Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Paris er sikkert en morsom by.
De har ihvertfall et fascinerende godt utbygget homsemiljø. En hel bydel nærmest tilrettelagt og okkupert av den homofile befolkningsandelen med alle mulige slags festlige tilbud. En halv million stiller også opp på den årlige Gay Pride paraden og festivalen som holdes i byen. Ta vekk homsene og kulturseerverdighetene er det ikke så mye morsomt igjen altså..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Paris er sikkert en morsom by.
De har ihvertfall et fascinerende godt utbygget homsemiljø. En hel bydel nærmest tilrettelagt og okkupert av den homofile befolkningsandelen med alle mulige slags festlige tilbud. En halv million stiller også opp på den årlige Gay Pride paraden og festivalen som holdes i byen. Ta vekk homsene og kulturseerverdighetene er det ikke så mye morsomt igjen altså..

Sånn... kan du utdype litt mer takk. :)

 

mrbjoern skal til Paris senere i sommer... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg skal også til Frankrike på kompistur :)

Men ikke som gay da(las ikke hele innleggene over.. :p

 

Men ikveld er det Poker-kveld :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Jeg prøvde jo, Llandari...

Men den jævla rosa kjerringa som fløy rundt utenfor vinduet ditt ville ikke slippe meg inn. oO

 

Det er det frekkeste...

Skal sette opp rosakjerringfelle, så ordner nok det seg til neste gang. :)

 

Heh, trodde jeg hadde kjøpt Imsdal fruktvann med eplesmak. Ble en smule overrasket da jeg smakte på den, for det smakte ikke eple i det hele tatt. Kikker på flaska og leser: "Mango fersken"

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...