Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde Wii Sports (Mest golf) på Clas Ohlson på LAgunen i Bergen. Var litt artig. men turte ikke å bruke kontrollen fullt ut da de hadde plasser tv-en midt foran der folk går forbi (langs den røde oppmerkede veien). Var redd for å slå folk som kom gående bak meg i trynet. ^^

Lenke til kommentar
Prøvde Wii Sports (Mest golf) på Clas Ohlson på LAgunen i Bergen. Var litt artig. men turte ikke å bruke kontrollen fullt ut da de hadde plasser tv-en midt foran der folk går forbi (langs den røde oppmerkede veien). Var redd for å slå folk som kom gående bak meg i trynet. ^^

Når jeg spillte hoss en venn så glapp jeg den ene kontrollen. Den fløy rett i hodet på han ^^

Ganske artig spill, digger det "Kom i Form" programmet deres.

Lenke til kommentar

Æææææææææ TATU! Jentebandet som kun ble skapt for å hisse opp griser som likte at to unge jenter var liksom-lesbiske :)

Også den fæle lyse skrikestemmen på hun mørke i den videoen. Snadder.

Hva het den der de kjører lastebil? Der var stemmen ENDA mer pipete. Sånn at tilogmed hunder holder seg for ørene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Æææææææææ TATU! Jentebandet som kun ble skapt for å hisse opp griser som likte at to unge jenter var liksom-lesbiske :)

Konge-band jo! XP Man kan jo trygt si at det virket da!

Lenke til kommentar

Konge-band jo! XP Man kan jo trygt si at det virket da!

Jeg hadde tatt hun rødhårede.. :p

EDIT: Jeg kan ikke navnene deres, lover.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Hva het den der de kjører lastebil? Der var stemmen ENDA mer pipete. Sånn at hunder kommer springende.

Refererte den delen til noen spesielle?

Lenke til kommentar

Hva het den der de kjører lastebil? Der var stemmen ENDA mer pipete. Sånn at hunder kommer springende.

All About Us.

:p

Refererte den delen til noen spesielle?

følte du deg truffet var den til deg.

Lenke til kommentar

Nei ikke noe spesielle her. Men de har faktisk sagt selv at lesbe-greia bare var et image for å selge bedre blant middelaldrende menn.

Jeg er gammel nok til å huske det her:

Se filmen hos Youtube

De "første" som ble tatt i å bare mime låtene sine (noen andre hadde spilt dem inn som ikke så så kjekke ut).

Classy skuespill i starten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Milli Vanilli :love:

Feil. Not Gonna Get Us er den musikkvideoen hvor de kjører lastebil. Hallo?! XD

Edit: Den husker jeg faktisk når den kom. Jeg må faktisk innrømme at jeg fant den smått fengende på den tiden.

Aww, unnskyld, jeg roter. Jeg skal straffe meg selv ved å se igjennom alle videoene deres til jeg husker hvilken som hører sammen med hvilken sang. Jeg bare husket en bil i All about us :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...