Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det høres kos ut. Jeg er syk selv, faktisk. Jeg og, jeg og, jeg og, jeg og, jeg og, jeg og!!!! *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Sååå. -Torb og Eplefe, dere skulle ikke være interesert i en kopp kaffe på vågen med meg og Melle, en av dagene? 8D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Eplefe, litt out of nowhere... DevianART sia di er sinnsykt dyster... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 49 innlegg og avatar uten ramme? Sheesh, Louise, Eplefe! Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Sååå. -Torb og Eplefe, dere skulle ikke være interesert i en kopp kaffe på vågen med meg og Melle, en av dagene? 8DVel, om jeg ikke blir sengeliggende, så hvorfor ikke. Blir borte i helga, men det er da flere dager før det. Men jeg vil ha sjokolade da, sånn... Annen sjokolade. Sånn ikke sjokolade sånn som jeg har nå. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Eplefe, litt out of nowhere... DevianART sia di er sinnsykt dyster... Takk. Jeg liker den. 49 innlegg og avatar uten ramme? Sheesh, Louise, Eplefe!JEG LAGDE DEN I 2005 OG GADD IKKE GJØRE MER. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Men jeg vil ha sjokolade da, sånn... Annen sjokolade. Sånn ikke sjokolade sånn som jeg har nå. *forvirret* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det høres kos ut. Jeg er syk selv, faktisk. Jeg og, jeg og, jeg og, jeg og, jeg og, jeg og!!!! *hoppe opp og ned* Som om det er noe å juble for. *tvangsfore med tran og grapefruktkjerneekstrakt* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Han vil ha sjokolade. Jeg er usikker på om han snakker om kakao, kaffe mocca, eller melkesjokolade. Ikke kindersjokolade, i hvert fall. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Forvirret nå, ja. Om noen jager meg for å gjøre noe nyttig nå, så stikker jeg til byn i morgen. x) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Som om det er noe å juble for. *tvangsfore med tran og grapefruktkjerneekstrakt* Usj, nei. Vitaminer er ille nok. Bekki. Han vil ha sjokolade-sjokolade. D'oh!!! Endret 2. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Han vil ha sjokolade. Jeg er usikker på om han snakker om kakao, kaffe mocca, eller melkesjokolade. Ikke kindersjokolade, i hvert fall.Kindersjokolade var veldig fint. Men jeg vil ihvertfall ikke ha moccabønner. Men sjokolade ihvertfall, til kaffen. If that made any sense. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Forvirret nå, ja. Om noen jager meg for å gjøre noe nyttig nå, så stikker jeg til byn i morgen. x) TORBJØRN ER BLOND! Gå og gjør noe nyttig nå. Og kjøp med deg chic'n'chips eller hva faen de posesakene heter. 8D Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Forvirret nå, ja. Om noen jager meg for å gjøre noe nyttig nå, så stikker jeg til byn i morgen. x) TORBJØRN ER BLOND! Gå og gjør noe nyttig nå. Og kjøp med deg chic'n'chips eller hva faen de posesakene heter. 8D Jaa. Veldig veldig blond nå. Om noen er interessert i før/etterbilde så kan sikkert RPP brukes. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Men sjokolade ihvertfall, til kaffen. If that made any sense. Sjokolade til kaffe? Er ikke vanlig sort kaffe godt nok for deg lenger? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 HAHAHAHA! Rosenborg leder 3-1! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Mirna er kjempeskummel ja :!: TENK! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 HAHAHAHA! Rosenborg leder 3-1! /care Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Sjokolade til kaffe? Er ikke vanlig sort kaffe godt nok for deg lenger?TIL kaffe, ikke i kaffe. Kaffe er i mitt hode best når den er svart, nytraktet og varm. Men sjokolade på siden er alltid kos. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 TIL kaffe, ikke i kaffe. Kaffe er i mitt hode best når den er svart, nytraktet og varm. Men sjokolade på siden er alltid kos. Vet du hva annet som er godt til kaffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg