Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 aaaaaaaaah en liten fugl... Den er faktisk ganske stor Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 aaaaaaaaah en liten fugl... Den er faktisk ganske stor ja egentlig... og stygg var den å Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Joda, jeg har jo laget ghost-image til de fleste modellene, men jeg må lage iallefall ett nytt image nå. Selve installasjonen tar jo bare 10 minutter per maskin med ghost. Fyller opp nettuttakene jeg har her på kontoret så får tatt 5 stykker i slengen. Det deilige er at jeg bare booter og trykker litt, venter - endrer SSID, kjører script for installasjon av antivirus og melder skiten inn i domenet. Relativt behagelig, men det er så ensformig. Får jo 50 maskiner til om ikke så lenge, de har jeg heldigvis ferdig image til, så de går fort. Ahh. Skulle ønske vi hadde ferdige images på pc-ene vi hadde på jobben. *lufte idé for arbeidsgiver* Og, nå har jeg sett gjennom halvparten av devWatchen min på dA. 250 way to go. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 ja egentlig... og stygg var den å Nahai, den er søt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) @Chokke Sola er for varm når man har uniform, *sutre, vine klynke* Endret 2. juli 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 ja egentlig... og stygg var den å Nahai, den er søt neidrit stygg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 neidrit stygg Snakker du om degselv igjen nå da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ahh. Skulle ønske vi hadde ferdige images på pc-ene vi hadde på jobben. *lufte idé for arbeidsgiver* Og, nå har jeg sett gjennom halvparten av devWatchen min på dA. 250 way to go. Hehe, jeg er jo IT-ansvarlig på bruket så jeg har liksom ansvaret. Det er jo bare meg på IT-avdelinga også forresten. Den gangen jeg starta her så var det ikke ghost her, jeg har anskaffet det nå i ettertid. Man sparer seg så sinnsykt mye tid på å sette opp standardoppsett første gangen man får inn en ny modell for så å bare boote opp mot ghostserveren neste gang samme modell kommer inn døra. Fatter ikke hvordan de fikk det til å gå rundt her før jeg kom hit. Da var de riktig nok 3 lærere med litt IT-kompetanse som styrte skuta, men jeg regner med at det har blitt en del sene kvelder med installasjoner på dem ja. *flire* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 neidrit stygg Snakker du om degselv igjen nå da? ja? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) skal jeg slå opp egen tråd for torgeir? http://www.seher.no/php/art.php?id=778359 Endret 2. juli 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Yaaaawn. Jeg føler meg helt ødelagt, men jeg må få fart på sakene, for bestevenninna mi drar meg med til byen. BYYYE! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 @Chokke Sola er for varm når man har uniform, *sutre, vine klynke* ja fy faen e dævver... + romemitt lukter øl og dritt...så her erre digg å sitte ja... faen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 @Chokke Sola er for varm når man har uniform, *sutre, vine klynke* Aaaw, fælt å ikke ha jobb. Er varmt uten uniform. ja fy faen e dævver... + romemitt lukter øl og dritt...så her erre digg å sitte ja... faen Så ikke sitt inne da. Selv måtte jeg sende slem mail til Nordea og be om kontoutskrift, ble forvirra når jeg prøvde å ringe . Men da er det ut å tane igjen. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Fy søren, så uflaks jeg har. Dusjet ti minutter, og da kommer selvfølgelig pakken jeg ventet på :/. Endret 2. juli 2008 av haalo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 ja fy faen e dævver... + romemitt lukter øl og dritt...så her erre digg å sitte ja... faen Dette er nesten litt patetisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Du virket jo koselig i dag. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Du virket jo koselig i dag. ja synes det jeg å. ja fy faen e dævver... + romemitt lukter øl og dritt...så her erre digg å sitte ja... faen Dette er nesten litt patetisk. nei.. det er varmt å sånn er det bare... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Hvis rommet ditt lukter dritt så er det vel på tide å vaske Sjokkisbamsen? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nai, det er en tegneserie som er relatert til WoW. Og den er hysterisk morsom. Lookingforgroup-comic. Det er Richard, Mester i 10-12kulter/claner og borgermester i en by. Ofte referert som han som "brant ned barnehjemmet i selvforsvar". Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hvis rommet ditt lukter dritt så er det vel på tide å vaske Sjokkisbamsen? jeg vaska i går, men jeg og vennindee drakk her i går så da luktr det dritt igjen:P men jo skal vaske:) Endret 2. juli 2008 av Sjokoladebamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg