Llandari Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hjelp! Jeg spiser skinke- og pastasalat. Jeg må være syk... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nie: bagateller! Jeg var oppe jo! Lenke til kommentar
Murpuss Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 JEG SÅ NETOPP PÅ THE OFFICE, DEN SERIEN ER SÅ LEET. DEN VAR BARE SÅ LOL JEG HAR IKKE LOLET SÅ MYE SIDEN EPISODEN I GÅR! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det teller ikke når du gikk og la deg igjen. oO Tho, jeg tilgir deg for den dagen. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det teller ikke når du gikk og la deg igjen. oOTho, jeg tilgir deg for den dagen. x) Best det! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 forstår jeg! Det er hysterisk artig. Engelske eller amerikanske du så? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Meg og en telefon er en veldig dårlig kombinasjon. I'm gonna call you. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 forstår jeg! Det er hysterisk artig. Engelske eller amerikanske du så? Lo av posten jeg . Synes den var festlig . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 I'm gonna call you. Jeg svarer ikke på fremmede nummer, så lykke til. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 JEG SÅ NETOPP PÅ THE OFFICE, DEN SERIEN ER SÅ LEET. DEN VAR BARE SÅ LOL JEG HAR IKKE LOLETSÅ MYE SIDEN EPISODEN I GÅR! Var det ikke du som irriterte deg over fjortiser? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vet dere hva? Folk sør for nord-norge burde ikke hatt lov til å kjøre bobil. Først kjører de på høyresiden, så drar di bilen saaaaakte over til venstre side, også møter di en trailer! *svinge brått og raskt inn på høyresiden*. *Same as above* Også! Når man prøver å kjøre forbi, så presser de deg inn i kanten på veien. Skulle vært fratatt både sertifikat og bil. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke mitt heller? Har jeg nummeret ditt? Vet dere hva? Folk sør for nord-norge burde ikke hatt lov til å kjøre bobil. Først kjører de på høyresiden, så drar di bilen saaaaakte over til venstre side, også møter di en trailer! *svinge brått og raskt inn på høyresiden*. *Same as above* Også! Når man prøver å kjøre forbi, så presser de deg inn i kanten på veien. Skulle vært fratatt både sertifikat og bil. Nå er det ett spørsmål som egentlig sier seg selv... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke mitt heller? Har jeg nummeret ditt? Det kommer jo an på hvor mye du har snoket på nettet. Det er ikke veldig vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det kommer jo an på hvor mye du har snoket på nettet. Det er ikke veldig vanskelig å finne. I'll try. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke mitt heller? Har jeg nummeret ditt? Vet dere hva? Folk sør for nord-norge burde ikke hatt lov til å kjøre bobil. Først kjører de på høyresiden, så drar di bilen saaaaakte over til venstre side, også møter di en trailer! *svinge brått og raskt inn på høyresiden*. *Same as above* Også! Når man prøver å kjøre forbi, så presser de deg inn i kanten på veien. Skulle vært fratatt både sertifikat og bil. Nå er det ett spørsmål som egentlig sier seg selv... Legger de bobilen sin helt over på venstre side når noen kjører forbi? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 *spille bad company* og satan så varmt! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Legger de bobilen sin helt over på venstre side når noen kjører forbi? Evt.: Hvorfor bare folk fra nord for Nord-Norge? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ikke rart du er irritert med så smale veier det er i Bø. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det kommer jo an på hvor mye du har snoket på nettet. Det er ikke veldig vanskelig å finne. kan det stemme at det starter på 41 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg