Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Whut? Det som er best med sommeren, er jo å slange seg i solen, bli varm, hoppe ut i sjøen og nedkjøle seg. Og deretter repetere det til du går lei. lei? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Whut? Det som er best med sommeren, er jo å slange seg i solen, bli varm, hoppe ut i sjøen og nedkjøle seg. Og deretter repetere det til du går lei. lei? Ja, til det begynner å snø og gradestokken går under 0. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 lei? Jeg lover deg, du blir kjempelei av å hoppe på trampoline 24/7 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Om sommeren skal man dra på ferie. Og spise is. Og bade litt da. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Mamma mener bestemt at jeg har kyssesyken siden jeg er så sliten. Er det noen andre symptomer på kyssesyke? Noen erfaringer? plxplxplxplx! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Knewt... Det er Indre Østfolds navle... Wtf. Clvn: Jeg og, men jeg liker meg i solveggene våres. Japp, solveggene er koselig, noe Indre Østfold generelt sett ikke er LOL LIZM! Selv liker jeg meg ikke ved sjøen om sommeren, skjønner ikke helt greia med det heller. Best å være på fjellet og slappe av Sjøen er herlig om sommeren. Noe av det beste må være kald utepils, volleyball, bading og grilling sammen med venner. Det er herlig, det Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg lover deg, du blir kjempelei av å hoppe på trampoline 24/7Nai Går ikke ann å bli lei sjøen (og det åpne hav, som er en helt spesiell opplevelse). Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Mamma mener bestemt at jeg har kyssesyken siden jeg er så sliten. Er det noen andre symptomer på kyssesyke? Noen erfaringer? plxplxplxplx! Klikk Nai Går ikke ann å bli lei sjøen (og det åpne hav, som er en helt spesiell opplevelse). Joho! Etterhvert kommer du til å savne snøen. Hytta med venner, slappe av på fjellet hele dagen og dra på afterski til dagen tar slutt Endret 12. januar 2008 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Skulle ønske vi hadde hytte elns ved sjøen... Har alltid ønsket meg min egen lille båt. Vi har bare hytte på fjellet, og der er det bare gøy om vinteren. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I begynnelsen er pasienten noe slappere og trettere enn vanlig, og kanskje ha hodepine og litt feber. I løpet av en uke får noen sår hals, svelgevansker og dårlig ånde. Mandlene hovner opp og får et gråhvitt belegg. Noen få av pasientene kan få store smerter i mage og rundt milten. De fleste får store lymfekjertler forskjellige steder på kroppen (oftest på halsen, i armhulene eller i lyskene). Legen som undersøker deg kan eventuelt kjenne at leveren og milten er opphovnet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Mamma mener bestemt at jeg har kyssesyken siden jeg er så sliten. Er det noen andre symptomer på kyssesyke? Noen erfaringer? plxplxplxplx! for min del var det magesmerter, hodepine, hovne mandler, tett nese, til tiden kvalme osv... og alt det fikk jeg i julen :D Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Whut? Det som er best med sommeren, er jo å slange seg i solen, bli varm, hoppe ut i sjøen og nedkjøle seg. Og deretter repetere det til du går lei. Neh, sitte på forum med laptopen til jeg blir varm og så hoppe ut i bassenget og nedkjøle seg Enten det eller lange gåturer på fjellet <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Å være lat betyr ikke at man har kyssesyken, håper jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I begynnelsen er pasienten noe slappere og trettere enn vanlig, og kanskje ha hodepine og litt feber. I løpet av en uke får noen sår hals, svelgevansker og dårlig ånde. Mandlene hovner opp og får et gråhvitt belegg. Noen få av pasientene kan få store smerter i mage og rundt milten. De fleste får store lymfekjertler forskjellige steder på kroppen (oftest på halsen, i armhulene eller i lyskene). Legen som undersøker deg kan eventuelt kjenne at leveren og milten er opphovnet. Thre u go. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Å være lat betyr ikke at man har kyssesyken, håper jeg. Regner med at det er det hun tror siden jeg ikke har noen av de andre symptomene^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ja, til det begynner å snø og gradestokken går under 0. men da er det ikke sommer lenger heller da... så da går det greit Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Wey, har fått ny avatar. MacGyver ftw! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bytex: jeg håper for gudsskyld ikke det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I begynnelsen er pasienten noe slappere og trettere enn vanlig, og kanskje ha hodepine og litt feber. I løpet av en uke får noen sår hals, svelgevansker og dårlig ånde. Mandlene hovner opp og får et gråhvitt belegg. Noen få av pasientene kan få store smerter i mage og rundt milten. De fleste får store lymfekjertler forskjellige steder på kroppen (oftest på halsen, i armhulene eller i lyskene). Legen som undersøker deg kan eventuelt kjenne at leveren og milten er opphovnet. Thre u go. Jeg var før deg med samme teksten (Fra WIki) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Nå folkens, syntes dere det var deilig med en ny variant av SO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg