xersess Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Skremmer meg egentlig litt at 25% av innleggene mine er i lekeplassen. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 you need help... ooops!! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg. Jeg kan snart tatovere meg!! =D Det gikk nettopp opp for meg. Oh lykke. Nå må jeg bare finne ut hva som skal få æren av å bli den første, også må jeg få råd. ÅH GUD JEG GLEDER MEG! =D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 15 år nåååååååååååååååååå Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg skal ta scarification i sommer jeg da. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Er det ikke 18 på scarification også, eller har jeg helt missforstått? Huff. Det er i alle fall noe jeg ikke kommer til å gjøre, jeg har nok arr. x) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ha ha ha, Loveless kommer til å bli et misfoster. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nie: Jo, det er det. Jeg fortalte ham at jeg ville ta den på bursdagen min, men han syntes visst at jeg ikke kunne vente så lenge Oo... Og jeg tok jo dermalsene mine der. Så er visst ikke noe problem da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har vært i Ski og på Vinterbro to dager på rad!! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 15 år nåååååååååååååååååå DING OMG GRATZ! Gratulerer Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har vært i Ski og på Vinterbro to dager på rad!! Og du tok ikke toget til Vinterbro!! Lawl, så alle som har ett lite arr er et misfoster? Tenk om den lille Demillen din har et! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Høres useriøst ut, men du har vel diltet på bodymod-trenden lengre enn jeg har, så who knows. 8D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 At han ikke brydde seg om at det fortsatt er en stund til jeg blir atten? Har hørt veldig mye skryt av ham, og det er en trivelig fyr. Så vet ikke helt jeg, altså. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Lawl, så alle som har ett lite arr er et misfoster? Tenk om den lille Demillen din har et! Da ville hun gitt meg et arr — et arr i sjelen. Men det har hun ikke, såeh, ja, perfeksjon. Endret 2. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jaja, vi har hørt at dere er ze married. Kthx bye. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Den fristen vi hadde for å sende vitnemålet inn. Hva skjer hvis man er sen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det kommer en grønn hund for å spise innvollene dine etter at den rosa mannen fra mars har kuttet deg opp. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Den tråden skremmer meg Skriver kanskje ikke så perfekt selv, men det får da være grenser på hvor jævlig du kan skrive Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg kjeder meg litt. Hvordan går det med kattungen Mushi? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg kjeder meg litt. Hvordan går det med kattungen Mushi? Hei, Billy. Lever du enda? *titte etter* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg