fargoth Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Paris er sikkert en morsom by.De har ihvertfall et fascinerende godt utbygget homsemiljø. En hel bydel nærmest tilrettelagt og okkupert av den homofile befolkningsandelen med alle mulige slags festlige tilbud. En halv million stiller også opp på den årlige Gay Pride paraden og festivalen som holdes i byen. Ta vekk homsene og kulturseerverdighetene er det ikke så mye morsomt igjen altså.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Paris er sikkert en morsom by.De har ihvertfall et fascinerende godt utbygget homsemiljø. En hel bydel nærmest tilrettelagt og okkupert av den homofile befolkningsandelen med alle mulige slags festlige tilbud. En halv million stiller også opp på den årlige Gay Pride paraden og festivalen som holdes i byen. Ta vekk homsene og kulturseerverdighetene er det ikke så mye morsomt igjen altså.. Sånn... kan du utdype litt mer takk. mrbjoern skal til Paris senere i sommer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg skal også til Frankrike på kompistur Men ikke som gay da(las ikke hele innleggene over.. Men ikveld er det Poker-kveld Endret 2. juli 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) mrboern er jo homofil. CASE CLOSED?? Endret 2. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det er 28 varmegrader ute! Hvorfor kommer ingen med kald drikke til meg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg prøvde jo, Llandari... Men den jævla rosa kjerringa som fløy rundt utenfor vinduet ditt ville ikke slippe meg inn. oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 rosa kjerringer are the worst. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jeg prøvde jo, Llandari... Men den jævla rosa kjerringa som fløy rundt utenfor vinduet ditt ville ikke slippe meg inn. oO Det er det frekkeste... Skal sette opp rosakjerringfelle, så ordner nok det seg til neste gang. Heh, trodde jeg hadde kjøpt Imsdal fruktvann med eplesmak. Ble en smule overrasket da jeg smakte på den, for det smakte ikke eple i det hele tatt. Kikker på flaska og leser: "Mango fersken" Endret 2. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 mrboern er jo homofil. 1x informative (list) Takk for informasjonen, Skarstad. Dog, dette visste jeg utmerket godt fra før av. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, det er jo derfor du skal til Paris! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ting som er trist *å bli Out`a av Skarstad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, det er jo derfor du skal til Paris! Ikke i utgangspunktet, nei. Min mor og far, drar meg med på en storbyferie i år. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nie tenner på sin egen nese! Jeg er ikke god nok lenger *snufs* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Du er langt borte, og jeg prøvde bare å tenne meg... Men så tente jeg på nesa mi i stedet... oO Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Ikke egentlig. mest vondt. Den ligtheren var varm. Der ja! Quayle har forstått det. x) Endret 2. juli 2008 av Nie Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg sitter og venter på at kyllingvingene som står i ovnen skal bli ferdig. Mat tar så lang tid når man er sulten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det fortjener du nesten! Når du er så dum og selvsentrert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg