Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kaffe er diggt *hente* Ingen som nevner te, nei =/. Eller gløgg. Gløgg er elsk. Har ikke drekt det siden forrige jul :O skjedde med det denna jula a =/ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Å drikke den teller ikke som ødelegge, vel? ^^ Kaffen min tilberedes på vannkoker, deretter heller du en spiseskje Nescafè Brasero ned i en vanlig kaffekopp og drikker den opp. På kvelden kan det være litt irish cream å finne i koppen. Alt annet som sukker, melk osv. er ødeleggende. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Å drikke den teller ikke som ødelegge, vel? ^^ Kaffen min tilberedes på vannkoker, deretter heller du en spiseskje Nescafè Brasero ned i en vanlig kaffekopp og drikker den opp. På kvelden kan det være litt irish cream å finne i koppen. Alt annet som sukker, melk osv. er ødeleggende. Hm. Min kaffe høres bedre ut, men din høres drikkelig ut. *stjele* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aww..jeg er usikker på hvilke filmer jeg skal bestille =(. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Uff, nå er jeg virkelig lei 16 år gamle fnishild, knishild og knisfnis-anne (fjortisjenter) som prater om tissen sin .____. Det tar på å jobbe som IT-personell på en VGS... Etter to år som ikt-lærling på VGS. Så har du min fulle sympati. Det er så mange undermennesker på en sånn skole, gud nåde meg. Det var mange ganger jeg ønsket meg flammekaster etter å hørt på noen av samtalene som foregikk i gangene Takk, det betydde mye -- Teite mennesker skulle aldri begynt å snakke om CDON :---( *finne frem visa-kortet* edit: kitty: få inspirasjon på http://media.clvn.net ;D Endret 8. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Snakk om fristelser man må tåle. Låner en venninne sin data, og foran seg på pulten har hun en 180g sjokoladeplate og en smash liggende. Og ei anna sitter med IFA. IFA er godt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) *stjele* YOU DID'NT JUST STEAL MY COFFEE? Edit: Weeeee! Ut på sjøen den 14. eller tirsdag 15/01 fra Mekjavika! Endret 8. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Snakk om fristelser man må tåle. Låner en venninne sin data, og foran seg på pulten har hun en 180g sjokoladeplate og en smash liggende. Og ei anna sitter med IFA. IFA er godt. Aldri vært så glad i IFA, men smash. Det går ikke ann og stoppe før det er tomt Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aldri vært så glad i IFA, men smash. Det går ikke ann og stoppe før det er tomt Er en smash bar, da, så det frister ikke sånn sinnsykt slik vanlig smash frister. Men. Holde seg i skinnet nå, Kibs. *holde seg i skinnet* Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dagens anbefaling: First Price melkesjokolade 13,00 kr (Kiwi) Litago sjokolademelk 10,00? kr (Kiwi) Fyfaen så godt! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *stjele* YOU DID'NT JUST STEAL MY COFFEE? Ehm. Neida. Gjør ikke slikt jeg. *gjemme kaffen bak ryggen og se uskyldig ut* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takk, clvn^^. Jeg skal slå meg løs >:3. Må få meg noen filmer som virkelig er verdt å ha. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er uskyldig! USKYLDIG SIER JEG! O_O Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Digg digg, digg og digg å sånn. HylolZ skal ut på sjøen og kose seg igjen. Wihihi! Ja, jula er kjedelig, ja, det er kjedelig å ha fritørn i jula. Nie: Hm. dZuzt! Endret 8. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er uskyldig! USKYLDIG SIER JEG! O_O Det er du ikke, det. o_O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Np: Touch & Go - Would You..? Haha, lenge siden jeg har hørt den. Den er så jævlig tragisk ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dagens anbefaling:First Price melkesjokolade 13,00 kr (Kiwi) Litago sjokolademelk 10,00? kr (Kiwi) Fyfaen så godt! Sammen? Er ikke det litt.. eh.. overkill? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Np: Touch & Go - Would You..? Haha, lenge siden jeg har hørt den. Den er så jævlig tragisk ^^ Tragikomisk. Paul Oakenfold - Southern Sun (Bunkka) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Takk, clvn^^. Jeg skal slå meg løs >:3. Må få meg noen filmer som virkelig er verdt å ha. Kan jeg foreslå: Fight Club American History X American Beauty Sin City The Shawshank Redemption Full Metal Jacket Forrest Gump Leon Oldboy The Departed The Good, The Bad And The Ugly Er ihvertfall skamgode filmer =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg