Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å drikke den teller ikke som ødelegge, vel? ^^

Kaffen min tilberedes på vannkoker, deretter heller du en spiseskje Nescafè Brasero ned i en vanlig kaffekopp og drikker den opp.

På kvelden kan det være litt irish cream å finne i koppen.

Alt annet som sukker, melk osv. er ødeleggende.

Lenke til kommentar
Å drikke den teller ikke som ødelegge, vel? ^^

Kaffen min tilberedes på vannkoker, deretter heller du en spiseskje Nescafè Brasero ned i en vanlig kaffekopp og drikker den opp.

På kvelden kan det være litt irish cream å finne i koppen.

Alt annet som sukker, melk osv. er ødeleggende.

Hm. Min kaffe høres bedre ut, men din høres drikkelig ut.

*stjele*

Lenke til kommentar
Uff, nå er jeg virkelig lei 16 år gamle fnishild, knishild og knisfnis-anne (fjortisjenter) som prater om tissen sin .____. Det tar på å jobbe som IT-personell på en VGS...

Etter to år som ikt-lærling på VGS. Så har du min fulle sympati. Det er så mange undermennesker på en sånn skole, gud nåde meg. Det var mange ganger jeg ønsket meg flammekaster etter å hørt på noen av samtalene som foregikk i gangene :p

Takk, det betydde mye :p

--

Teite mennesker skulle aldri begynt å snakke om CDON :---( *finne frem visa-kortet*

edit: kitty: få inspirasjon på http://media.clvn.net ;D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Snakk om fristelser man må tåle. Låner en venninne sin data, og foran seg på pulten har hun en 180g sjokoladeplate og en smash liggende. Og ei anna sitter med IFA.

IFA er godt. :)

Aldri vært så glad i IFA, men smash. Det går ikke ann og stoppe før det er tomt :whistle:

Lenke til kommentar
Aldri vært så glad i IFA, men smash. Det går ikke ann og stoppe før det er tomt :whistle:

Er en smash bar, da, så det frister ikke sånn sinnsykt slik vanlig smash frister. Men. Holde seg i skinnet nå, Kibs. *holde seg i skinnet*

Lenke til kommentar
Takk, clvn^^. Jeg skal slå meg løs >:3. Må få meg noen filmer som virkelig er verdt å ha.

Kan jeg foreslå:

Fight Club

American History X

American Beauty

Sin City

The Shawshank Redemption

Full Metal Jacket

Forrest Gump

Leon

Oldboy

The Departed

The Good, The Bad And The Ugly