hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kanokrig er også veldig morsomt .. Det er bedre enn å kjøre båt Nå oppfører du deg bare random... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Golf er ikke gøy når 4-åringer er bedre enn deg! Ble du eid av en 4åring? Så en 4-åring som skøt 80-100 meter hver gang fra driven.. Da ble jeg deppa. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Golf er gøy da.. På Wii Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Prøvde Wii Sports (Mest golf) på Clas Ohlson på LAgunen i Bergen. Var litt artig. men turte ikke å bruke kontrollen fullt ut da de hadde plasser tv-en midt foran der folk går forbi (langs den røde oppmerkede veien). Var redd for å slå folk som kom gående bak meg i trynet. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Se filmen hos Youtube Oh my. The memories. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 6-0 ManUtd-Newcastle, dette er helt sykt, og vi burde minst vunnet 10-0, men er stor fornøyd med seks mål....Ronaldo eide Newcastle så hardt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ha deg bort i fotballtråden Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Prøvde Wii Sports (Mest golf) på Clas Ohlson på LAgunen i Bergen. Var litt artig. men turte ikke å bruke kontrollen fullt ut da de hadde plasser tv-en midt foran der folk går forbi (langs den røde oppmerkede veien). Var redd for å slå folk som kom gående bak meg i trynet. ^^ Når jeg spillte hoss en venn så glapp jeg den ene kontrollen. Den fløy rett i hodet på han ^^ Ganske artig spill, digger det "Kom i Form" programmet deres. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Æææææææææ TATU! Jentebandet som kun ble skapt for å hisse opp griser som likte at to unge jenter var liksom-lesbiske Også den fæle lyse skrikestemmen på hun mørke i den videoen. Snadder. Hva het den der de kjører lastebil? Der var stemmen ENDA mer pipete. Sånn at tilogmed hunder holder seg for ørene. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Æææææææææ TATU! Jentebandet som kun ble skapt for å hisse opp griser som likte at to unge jenter var liksom-lesbiske Også den fæle lyse skrikestemmen på hun mørke i den videoen. Snadder. Konge-band jo! XP Man kan jo trygt si at det virket da! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Æææææææææ TATU! Jentebandet som kun ble skapt for å hisse opp griser som likte at to unge jenter var liksom-lesbiske Også den fæle lyse skrikestemmen på hun mørke i den videoen. Snadder. Konge-band jo! XP Man kan jo trygt si at det virket da! Jeg hadde tatt hun rødhårede.. EDIT: Jeg kan ikke navnene deres, lover. Endret 12. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 da stikker jeg og ser på tv snakkes alle sammen <3 : Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Herre... Z-TV! Minnene Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Æææææææææ TATU! Jentebandet som kun ble skapt for å hisse opp griser som likte at to unge jenter var liksom-lesbiske Også den fæle lyse skrikestemmen på hun mørke i den videoen. Snadder. Hva het den der de kjører lastebil? Der var stemmen ENDA mer pipete. Sånn at hunder kommer springende. Refererte den delen til noen spesielle? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Æææææææææ TATU! Jentebandet som kun ble skapt for å hisse opp griser som likte at to unge jenter var liksom-lesbiske Også den fæle lyse skrikestemmen på hun mørke i den videoen. Snadder. Hva het den der de kjører lastebil? Der var stemmen ENDA mer pipete. Sånn at hunder kommer springende. All About Us. Refererte den delen til noen spesielle? følte du deg truffet var den til deg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Nei ikke noe spesielle her. Men de har faktisk sagt selv at lesbe-greia bare var et image for å selge bedre blant middelaldrende menn. Jeg er gammel nok til å huske det her: Se filmen hos Youtube De "første" som ble tatt i å bare mime låtene sine (noen andre hadde spilt dem inn som ikke så så kjekke ut). Classy skuespill i starten. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Feil. Not Gonna Get Us er den musikkvideoen hvor de kjører lastebil. Hallo?! XD Edit: Den husker jeg faktisk når den kom. Jeg må faktisk innrømme at jeg fant den smått fengende på den tiden. Endret 12. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Milli Vanilli Feil. Not Gonna Get Us er den musikkvideoen hvor de kjører lastebil. Hallo?! XDEdit: Den husker jeg faktisk når den kom. Jeg må faktisk innrømme at jeg fant den smått fengende på den tiden. Aww, unnskyld, jeg roter. Jeg skal straffe meg selv ved å se igjennom alle videoene deres til jeg husker hvilken som hører sammen med hvilken sang. Jeg bare husket en bil i All about us Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg