Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Okay, okay, okay! Get this: Det medisinske navnet for vinterdepresjon er "seasonal affective disorder". Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Yey. Jeg føler meg litt trist i dag, doktor. Nå er det litt over en time til bussen min går, og jeg er ferdig med, alt! Har ordnet meg, dusjet, pakket tingene jeg skal ta med meg. Jaja. Får sette meg å spille litt keyboard. Spiller jeg piano nå, så vekker jeg sikkert resten av huset. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Fått badstue på jobben Med andre ord har AC'en på serverrommet streika Akkurat den der har jeg også vært med på. Jeg kom på jobb, telefonen sto ikke. Folk kom ikke inn på hjemmekatalogene sine. :S For å gjøre en lang historie veldig kort, det var ca 70 grader på serverrommet, alle servere og san blinket oransje. *sukk* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal på jobb om 4 timer og jobbe til 23, og har sovet ca. 2,5 time inatt..blir en herlig ettermiddag Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 For å gjøre en lang historie veldig kort, det var ca 70 grader på serverrommet, alle servere og san blinket oransje. *sukk* Gjør den lang - jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal på jobb om 4 timer og jobbe til 23, og har sovet ca. 2,5 time inatt..blir en herlig ettermiddag Få Richard til å brenne ned jobben for deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hah! Endelig noen som kjente igjen Richard! "It's a dick-on-a-stick" Endret 3. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Truth be told svarte jeg vel på spørsmålet dit et par hundre sider tilbake, men jau, de som har sett Richard glemmer ikke akkurat han o.0 "The orphanage attacked ME!" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke så enkelt å følge med når det er ny side hvert 10. minutt her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sant. Men dette er noe man bør venne seg til så "Walk it off you pussy". ...Kommer til å regne hentydninger fra den serien fra meg et par tiår fremover nå merker jeg. Meeen jeg kan klare meg med en link til denne: http://www.lfgcomic.com/page/2 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 For å gjøre en lang historie veldig kort, det var ca 70 grader på serverrommet, alle servere og san blinket oransje. *sukk* Gjør den lang - jeg kjeder meg.. Jeg hadde akkurat kommet meg på jobb, jeg smøg meg opp dem nylakkerte tretrappene da jeg hørte en rar durelyd. Jeg gjennkjente lyden, jeg hadde hørt den før da jeg og bruttern var på jobb og skulle overføre filer fra minnekort. Brått oppfattet jeg det, AC'en på serverrommet hadde streika igjen! Jeg gikk fort inn på kontoret for å hente nøkkelen til serverrommet. Jeg rakk ikke engang å stemple inn siden jeg fikk litt panikk, siden det tross alt står utstyr for noen millioner på det rommet. Jeg låste meg inn og kjente varmen slo meg i ansiktet. "Dæven i faen" tenkte jeg, og prøvde å rulle ned markisa i vinduet. Selvsagt hadde jeg ikke fått med meg at det var elektiske markiser, men da jeg så fjernkontrollen husket jeg det. Jeg trykte på pila opp, og sakte men sikkert heiste den seg. Luften utenfra føltes befriende, og jeg så noen kollegaer parkere på parkeringsplassen nedenfor. Jeg åpnet vinduet så høyt jeg kunne, og gikk for å stemple meg inn. Før jeg rakk å komme inn på kontoret igjen hørte jeg et smell bak meg. Jeg følte musklene stramme seg oppover ryggen. Hva hadde tatt kvelden denne gangen. Jeg snudde meg og gikk mot serverrommet igjen, og gjett hva.. Vinduet hadde lukket seg. Jeg fant fram en skrutrekker og plasserte den mot karmen så det støttet seg, så gikk ut igjen og stemplet meg inn på jobb Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Typisk om det skulle vente med å eksplodere til ETTER at du kom på jobb isåfall. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Typisk om det skulle vente med å eksplodere til ETTER at du kom på jobb isåfall. Er ikke så mye som kan eksplodere der da, men hadde vært litt kjedlig om det smelta Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Av og til overrasker jeg meg selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 "Ja, der fikk han skikkelig på pukkelen, gitt" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Neeeeei, du skjønte den ikke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 jeg er jo totalt sånn ha ha ha folk suger liksom da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 jeg er jo totalt sånn ha ha ha folk suger liksom da du mer mer sånn tusle rundt og klage på folk som har dårlig gøy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Having an Argument over the internet is like the Special Olympics: Whether you win or lose... you're still a retard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg