Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå har jeg hørt Eplefe si "Hallo". *stolt* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det fortjener du nesten! Når du er så dum og selvsentrert!Jamen, jamen. JAMEN. Det er din feil. Du som absolutt skal være i Arendal. : < Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Sånn... kan du utdype litt mer takk. Skal man på uteplasser i Paris er det en fordel å sjekke litt rundt først; hvor ligger utestedet, hvilken dag er det og hvilken bekledning har jeg på meg. Mange utesteder er gay only men dette avhenger av hvor man er i byen. Mange utesteder har også egne dager hvor det er gay/straight o.l så pass på å gå på en dag som ikke er reservert gay eller finn en annen plass dersom du er heterofil. De er også veldig åpne om homofili i Paris og som nevnt tidligere er en hel bydel samlingplass for byens gay-miljø. Skal du ha homsesex i Paris, følg de pågående tv-reklamene og bruk kondom. Det heter preservatifs på fransk og fåes på et av de mange apotekene eller i automater strategisk plassert rundt om i byen og ved undergrundsterminalene. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå har jeg hørt Eplefe si "Hallo". *stolt* Jeg holdt ut en uke med henne i telt jeg! *stolt* Jamen, jamen. JAMEN. Det er din feil. Du som absolutt skal være i Arendal. : < Du kunne kommet hit også da... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg holdt ut en uke med henne i telt jeg! *stolt* Joda, men jeg ringte henne. Jeg RINGTE. Og du vet meg og ringing. *host* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå har jeg hørt Eplefe si "Hallo". *stolt* Nå kan du få dele med oss hvordan du fikk det til også. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå har jeg hørt Eplefe si "Hallo". *stolt* Jeg overlevde en uke med henne i telt jeg! *stolt* Fixed. Du kunne kommet hit også da... Jeg var nedi der i en uke, nettopp. Sånn i tilfelle du ikke merket det. Jeg var hun som drev på å vekte deg tidlig om morgenen når du absolutt ville sove. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå kan du få dele med oss hvordan du fikk det til også. Jeg ringte. Og så la jeg på etter at hun svarte. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Joda, men jeg ringte henne. Jeg RINGTE. Og du vet meg og ringing. *host* joda... Godt poeng... Men hun sa bare hallo? du bare la på da eller? Jeg var nedi der i en uke, nettopp. Sånn i tilfelle du ikke merket det. Jeg var hun som drev på å vekte deg tidlig om morgenen når du absolutt ville sove. ^^ Det var jo sånn tidlig jo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nå kan du få dele med oss hvordan du fikk det til også. Jeg ringte. Og så la jeg på etter at hun svarte. Du må jo fortsette å snakke da. Hele poenget med å ringe noen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 joda... Godt poeng... Men hun sa bare hallo? du bare la på da eller? Ja. Skulle jo bare se om hun var våken og hadde sett meldinga mi. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det var jo sånn tidlig jo oOJeg vil ikke si at klokken 10:00 er spesielt tidlig. Ikke når alle naboene tydeligvis er oppe, og godt i gang med fylla. oO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Du må jo fortsette å snakke da. Hele poenget med å ringe noen Meg og en telefon er en veldig dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Meg og en telefon er en veldig dårlig kombinasjon. Da er vi to. I jobbsammenheng er det null problem, men hvis jeg skal ta en privatsamtale til noen jeg ikke kjenner, glem det! Da prøver jeg alle andre kontaktmuligheter først. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 oOJeg vil ikke si at klokken 10:00 er spesielt tidlig. Ikke når alle naboene tydeligvis er oppe, og godt i gang med fylla. oO Snakker du om svenskene nå? Det var godt og varmt i teltet... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg, derimot, har ingen problemer med private samtaler. Men jeg ringer ikke support. Det kommer ikke på tale. Aldri. Noensinne. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Espen: Ikke bare svenskene. Casanovaene og negrene og. Også de berte-greiene. Waaait. VARMT? Det var en fucking bakeovn. oO Endret 2. juli 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jammen... Jeg var tidlig oppe den ene dagen da Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jammen... Jeg var tidlig oppe den ene dagen da Jaaaa... Også gikk du å la deg igjen. oO Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg, derimot, har ingen problemer med private samtaler. Men jeg ringer ikke support. Det kommer ikke på tale. Aldri. Noensinne. Prater med hvemsomhelst jeg... Orka ikke skrive epost til Posten.no for en klage her om dagen, så ringte jeg dem å skjellte dem ut no sinnsykt...lol ... Det får de for å miste pakken til 1000kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg