chokke Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Go' morgen yoghurt er genialt. Jeg har spist ett eple og snart en go' morgen i dag. Blir ett eple til i 3-tida tenker jeg, før middag rundt 5. Jeg har begynt på min sunne livsstil. Pøh. Selv hadde jeg kjempesunn frokost. Frukt. To kiwier, to bananer, saften av en appelsin, en pære og et par-tre bringebær og fire skjeer naturell yoghurt. Skremmende ja! Det skal jeg fortelle deg. Årsaken er at jeg begynner å miste synet av snoppen hvis jeg står når jeg tisser. (Selv om akkurat det kan ha flere årsaker.) Bare å lene seg fremover det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg føler meg sikker på at noen er automatisk kvalifisert, mens andre spiller en innledende turnering. Og top x kommer inn i hovedturneringen. Høres iallefall saklig ut, vi får vel fasiten når Kibs kommer tilbake med oppdatering. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg føler meg sikker på at noen er automatisk kvalifisert, mens andre spiller en innledende turnering. Og top x kommer inn i hovedturneringen. Det tror jeg også. Men nå kan ekspertene svare. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) I hver singel-turnering er 32 av 128 spillere seedet (som regel inkluderer det et wild-card). Spillerne blir vudert etter ranking, i tillegg til hvor bra de har gjort det på gress. Endret 2. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 I hver singel-turnering er 32 av 128 spillere seedet (som regel inkluderer det et wild-card). Og resten tar stein-saks-papir om å komme med? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) De spiller som sagt om det. Tennis, altså. Endret 2. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Go' morgen yoghurt er genialt. Jeg har spist ett eple og snart en go' morgen i dag. Blir ett eple til i 3-tida tenker jeg, før middag rundt 5. Jeg har begynt på min sunne livsstil. Pøh. Selv hadde jeg kjempesunn frokost. Frukt. To kiwier, to bananer, saften av en appelsin, en pære og et par-tre bringebær og fire skjeer naturell yoghurt. Skremmende ja! Det skal jeg fortelle deg. Årsaken er at jeg begynner å miste synet av snoppen hvis jeg står når jeg tisser. (Selv om akkurat det kan ha flere årsaker.) Bare å lene seg fremover det. Banan er ikke bra, banan er hurtige karbs, noe som gjør at blodsukkeret skyter i taket og daler like fort. Inte bra, inte. Nei, det er ikke bare å lene seg forover, magen er i veien. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Etter at jeg hørte bandet "1349" har jeg fått noe det samme forholdet til det tallet som Jim Carrey sin rollefigur fikk til "23", spooky. Hvordan fungerer slik paranoia egentlig? Blir man bare mer obs på det eller hva ligger i det? For det er jo så vidt jeg vet en velkjent tilstand. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Banan er ikke bra, banan er hurtige karbs, noe som gjør at blodsukkeret skyter i taket og daler like fort. Inte bra, inte. Nei, det er ikke bare å lene seg forover, magen er i veien. Bananen var verdt det. Definitivt. Da må du lene deg lenger , eventuelt gjøre noe med det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jepp, siden penisforlengelse "is out of the question" så må jeg begynne å spise sunnere pluss at jeg må begynne å røre på meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hello, pretty people. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE, PLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,E LE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EP E,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPL ,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Siden du ikke hilser på meg så får jeg prøve å ta kontakt: Hei Eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har savnet dere ooog. <3 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) OKEI! Svaret jeg fikk! Det finnes tre nivå: topp-nivå som er de 100 beste i verden, så middels nivå, som er fra 100-300, og så nederste nivå som er fra 300-X. "Alle" kan kvalifisere seg. Det er bare å betale 30$ og så begynne å spille for å bli høyere og høyere ranket. Det blir selvsagt vanskeligere og vanskeligere etterhvert, men i teorien har alle mulighet til å kvalifisere seg til turneringer osv., selv om det egentlig er klin umulig hvis du er ranket som nr. 300. Edit: Hei Bekki. Endret 2. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ah, intressant måte å gjøre det på <.< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ah, intressant måte å gjøre det på <.< Han sa også at det ikke var helt rettferdig. Var noe med poeng og sånn. Menmen. Vanskelig å få med seg alt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jo men så er det som regel ganske vanskelig å få noe til å bli 100% rettferdig sånn sett, teoretiskt sett er det ganske intresant iallefall. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 NixX...... HVA ER DET DU DRIVER MED??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg