Ballus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Sååå det du sier, kan for alt jeg vet, være en hvit løgn. Endret 2. juli 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 I can has lagret bilde av Skarstad. 8D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hvem har du funnet ut noe om da? Hands off. Du får ikke tafse Skarstad. oO Hør på Nie, Espen pai. Du aner ikke hva slags forferdelig vrede du kan bringe på deg selv. I can has lagret bilde av Skarstad. 8D Dere er alle spik spenna gærne. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hør på Nie, Espen pai. Du aner ikke hva slags forferdelig vrede du kan bringe på deg selv. Etter bildet, så er jeg ikke spesielt redd for deg... Men Nie er skremmende... har sikkert kloremerker på ryggen fremdeles Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Etter bildet, så er jeg ikke spesielt redd for deg... Jeg snakket ikke om meg selv, daah. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 De kloremerkene han sipper sånn over var borte når jeg dro. 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg snakket ikke om meg selv, daah.Da passer det bra da ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Etter bildet, så er jeg ikke spesielt redd for deg... Jeg snakket ikke om meg selv, daah. Han snakket om Mirna. 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 De kloremerkene han sipper sånn over var borte når jeg dro. 8D Holdt kjeft Emokid! Mirna er kjempeskummel ja :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Alltid skal folk hakke på meg. Verden hater meg. Jeg er så ensom! *gå og sette seg i hjørnet sitt* Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Er nesten sikker på at jeg vet hva fornavnet til Skarstad er Skal ikke spørre om bokstaver og sånt, da det blir litt for enkelt for andre å finne det ut... Edit: ...eller ikke allikevel... Endret 2. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Alltid skal folk hakke på meg. Verden hater meg. Jeg er så ensom! *gå og sette seg i hjørnet sitt* *kaste barberblader på* Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 God dag, godtfolk. Og... Espen. God dag! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 God dag, godtfolk. Og... Espen. God dag!Men å si hei til kjæresten gidder man ikke, nei. VI SKAL HENTE HUND I HELGEN! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 *kaste barberblader på*Jeg har selv, takk. *sende tårevått blikk* God dag, godtfolk. Og... Espen. God dag!Endelig somlet du deg inn hit også, morn. ^^ VI SKAL HENTE HUND I HELGEN! Allerede da? Jeg tar en tur neste uke. Og kanskje denne uken. Men i alle fall neste uke. 8D Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Men å si hei til kjæresten gidder man ikke, nei. Vel. Kan ha noe med at det er sånn, 10 cm imellom oss, og jeg har allerede hilst på kjæreste i dag. Men okai. Heisann Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det er jo ikke helt sikker. Må jo se åssen ting klikker mellom oss og Ruff, liksom. Men om ting går i orden, venter vi besøk neste uke, ja. 8D Edit: HEI TORB! Har du det fint? På ferie? Gjort noe gøy siden skoleslutt? DO TELL. Endret 2. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 God dag, godtfolk. Og... Espen. God dag! Var på tide du kom inn hit! *hoppekozemozepå* Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 HEI TORB! Har du det fint? På ferie? Gjort noe gøy siden skoleslutt? DO TELL.What is there to tell? Sesjon, noen dager i Bergen hos kjæreste, Hovefestivalen (som var passe fantastisk) og noen flere dager hos kjæreste. Og jeg tror jeg holder på å bli forkjølet midt på sommeren. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 What is there to tell? Sesjon, noen dager i Bergen hos kjæreste, Hovefestivalen (som var passe fantastisk) og noen flere dager hos kjæreste. Og jeg tror jeg holder på å bli forkjølet midt på sommeren.Det høres kos ut. Jeg er syk selv, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg