Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn... kan du utdype litt mer takk. :)
Skal man på uteplasser i Paris er det en fordel å sjekke litt rundt først; hvor ligger utestedet, hvilken dag er det og hvilken bekledning har jeg på meg. Mange utesteder er gay only men dette avhenger av hvor man er i byen. Mange utesteder har også egne dager hvor det er gay/straight o.l så pass på å gå på en dag som ikke er reservert gay eller finn en annen plass dersom du er heterofil. De er også veldig åpne om homofili i Paris og som nevnt tidligere er en hel bydel samlingplass for byens gay-miljø. Skal du ha homsesex i Paris, følg de pågående tv-reklamene og bruk kondom. Det heter preservatifs på fransk og fåes på et av de mange apotekene eller i automater strategisk plassert rundt om i byen og ved undergrundsterminalene.
Lenke til kommentar
Nå har jeg hørt Eplefe si "Hallo". *stolt*

Jeg overlevde en uke med henne i telt jeg! *stolt*

Fixed. :dremel:

Du kunne kommet hit også da... :roll:
Jeg var nedi der i en uke, nettopp. Sånn i tilfelle du ikke merket det. Jeg var hun som drev på å vekte deg tidlig om morgenen når du absolutt ville sove. ^^
Lenke til kommentar
Joda, men jeg ringte henne. Jeg RINGTE. Og du vet meg og ringing. *host*

joda... Godt poeng... Men hun sa bare hallo? du bare la på da eller?

Jeg var nedi der i en uke, nettopp. Sånn i tilfelle du ikke merket det. Jeg var hun som drev på å vekte deg tidlig om morgenen når du absolutt ville sove. ^^

Det var jo sånn tidlig jo :(

Lenke til kommentar
Jeg, derimot, har ingen problemer med private samtaler. Men jeg ringer ikke support. Det kommer ikke på tale. Aldri. Noensinne.

Prater med hvemsomhelst jeg...

Orka ikke skrive epost til Posten.no for en klage her om dagen, så ringte jeg dem å skjellte dem ut no sinnsykt...lol ... Det får de for å miste pakken til 1000kr!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...