Llandari Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Og sååå sa jeg...? At det kom ikke på tale, fordi is fikk deg til å hovne opp i halsen. Naboene sitter på verandaen og ser rart på meg. Driver og spraylakker ramma på et kabinett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 At det kom ikke på tale, fordi is fikk deg til å hovne mer opp i halsen. Teite naboer, da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) De har vel ikke sett sånt før Dessuten sa du at is fikk deg til å hovne opp i halsen. At du allerede er hoven og derfor vil hovne opp mer er en annen sak. Endret 3. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du kan gjemme isen til du er bedre i halsen da vet du snuppa. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 De har vel ikke sett sånt før Dessuten sa du at is fikk deg til å hovne opp i halsen. At du allerede er hoven og derfor vil hovne opp mer er en annen sak. Greit, greit, greit. Du kan gjemme isen til du er bedre i halsen da vet du snuppa. Snuppa?! Llandari er pus, tenk!! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 I snuppe f1 el. m1 liten jente el. kvinne Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 I snuppe f1 el. m1 liten jente el. kvinne Liten? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jupp. Red.: Nå er snart Darkstone ferdig lastet ned. Selvfølgelig fra produsentens hjemmesider. Endret 3. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Haha...jeg er så snill ^_^ Kom hjem fra sentrum og fant brodern sittende å bli klippet av en venn av han og fikk det ikke til, så jeg stikker inn og hjelper til, renser klippemaskinen, tar noen ordentlig drag over...for så å ta av mm-juster tingen så det blir 0.5mm hår og lager masse flekker så nå er brodern skinnhead Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Haha...jeg er så snill ^_^ Kom hjem fra sentrum og fant brodern sittende å bli klippet av en venn av han og fikk det ikke til, så jeg stikker inn og hjelper til, renser klippemaskinen, tar noen ordentlig drag over...for så å ta av mm-juster tingen så det blir 0.5mm hår og lager masse flekker så nå er brodern skinnhead Så koselig du er Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Haha...jeg er så snill ^_^ Kom hjem fra sentrum og fant brodern sittende å bli klippet av en venn av han og fikk det ikke til, så jeg stikker inn og hjelper til, renser klippemaskinen, tar noen ordentlig drag over...for så å ta av mm-juster tingen så det blir 0.5mm hår og lager masse flekker så nå er brodern skinnhead Hadde du vært min bror så hadde du trengt rullestol nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Han tar hevn...par dager siden gikk jeg ut å røykte og han kom med hageslangen så...jah...det er en evig balanse Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Han tar hevn...par dager siden gikk jeg ut å røykte og han kom med hageslangen så...jah...det er en evig balanse Haha, godt å høre. La søskenkjærligheten blomstre. (Umami + Tapini + Ritz + urtesmør + Jack Daniels BBQ-saus) * Dahls pils = koz <3 Red.: Alle kule gutta er jo skinna uansett. <-- Endret 3. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Har lagd et ganske kickass bilde til 1881 konkurransen nå. ID 49852 (Blir ikke publisert før i morgen, stem om du liker det du ser.. i morgen ) http://1881.absoluteinteractive.no/ Endret 3. juli 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har lagd et ganske kickass bilde til 1881 konkurransen nå. ID 49852 (Blir ikke publisert før i morgen, stem om du liker det du ser.. i morgen ) http://1881.absoluteinteractive.no/ Send en PM med link så skal vi se hva vi får til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 He's a lumberjack and he's ok.. *nynnepå* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fotball ikveld Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 He's a lumberjack and he's ok.. *nynnepå* Jeg har lyst påååå! Habba. Jeg har fått et jobbintervju Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Visste dere forresten at jeg er så fantastisk at jeg fikk jobben min helt uten noe intervju? 04279. Incubus - [Make Yourself #11] I Miss You ): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg