BakerHansen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Nå folkens, syntes dere det var deilig med en ny variant av SO? Schempedeili! Edit: Må bare få sagt det hvor deilig det er å være lat! Endret 12. januar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå folkens, syntes dere det var deilig med en ny variant av SO? Vi hater det, merker du ikke det? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Joho! Etterhvert kommer du til å savne snøen. Hytta med venner, slappe av på fjellet hele dagen og dra på afterski til dagen tar slutt Sjøen og det der > Great profit. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eh, ja. Vi hater det. Bare 500 sider på en uke. Cirka. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Joho! Etterhvert kommer du til å savne snøen. Hytta med venner, slappe av på fjellet hele dagen og dra på afterski til dagen tar slutt Sjøen og det der > Great profit. Nei, jeg hater båt! Hver eneste sommer tvinges jeg til Kragerø og eneste som er morsomt der, er å spille golf! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Golf er moro. Har bare spilt en gang. Det gikk ikke så bra, da. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nei, jeg hater båt! Hver eneste sommer tvinges jeg til Kragerø og eneste som er morsomt der, er å spille golf!Kan du sette sjøbein da? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Uff, jeg savner å spille Monkey Island Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva er "å sette sjøbein"? Må forlate dere en stund. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Golf er moro. Har bare spilt en gang. Det gikk ikke så bra, da. Det er dritgøy Kan du sette sjøbein da? Say what? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er da ingen problem å spille Monkey Island. Bare å laste det ned (søk i google), hent ScummVM så kjører det perfekt på en moderne PC. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sjø, båt, fiske og sløying av fisk > Latskap i solveggen Srsly, ingenting er så gøy som å nøkke ut invollene til fisker Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Joho! Etterhvert kommer du til å savne snøen. Hytta med venner, slappe av på fjellet hele dagen og dra på afterski til dagen tar slutt hvorfor ta afterski når dagen er slutt? går jo greit ann og starte med afterski også Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Say what?Da går du jo glipp av halve morro'a med å være på sjøen. Når båten slingrer (vugger sideveis i vannet), skal du klare å holde balansen uten å støtte deg til noe. Dette er da sjøbein. Men det er jo klart, er ikke alle som liker å sole seg i det herlige, blå sommervannet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er da ingen problem å spille Monkey Island. Bare å laste det ned (søk i google), hent ScummVM så kjører det perfekt på en moderne PC. Joda, men det ligger hjemme, og jeg har ikke akuratt bra nett nå Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 hvorfor ta afterski når dagen er slutt? går jo greit ann og starte med afterski også Hvorfor ikke Da går du jo glipp av halve morro'a med å være på sjøen. Når båten slingrer (vugger sideveis i vannet), skal du klare å holde balansen uten å støtte deg til noe. Dette er da sjøbein. Men det er jo klart, er ikke alle som liker å sole seg i det herlige, blå sommervannet. Det er jo mye morsommere å plage de som kjører kano Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Men man skal vel ikke gjøre som vi gjorde når vi var små...fisket sånne dritstygge små fisker under kaia (med noe blankt på kroken). Så rulla vi over dem med tønner fulle av vann. *splatt* Har sprengt krabber med store kinaputter også. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er jo mye morsommere å plage de som kjører kano Da er du bare slem. Pass på, ellers kommer Juanita på tur etter båten deres. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Golf er ikke gøy når 4-åringer er bedre enn deg! Nå spiller jeg på HWRadio Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Pass på, ellers kommer Juanita på tur etter båten deres. Kanokrig er også veldig morsomt .. Det er bedre enn å kjøre båt Golf er ikke gøy når 4-åringer er bedre enn deg! Ble du eid av en 4åring? Endret 12. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg