Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Knewt... Det er Indre Østfolds navle...

Wtf. :wee:

Clvn: Jeg og, men jeg liker meg i solveggene våres. :)

Japp, solveggene er koselig, noe Indre Østfold generelt sett ikke er LOL LIZM!

Selv liker jeg meg ikke ved sjøen om sommeren, skjønner ikke helt greia med det heller. Best å være på fjellet og slappe av :love:

Sjøen er herlig om sommeren. Noe av det beste må være kald utepils, volleyball, bading og grilling sammen med venner. Det er herlig, det :love:

Lenke til kommentar
Mamma mener bestemt at jeg har kyssesyken siden jeg er så sliten.

Er det noen andre symptomer på kyssesyke? Noen erfaringer? plxplxplxplx!

Klikk

Nai :(

Går ikke ann å bli lei sjøen (og det åpne hav, som er en helt spesiell opplevelse).

Joho! Etterhvert kommer du til å savne snøen. Hytta med venner, slappe av på fjellet hele dagen og dra på afterski til dagen tar slutt :D

Endret av WIP-Slettes-Gh79d3mO
Lenke til kommentar

I begynnelsen er pasienten noe slappere og trettere enn vanlig, og kanskje ha hodepine og litt feber. I løpet av en uke får noen sår hals, svelgevansker og dårlig ånde. Mandlene hovner opp og får et gråhvitt belegg. Noen få av pasientene kan få store smerter i mage og rundt milten. De fleste får store lymfekjertler forskjellige steder på kroppen (oftest på halsen, i armhulene eller i lyskene). Legen som undersøker deg kan eventuelt kjenne at leveren og milten er opphovnet.

Lenke til kommentar
Mamma mener bestemt at jeg har kyssesyken siden jeg er så sliten.

Er det noen andre symptomer på kyssesyke? Noen erfaringer? plxplxplxplx!

for min del var det magesmerter, hodepine, hovne mandler, tett nese, til tiden kvalme osv... :D og alt det fikk jeg i julen :D :D

Lenke til kommentar
Whut? Det som er best med sommeren, er jo å slange seg i solen, bli varm, hoppe ut i sjøen og nedkjøle seg. :) Og deretter repetere det til du går lei.

Neh, sitte på forum med laptopen til jeg blir varm og så hoppe ut i bassenget og nedkjøle seg :tease:

Enten det eller lange gåturer på fjellet <3

Lenke til kommentar
I begynnelsen er pasienten noe slappere og trettere enn vanlig, og kanskje ha hodepine og litt feber. I løpet av en uke får noen sår hals, svelgevansker og dårlig ånde. Mandlene hovner opp og får et gråhvitt belegg. Noen få av pasientene kan få store smerter i mage og rundt milten. De fleste får store lymfekjertler forskjellige steder på kroppen (oftest på halsen, i armhulene eller i lyskene). Legen som undersøker deg kan eventuelt kjenne at leveren og milten er opphovnet.

Thre u go.

Lenke til kommentar

Thre u go.

Jeg var før deg med samme teksten (Fra WIki)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...