Billy Bob Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg lever i beste velgående, har jeg gått for stille i dørene? Går det bra med deg da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Også nærmer klokka seg plutselig leggetid igjen. Skjer gang på gang. Og er like uventa hver gang O.o Skremmende. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Leggetid er relativt, alt ettersom om en skal opp tidlig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg lever i beste velgående, har jeg gått for stille i dørene? Går det bra med deg da? Går ganske bra her. ^^ Litt vel varmt i dag dog. Ble sliiiiiten etter byturen med venninnen min. Me he! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Trodde ikke jenter hadde evnen til å bli utslitt etter byturer. Eller, det er alt ettersom det var shopping inne i bildet. Du sier noe der, vel varmt her også! Men en skal egentlig ikke klage på varmen, det er ikke lov. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Vi shoppet masse manga ^^ Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Kva skjer egentlig. Har eg blitt gal? Plutselig er det drit mange jenter (bare jenter faktisk) som besøker nettbyen min samme minuttet. Noko som ikkje pleiar å skje. Så får eg to kåte brev fra to av dei. Wtf.. å hærregud, æ satt liksom å kjeda mæ her da. så kom æ tilfeldigvis borti profiln din da, å æ fikk liksom ein bigtime turnon aldri sett ein så kjækk gutt føør Faktisk. Så er det ein eg kjenner som plutseleg begynner å snakke om at eg hadde tent på eit bosspann på skulen. spør Om det var sant, osv... Har eg gått glipp av noko? Endret 2. juli 2008 av xersess Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Tje, du ser ikke så verst ut nei. DNFK er nesten død. Endret 2. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nedtellings-leken er vel den nye. Ajaj Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Er det noen som er gode i rettskrivning som fortsatt er våkne? Skulle gjerne hatt en til å se over en test/et review. Om du er der - legg med til på MSN (adresse står i profilen) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Noen våkne? ^^ Jeg kjeder meg... :/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Kva skjer egentlig. Har eg blitt gal? Plutselig er det drit mange jenter (bare jenter faktisk) som besøker nettbyen min samme minuttet. Noko som ikkje pleiar å skje. Så får eg to kåte brev fra to av dei. Wtf.. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforå hærregud, æ satt liksom å kjeda mæ her da. så kom æ tilfeldigvis borti profiln din da, å æ fikk liksom ein bigtime turnon aldri sett ein så kjækk gutt føør Faktisk. Så er det ein eg kjenner som plutseleg begynner å snakke om at eg hadde tent på eit bosspann på skulen. spør Om det var sant, osv... Har eg gått glipp av noko? Det med at mange besøker deg samme minuttet er fordi de bruker ett program som heter Netbyll, den besøker random folk til bestemte tider for å få litt seertall på sin egen profil.Sluts Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 *drikke cola* Gief gief! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 *dele med Kexxy* I has loads! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 *dele med Kexxy* I has loads! Flott! Fordi jeg har ingenting.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jaja, vi har hørt at dere er ze married. Kthx bye. :love: :love: Also: Faen ta vepsen som vekker meg klokken fem hver bidige jævla morgen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Fått badstue på jobben Med andre ord har AC'en på serverrommet streika Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Har ikke mygg eller veps midt i byen. Det er litt deilig. Ikke fullt så deilig med biler og en dekkbutikk/verksted i 1. etasje i blokka, rett under vinduene mine. Må lukke vinduet på morgenen for å få sove og da blir det uutholdelig varmt her inne. Blæ. Prøvde å legge meg kl 3 og sove, men fikk ikke til og sto opp igjen nå. Også skal jeg være på jobb til 23 ikveld. Faen meg bra det er ferie etter idag. *whine* Endret 3. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg synes synd på deg Bytex. Selv la jeg meg i to tiden i natt. Sliter først lenge med å sovne, for så å bråvåkne, og finne ut at kl er 02:44 Jeg har da ligget å dratt meg i sengen frem til kl nå ble 06:57, og jeg stod opp. Jegg får hvertfall god til til bussen min, som går 09:30. edit: Det skal også nevnes at jeg får overnattingsbesøk ting i kveld. Og jeg har en følelse av at det ikke blir så veldig mye soving i natt heller. Jeg elsker døgnrytmen min, og meg selv. Endret 3. juli 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg