Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har vel ikke sett sånt før :p

 

Dessuten sa du at is fikk deg til å hovne opp i halsen.

At du allerede er hoven og derfor vil hovne opp mer er en annen sak. ;)

Greit, greit, greit.

 

Du kan gjemme isen til du er bedre i halsen da vet du snuppa. :)

Snuppa?! Llandari er pus, tenk!!

Lenke til kommentar

Haha...jeg er så snill ^_^

 

Kom hjem fra sentrum og fant brodern sittende å bli klippet av en venn av han og fikk det ikke til, så jeg stikker inn og hjelper til, renser klippemaskinen, tar noen ordentlig drag over...for så å ta av mm-juster tingen så det blir 0.5mm hår og lager masse flekker så nå er brodern skinnhead :lol:

Lenke til kommentar
Haha...jeg er så snill ^_^

 

Kom hjem fra sentrum og fant brodern sittende å bli klippet av en venn av han og fikk det ikke til, så jeg stikker inn og hjelper til, renser klippemaskinen, tar noen ordentlig drag over...for så å ta av mm-juster tingen så det blir 0.5mm hår og lager masse flekker så nå er brodern skinnhead :lol:

 

Så koselig du er :p

Lenke til kommentar
Haha...jeg er så snill ^_^

 

Kom hjem fra sentrum og fant brodern sittende å bli klippet av en venn av han og fikk det ikke til, så jeg stikker inn og hjelper til, renser klippemaskinen, tar noen ordentlig drag over...for så å ta av mm-juster tingen så det blir 0.5mm hår og lager masse flekker så nå er brodern skinnhead :lol:

 

Hadde du vært min bror så hadde du trengt rullestol nå. :)

Lenke til kommentar
Han tar hevn...par dager siden gikk jeg ut å røykte og han kom med hageslangen så...jah...det er en evig balanse :wee:

 

Haha, godt å høre. :) La søskenkjærligheten blomstre.

 

(Umami + Tapini + Ritz + urtesmør + Jack Daniels BBQ-saus) * Dahls pils = koz <3

 

Red.: Alle kule gutta er jo skinna uansett. :D

<--

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...