Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Go' morgen yoghurt er genialt. Jeg har spist ett eple og snart en go' morgen i dag. Blir ett eple til i 3-tida tenker jeg, før middag rundt 5. Jeg har begynt på min sunne livsstil.

Pøh. Selv hadde jeg kjempesunn frokost. Frukt.

To kiwier, to bananer, saften av en appelsin, en pære og et par-tre bringebær og fire skjeer naturell yoghurt.

Skremmende ja! Det skal jeg fortelle deg. Årsaken er at jeg begynner å miste synet av snoppen hvis jeg står når jeg tisser. (Selv om akkurat det kan ha flere årsaker.)

Bare å lene seg fremover det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Go' morgen yoghurt er genialt. Jeg har spist ett eple og snart en go' morgen i dag. Blir ett eple til i 3-tida tenker jeg, før middag rundt 5. Jeg har begynt på min sunne livsstil.

Pøh. Selv hadde jeg kjempesunn frokost. Frukt.

To kiwier, to bananer, saften av en appelsin, en pære og et par-tre bringebær og fire skjeer naturell yoghurt.

Skremmende ja! Det skal jeg fortelle deg. Årsaken er at jeg begynner å miste synet av snoppen hvis jeg står når jeg tisser. (Selv om akkurat det kan ha flere årsaker.)

Bare å lene seg fremover det.

Banan er ikke bra, banan er hurtige karbs, noe som gjør at blodsukkeret skyter i taket og daler like fort. Inte bra, inte.

Nei, det er ikke bare å lene seg forover, magen er i veien.

Lenke til kommentar
Banan er ikke bra, banan er hurtige karbs, noe som gjør at blodsukkeret skyter i taket og daler like fort. Inte bra, inte.

Nei, det er ikke bare å lene seg forover, magen er i veien.

Bananen var verdt det. Definitivt.

Da må du lene deg lenger :wee: , eventuelt gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,

PLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,E

LE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EP

E,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPL

,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE

EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE,EPLE!

Lenke til kommentar

OKEI! Svaret jeg fikk!

Det finnes tre nivå: topp-nivå som er de 100 beste i verden, så middels nivå, som er fra 100-300, og så nederste nivå som er fra 300-X. "Alle" kan kvalifisere seg. Det er bare å betale 30$ og så begynne å spille for å bli høyere og høyere ranket. Det blir selvsagt vanskeligere og vanskeligere etterhvert, men i teorien har alle mulighet til å kvalifisere seg til turneringer osv., selv om det egentlig er klin umulig hvis du er ranket som nr. 300. :p

Edit: Hei Bekki.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...