Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke. Synes bare det er jævla teit å tulle med slike sykdommer. Tror ikke det er så veldig kult for de som lider av det nemlig.

Beklager, jeg har bare mistet en stor del av respekten for akkurat den sykdommen, fordi "alle" barn med mye energi får diagnosen.

Dessuten tullet jeg ikke med sykdommen. Jeg "rettet" bare et "feilskrevet" ord til noe annet. Og det var uten å tenke: "ånei, noen kan bli fornærmet av at jeg faktisk SKRIVER ordet! :ohmy:"

^^

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Når du retter AD&D i en nerds nærhet, hvordan i alle dager kan du forvente noe annet enn at h*n blir fornærmet? En nerd tar slike ting seriøs menneske. Når man vier livet sitt til å leve ut sine umulige drømmer om å være kongen på haugen i ett spill og noen pisser på det så blir man litt irritert. Doh! :p

Lenke til kommentar
Når du retter AD&D i en nerds nærhet, hvordan i alle dager kan du forvente noe annet enn at h*n blir fornærmet? En nerd tar slike ting seriøs menneske. Når man vier livet sitt til å leve ut sine umulige drømmer om å være kongen på haugen i ett spill og noen pisser på det så blir man litt irritert. Doh! :p

JASÅ?! Så ADHD er noe NEGATIVT, nå?! :mad:

Lenke til kommentar

Jo, jeg er liksom Quayle. Har vært det siden 1995-96, tenkte at det kunne være godt med en forandring en liten stund. Better get used to it - hun.

Helt siden Baldur's Gate eller?

Helt siden AD&D.

Det heter ADHD!

I overført betydning sikter du altså til at jeg har hatt nicket Quayle siden jeg fikk diagnosen ADHD. Ikke så lett så se konsekvensen av morsomhetene sine bestandig?

Lenke til kommentar
Jo, jeg er liksom Quayle. Har vært det siden 1995-96, tenkte at det kunne være godt med en forandring en liten stund. Better get used to it - hun.

Helt siden Baldur's Gate eller?

Helt siden AD&D.

Det heter ADHD!

I overført betydning sikter du altså til at jeg har hatt nicket Quayle siden jeg fikk diagnosen ADHD. Ikke så lett så se konsekvensen av morsomhetene sine bestandig?

Var voldsomt som du skulle tolke, da. :roll:

Og ånei, for en grusom konsekvens av noe som ikke var ment slik i det hele tatt. Jeg sier at du kanskje har ADHD! OHNOEZ!!!!!! >.<

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...