NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Eller enda bedre, Thelma og Louise. Jeg tror ikke Skarstad er lesbisk. Han er blitt så sukkersøt at man kan jo lure. Når ble egentlig kafeen så seriøs? Jeg skulle aldri bytta nick. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Kafeen har da alltid vært seriøs..bare..jah.. ...god natt... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hva er denne Skarstad praten om? leste om ett bilde istad... *host* anyone? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nei, jeg rulla meg over i senga for å sove jeg også. God natt kafeen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Navneforslagene deres suger. Lysekrona. Hadde ikke vært så dumt wat 04279. Incubus - [Make Yourself #11] I Miss You Endret 2. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Clarence Worley og Alabama Whitman, da begynner vi snakke! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Fler enn meg som ikke akkurat skjønner tegneserien Zofies verden? Den er jo ikke akkurat artig, har aldri flirt ut høyt. Men at det ofte er nakne damer gir et stort pluss i margen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Fler enn meg som ikke akkurat skjønner tegneserien Zofies verden? Den er jo ikke akkurat artig, har aldri flirt ut høyt. Men at det ofte er nakne damer gir et stort pluss i margen. Jeg skjønner den ikke, men de to tingene veier opp for hverandre så det gjør ikke så mye... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Har Zofies verden et poeng? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Okay Eplefe du mistet sånn helt offisielt retten din til å komme med navneforslag til hva som helst. Å, å! "Jeg" og "Marianne". Endret 2. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hillary og Bill. Kjære deg, det heter da Bill og Monica. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hva med Semb og Frode Olsen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Okay Eplefe du mistet sånn helt offisielt retten din til å komme med navneforslag til hva som helst. Å, å! "Jeg" og "Marianne". Jeg var ikke seriøs daaa. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Wich reminds me... Jeg kan endre navn nå Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Kan noen fortelle meg hvorfor jeg bør grave meg et hull mangfoldige meter under bakken dersom jeg hører på Tokio Hotel? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hva med Semb og Frode Olsen? Seng og pute? (Ja, det var et hint om at jeg legger meg) Endret 2. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg funderer på å dra Torb med meg i seng selv. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Skal du ødelegge moroa for oss nå? ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg