Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva skjer egentlig. Har eg blitt gal?

 

Plutselig er det drit mange jenter (bare jenter faktisk) som besøker nettbyen min samme minuttet. Noko som ikkje pleiar å skje. Så får eg to kåte brev fra to av dei. Wtf..

 

 

å hærregud, æ satt liksom å kjeda mæ her da.

så kom æ tilfeldigvis borti profiln din da, å æ fikk liksom ein bigtime turnon

aldri sett ein så kjækk gutt føør

 

Faktisk.

 

Så er det ein eg kjenner som plutseleg begynner å snakke om at eg hadde tent på eit bosspann på skulen. spør Om det var sant, osv...

 

 

 

Har eg gått glipp av noko? :ph34r:

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Kva skjer egentlig. Har eg blitt gal?

 

Plutselig er det drit mange jenter (bare jenter faktisk) som besøker nettbyen min samme minuttet. Noko som ikkje pleiar å skje. Så får eg to kåte brev fra to av dei. Wtf..

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforå hærregud, æ satt liksom å kjeda mæ her da.

så kom æ tilfeldigvis borti profiln din da, å æ fikk liksom ein bigtime turnon

aldri sett ein så kjækk gutt føør

Faktisk.

 

Så er det ein eg kjenner som plutseleg begynner å snakke om at eg hadde tent på eit bosspann på skulen. spør Om det var sant, osv...

 

 

 

Har eg gått glipp av noko? :ph34r:

 

 

Det med at mange besøker deg samme minuttet er fordi de bruker ett program som heter Netbyll, den besøker random folk til bestemte tider for å få litt seertall på sin egen profil.Sluts

Lenke til kommentar

Har ikke mygg eller veps midt i byen. Det er litt deilig. Ikke fullt så deilig med biler og en dekkbutikk/verksted i 1. etasje i blokka, rett under vinduene mine. Må lukke vinduet på morgenen for å få sove og da blir det uutholdelig varmt her inne. Blæ. Prøvde å legge meg kl 3 og sove, men fikk ikke til og sto opp igjen nå. Også skal jeg være på jobb til 23 ikveld. Faen meg bra det er ferie etter idag.

 

*whine*

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg synes synd på deg Bytex.

 

Selv la jeg meg i to tiden i natt. Sliter først lenge med å sovne, for så å bråvåkne, og finne ut at kl er 02:44 :(

 

Jeg har da ligget å dratt meg i sengen frem til kl nå ble 06:57, og jeg stod opp. Jegg får hvertfall god til til bussen min, som går 09:30. :D

 

 

edit: Det skal også nevnes at jeg får overnattingsbesøk ting i kveld. Og jeg har en følelse av at det ikke blir så veldig mye soving i natt heller.

 

Jeg elsker døgnrytmen min, og meg selv. :love:

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...