Llandari Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du skal jo vite sånt om meg. Det kommer ikke hoppende av seg selv uten at du forteller meg det skjønner du... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg elsker halv-pris-på-ting-som-går-ut-på-dato-snart-kasser. Gjett om jeg skal maule store mengder flintsteik til middag! Og kveldmat. Og frokost.Det er noe spesielt med det å bare gomle i seg en stor stek. rawr Najs Grilla flintsteing på mandagen. Fy satan så godt =) Ikke når halsen min blir dobbelt så stor av litt is UTEN at jeg er syk. >.< Vinteren må være hard for deg :| Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det kommer ikke hoppende av seg selv uten at du forteller meg det skjønner du... Joda. Vinteren må være hard for deg :| Ja, faktisk. Noen minusgrader og litt anpusten, og halsen min hovner opp på 1-2-3. Bah. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dette var et dårlig tidspunkt å stenge av vannet på, synes jeg. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Alt dette snakket om is gjør at jeg mest sannsynlig kjøper meg en boks med is på vei hjem Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det kommer ikke hoppende av seg selv uten at du forteller meg det skjønner du... Joda. Vinteren må være hard for deg :| Ja, faktisk. Noen minusgrader og litt anpusten, og halsen min hovner opp på 1-2-3. Bah. Neida. Kuldeallergi er noe dritt. Alt dette snakket om is gjør at jeg mest sannsynlig kjøper meg en boks med is på vei hjem Fixed! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kibs: Jo, jeg er liksom Quayle. Har vært det siden 1995-96, tenkte at det kunne være godt med en forandring en liten stund. Better get used to it - hun. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Neida. Kuldeallergi er noe dritt. Joda!!!!! Finnes det? Oo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kibs: Jo, jeg er liksom Quayle. Har vært det siden 1995-96, tenkte at det kunne være godt med en forandring en liten stund. Better get used to it - hun. Helt siden Baldur's Gate eller? Joda!!!!! Finnes det? Oo Det finnes ja. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 *kose på sertifikatet som viser at jeg nå er med på min andre verdensrekord* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Helt siden AD&D. Det heter ADHD! D'oh!! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 /me slaps Kibs around with at big fat trout. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Unnskyld meg!!! Hva var det for? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 For å sammenlikne ADHD med AD&D. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg bare rettet en åpenbar skrivefeil. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Pfft. Er man nerd så er man nerd, sånn er det bare. "FYI" ADHD is not a laughing matter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Skrives det ikke AD/HD? Trodde de het AC/DC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg