Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yey. Jeg føler meg litt trist i dag, doktor. :wee:

 

 

Nå er det litt over en time til bussen min går, og jeg er ferdig med, alt! Har ordnet meg, dusjet, pakket tingene jeg skal ta med meg. Jaja. Får sette meg å spille litt keyboard. Spiller jeg piano nå, så vekker jeg sikkert resten av huset. :wee:

Lenke til kommentar
Fått badstue på jobben :D

 

Med andre ord har AC'en på serverrommet streika

 

Akkurat den der har jeg også vært med på. Jeg kom på jobb, telefonen sto ikke. Folk kom ikke inn på hjemmekatalogene sine. :S For å gjøre en lang historie veldig kort, det var ca 70 grader på serverrommet, alle servere og san blinket oransje. *sukk*

Lenke til kommentar
For å gjøre en lang historie veldig kort, det var ca 70 grader på serverrommet, alle servere og san blinket oransje. *sukk*

Gjør den lang - jeg kjeder meg.. :(

Jeg hadde akkurat kommet meg på jobb, jeg smøg meg opp dem nylakkerte tretrappene da jeg hørte en rar durelyd. Jeg gjennkjente lyden, jeg hadde hørt den før da jeg og bruttern var på jobb og skulle overføre filer fra minnekort. Brått oppfattet jeg det, AC'en på serverrommet hadde streika igjen! Jeg gikk fort inn på kontoret for å hente nøkkelen til serverrommet. Jeg rakk ikke engang å stemple inn siden jeg fikk litt panikk, siden det tross alt står utstyr for noen millioner på det rommet. Jeg låste meg inn og kjente varmen slo meg i ansiktet. "Dæven i faen" tenkte jeg, og prøvde å rulle ned markisa i vinduet. Selvsagt hadde jeg ikke fått med meg at det var elektiske markiser, men da jeg så fjernkontrollen husket jeg det. Jeg trykte på pila opp, og sakte men sikkert heiste den seg. Luften utenfra føltes befriende, og jeg så noen kollegaer parkere på parkeringsplassen nedenfor. Jeg åpnet vinduet så høyt jeg kunne, og gikk for å stemple meg inn. Før jeg rakk å komme inn på kontoret igjen hørte jeg et smell bak meg. Jeg følte musklene stramme seg oppover ryggen. Hva hadde tatt kvelden denne gangen. Jeg snudde meg og gikk mot serverrommet igjen, og gjett hva.. Vinduet hadde lukket seg. Jeg fant fram en skrutrekker og plasserte den mot karmen så det støttet seg, så gikk ut igjen og stemplet meg inn på jobb

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...