kloningen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Har sett den før, men husker ikke hvorfra ! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 iznogood? Hvor i huleste har du sett en slik karakteren i en Goscinny/Tabary-serie? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Kanskje i en drøm, men det var verdt sjansen. Hm, jeg kan ikke skrive. Endret 2. juli 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nai, det er en tegneserie som er relatert til WoW. Og den er hysterisk morsom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Egg! =] Agree! ------------ Ut og male i dag og =D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 God morgen forumfjols! Hvorfor er halve forumet på engelsk og resten på norsk? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 God morgen forumfjols! Hvorfor er halve forumet på engelsk og resten på norsk? Fordi du har valgt engelsk språk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, god morgen folkens. Jeg våknet jo såklart tidlig, den ene dagen jeg ikke må stå opp tidlig. Akk ja. Jeg får sikkert sovet litt på toget inn til Oslo i morgen. Hva gjør forumfolket på i dag? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 God morgen forumfjols! Hvorfor er halve forumet på engelsk og resten på norsk? Fordi du har valgt engelsk språk Ja, hvorfor blir jeg plaget med en norsk oversettelse på deler av forumet? GRRRR! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Ja, hvorfor blir jeg plaget med en norsk oversettelse på deler av forumet? GRRRR! Fordi det er ting som er lagt til etter dem byttet te ny verjon Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nettopp ja. Urk, nå må jeg ut å gå en tur, vandre over til det andre tunet for å begynne imaging av ca 50 bærbare maskiner. *sukk* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Oslo sporveier strikes again \o/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nettopp ja. Urk, nå må jeg ut å gå en tur, vandre over til det andre tunet for å begynne imaging av ca 50 bærbare maskiner. *sukk* Så koselig. Grei jobb det vel? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 god morgen forumsmennesker Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 god morgen forumsmennesker Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 god morgen forumsmennesker aaaaaaaaah en liten fugl... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Nettopp ja. Urk, nå må jeg ut å gå en tur, vandre over til det andre tunet for å begynne imaging av ca 50 bærbare maskiner. *sukk* Så koselig. Grei jobb det vel? Joda, jeg har jo laget ghost-image til de fleste modellene, men jeg må lage iallefall ett nytt image nå. Selve installasjonen tar jo bare 10 minutter per maskin med ghost. Fyller opp nettuttakene jeg har her på kontoret så får tatt 5 stykker i slengen. Det deilige er at jeg bare booter og trykker litt, venter - endrer SSID, kjører script for installasjon av antivirus og melder skiten inn i domenet. Relativt behagelig, men det er så ensformig. Får jo 50 maskiner til om ikke så lenge, de har jeg heldigvis ferdig image til, så de går fort. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Åh lord. God morgen! Endelig ser det ut som det blir en dag med sol . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg