Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Mornings, folkens!! Er dere klare til en dag med TO bra kamper etter hverandre?? Jeg har forberedt meg mentalt siden i går, og satser på at det blir bra, med halvveis det resultatet jeg ønsker. Wohoi.

 

Er Skarstad i søt-humør igjen?

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, takk. Jeg skal videreformidle det. :!:

 

Synes også det er gøy med folk som liker noe annet enn fotball og håndball, liksom. Nå er det jo snart Tour de France også, og det følger vel en del nordmenn med på på grunn av nordmennene.

Lenke til kommentar

Fantastisk dögnrytme for tida:

 

08:00 stå opp og ete frokost

09:00 ut og male til 12:30

12:30 lunsj

13:00 male til 16:30

16:30 ete middag

17:00 male til 18, 19 eller 20

19:00 Dr Phil på tv

20:00 random tv eller msn/forum

21:00 samme som over

22:00 Law & Order på tv

23:00 senga, og 1 en episode scrubs på ipoden

Lenke til kommentar
As if. :D

 

Go' morgen yoghurt er genialt. Jeg har spist ett eple og snart en go' morgen i dag. Blir ett eple til i 3-tida tenker jeg, før middag rundt 5. Jeg har begynt på min sunne livsstil.

Sunn er ikke det samme som lite mat. :dontgetit: Det fucker opp alt. Oo

Lenke til kommentar
Takk, takk. Jeg skal videreformidle det. :!:

 

Synes også det er gøy med folk som liker noe annet enn fotball og håndball, liksom. Nå er det jo snart Tour de France også, og det følger vel en del nordmenn med på på grunn av nordmennene.

 

 

Ah det er sommer det, å sitte hjemme hos bestemor og spise pølse i brød mens Tour de France og Formel 1 ruller over skjermen.

Jeg hadde aldri interesse av det, men var iallefall noe å se på, noe annet enn Home and Away og fotball.

 

Også er jeg av den typen som heier på f.eks Makedonia i ski-VM også da x.x

 

 

Det er Wimbledon cupen som ruller og går ikke sant? har ikke sett fulgt med så alt for mye på media i det siste, så er helt blank.

Lenke til kommentar
Det er Wimbledon cupen som ruller og går ikke sant? har ikke sett fulgt med så alt for mye på media i det siste, så er helt blank.

Ikke kall det cup, da. >.< Det heter bare Wimbledon, liksom. Det er det som ruller og går, ja. Kvartfinaler i dag! :)

Lenke til kommentar

Ah sorry, arrangement eller turnering eller "bare Wimbledon" eller hva det nå enn foretrekkes at jeg kaller det o.0

*bøye seg ydmykt*

 

 

Uansett..

Hvordan er kvalifiseringen i Tennis-Turneringer forresten?

Spiller man mot de som er nærmest rangert en i verden, eller er det seedet eller hva for no?

Lenke til kommentar
Uansett..

Hvordan er kvalifiseringen i Tennis-Turneringer forresten?

Spiller man mot de som er nærmest rangert en i verden, eller er det seedet eller hva for no?

Det der vet jeg faktisk ikke, men jeg har fundert på det. Kan spørre når sendinga begynner, så skal jeg videreformidle det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...