Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hva skjer i forumkafeen i dag da? Nikka er dum. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hva skjer i forumkafeen i dag da? Nikka er dum. Syns jeg er slemt å si noe sånt om andre... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Syns jeg er slemt å si noe sånt om andre... Det var voldsomt, da. Han vet jo at jeg er glad i ham!!!!!! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Syns jeg er slemt å si noe sånt om andre... Det var voldsomt, da. Han vet jo at jeg er glad i ham!!!!!! JEG BARE TULLA JA, vet at ironi ikke er så bra på internett Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) JEG BARE TULLA JA, vet at ironi ikke er så bra på internett Jeg tullet også. Oiiii, ikke slik ment. Endret 3. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 "Joda, men jeg er jo glad i ham, da!" "Haha, jeg tullet!" Jeg sitter her med fire CD-er, en beskjed om å merke dem, og ingen markeringstusj. Yey. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 "Joda, men jeg er jo glad i ham, da!" "Haha, jeg tullet!" Jeg la merke til det etterpå. Litt uheldig. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hvem er den heite dama her? Klikk her! Endret 3. juli 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jøss. Direktelenke til et hotlinkbilde. Den var ny. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Heter det ikke bare D&D? Tja, det kommer an på hvilken utgave av spillet vi snakker om. 1st edition = D&D 2nd edition = AD&D 3rd -> = D&D sånn for å gjøre det enkelt Den første utgaven ble forøvrig oversatt til norsk, noe man aldri har tatt seg bryet med senere. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hrmf... Funker dårlig å bestille takeaway når man ikke husker hverken navn eller nummer til restauranten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Google takeaway i ditt nærområde. 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Epleeeeeeeeeeeeeeeee! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibsss! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. ^^ Hvordan går det med deg? Gleder du deg til helga? Tihi. Bilder kreves så sykt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Google takeaway i ditt nærområde. 8D Næh. Bilen trengte også mat, så da ble det bensinstasjonen. Hei. ^^ Hvordan går det med deg? Gleder du deg til helga? Tihi. Bilder kreves så sykt. Hva skjer i helga? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hei folkens skjer i den store verden i dag da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. ^^ Hvordan går det med deg? Gleder du deg til helga? Tihi. Bilder kreves så sykt.Det går fantastiskfint i dag, kjøpte nye sko i dag, og det er de eneste conversene jeg har sett verdt 600 spenn (og jeg fikk dem for 360, noe mamma og pappa så seg villig til å betale 8D), det er skamvarmt i Bergen nå, og jaaa, jeg gleder meg SKUMMELT mye. SKUMMELT. Selvsagt skal du få bilder. Både MMS og SLR-bilder (sistnevnte må vente til jeg kommer hjem, da ). Åååh, det blir så HERLIG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg