chokke Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Åjoda. Får finne frem handsfreen til mobilen og legge meg bak da, eventuelt ta med mammas bærbar og boomblaster og plage litt naboer. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hva skjer med været? Er jo hundre grader ute.. Fahrenheit da eller? (Ikke at jeg tror det er så mye heller) Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tester en 24" skjerm på jobben nå. SJUKT! Falling in love... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Sitter ved en selv, men jeg får aldri bruk for all plassen, så jeg bruker det høyre hjørne som ark-holder. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tester en 24" skjerm på jobben nå. SJUKT! Falling in love... Pc skjerm selvfølgelig da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tester en 24" skjerm på jobben nå. SJUKT! Falling in love... Pc skjerm selvfølgelig da? Nei, lampeskjerm Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg tester en 24" skjerm på jobben nå. SJUKT! Falling in love... Pc skjerm selvfølgelig da? Nei, lampeskjerm haha.........ha! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, fallskjerm vel! Nei, fra spøk til Halvor det er pc-skjerm ja Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg hater å være syk!!!!!!! Og så blir jeg forlatt hjemme!!!!!!!!!!! Uæææææææææ!!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hei du... Q... Q-mann. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg antar at det er meg du snakker til. Hei du, du - Kibs. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg hater å være syk!!!!!!! Og så blir jeg forlatt hjemme!!!!!!!!!!! Uæææææææææ!!! Stakkar liten... *servere is* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg vil bare kalle deg Quayle, Quayle. Stakkar liten...*servere is* IS?!?! Når jeg har vondt i halsen?? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 IS?!?! Når jeg har vondt i halsen?? Is er suverent når man har vondt i halsen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Blir en stund til jeg blir å se som Quayle igjen gitt. Får vel ikke bytte igjen så fort. Innen jeg får bytte så har du blitt vant til å kalle meg Nikka. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg elsker halv-pris-på-ting-som-går-ut-på-dato-snart-kasser. Gjett om jeg skal maule store mengder flintsteik til middag! Og kveldmat. Og frokost. Det er noe spesielt med det å bare gomle i seg en stor stek. rawr Endret 3. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Is er suverent når man har vondt i halsen. Ikke når halsen min blir dobbelt så stor av litt is UTEN at jeg er syk. >.< Blir en stund til jeg blir å se som Quayle igjen gitt. Får vel ikke bytte igjen så fort. Innen jeg får bytte så har du blitt vant til å kalle meg Nikka. Bleeeeeeeeeeeee. Men du er liksom Quayle. Jeg elsker halv-pris-på-ting-som-går-ut-på-dato-snart-kasser. Gjett om jeg skal maule store mengder flintsteik til middag! Og kveldmat. Og frokost. Det er noe spesielt med det å bare gomle i seg en stor stek. rawr Åh. Jeg vil ha. Dele? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Is er suverent når man har vondt i halsen. Ikke når halsen min blir dobbelt så stor av litt is UTEN at jeg er syk. >.< Og hvordan i all verden skulle jeg vite det da pus? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Og hvordan i all verden skulle jeg vite det da pus? Du skal jo vite sånt om meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg