ute. liker temperaturen ute nå Endret 3. juli 2008 av min sin Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Først klager vi over at det regner og når det først kommer sol, så klager vi jammen over det å Hva vil dere? Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Først klager vi over at det regner og når det først kommer sol, så klager vi jammen over det å Hva vil dere? har da aldri klaget over regnet! har ny regn- frakk og -støvler. regn Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg føler at jeg må ha noe å klage over. Er da jeg har det perfekt. Høres kanskje ut som en slags Red Forman, men det er jeg altså ikke. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Først klager vi over at det regner og når det først kommer sol, så klager vi jammen over det å Hva vil dere? har da aldri klaget over regnet! har ny regn- frakk og -støvler. regn Regn, regn gå din vei sol, sol kom til meg Lenke til kommentar
min sin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Regn, regn gå din vei sol, sol kom til meg sol, sol, gå din vei! regn, regn, kom til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg