Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, jeg har jo laget ghost-image til de fleste modellene, men jeg må lage iallefall ett nytt image nå. Selve installasjonen tar jo bare 10 minutter per maskin med ghost. :love: Fyller opp nettuttakene jeg har her på kontoret så får tatt 5 stykker i slengen. Det deilige er at jeg bare booter og trykker litt, venter - endrer SSID, kjører script for installasjon av antivirus og melder skiten inn i domenet. Relativt behagelig, men det er så ensformig. Får jo 50 maskiner til om ikke så lenge, de har jeg heldigvis ferdig image til, så de går fort.

Ahh. Skulle ønske vi hadde ferdige images på pc-ene vi hadde på jobben. *lufte idé for arbeidsgiver* :wee:

 

Og, nå har jeg sett gjennom halvparten av devWatchen min på dA. 250 way to go. :D

Lenke til kommentar
Ahh. Skulle ønske vi hadde ferdige images på pc-ene vi hadde på jobben. *lufte idé for arbeidsgiver* :wee:

 

Og, nå har jeg sett gjennom halvparten av devWatchen min på dA. 250 way to go. :D

 

Hehe, jeg er jo IT-ansvarlig på bruket så jeg har liksom ansvaret. Det er jo bare meg på IT-avdelinga også forresten. :D Den gangen jeg starta her så var det ikke ghost her, jeg har anskaffet det nå i ettertid. Man sparer seg så sinnsykt mye tid på å sette opp standardoppsett første gangen man får inn en ny modell for så å bare boote opp mot ghostserveren neste gang samme modell kommer inn døra. Fatter ikke hvordan de fikk det til å gå rundt her før jeg kom hit. Da var de riktig nok 3 lærere med litt IT-kompetanse som styrte skuta, men jeg regner med at det har blitt en del sene kvelder med installasjoner på dem ja. *flire*

Lenke til kommentar
@Chokke

 

Sola er for varm når man har uniform, *sutre, vine klynke*

Aaaw, fælt å ikke ha jobb. Er varmt uten uniform.

 

ja fy faen e dævver...

 

+ romemitt lukter øl og dritt...så her erre digg å sitte ja... faen

Så ikke sitt inne da.

 

Selv måtte jeg sende slem mail til Nordea og be om kontoutskrift, ble forvirra når jeg prøvde å ringe :roll: .

 

Men da er det ut å tane igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...