Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aften Balldus :cool:

Jeg så ikke hva du hadde skrevet!

 

Btw: Jeg har så fritids at jeg har skrevet en historie. Les og kommenter, takk :)

 

 

Torgeir er en liten og spinkel gutt som bor sammen med moren og faren sin, og sin eldre søster, Susanne, som er slem. Mammaen til Torgeir heter Lise, hun er høy og mørk og er ganske tynn. Torgeir synes hun er ganske pen. Pappaen hans, som heter Gunnar, er lav og feit, Torgeir vil ikke bli sånn når han blir voksen. Han vil være høy og muskuløs, men Gunnar hans har sagt at han minner mye om hvordan han var i barndommen. Torgeir hater at Gunnar alltid må si så dumme ting. Torgeir misliker Gunnar av og til, men han hater han ikke.

Torgeir går på skole, men har ikke så mange venner. Han er ganske mye for seg selv i grunn. Torgeir føler seg litt utstøtt.

Men han har én bestevenn, han heter Per Ove. Per Ove er et år yngre enn Torgeir, så de går ikke i samme klasse. Torgeir har ikke så mange venner i klassen sin, de tror han er homo fordi han har en rosa t-skjorte. Torgeir synes at de fleste i klassen sin er noen forbannede bondeknøler, noen trangsynte faener i grunn. Torgeir vet han har rett, men siden han bor litt på landet tør han ikke si det høyt.

Per Ove derimot, er ingen trangsynt bondeknøl, han er kul. Han hører på kul musikk, han går i kule klær og han er ganske flink til å synge. Torgeir ser opp til ham.

Torgeir trener mye, han trener for å bli stor å sterk, siden alle synes han er så liten og spinkel. Men han blir ikke større, ikke så mye sterkere heller. Han klarer bare 4 kilo på vektene som han har, det ser lite ut. Ikke er han høy heller, han måler bare 1.67 på sokkelesten. Torgeir vil ha kjæreste.

Noen av jentene i klassen til Torgeir er ganske greie, det er dem han er med når han er på skolen. Men han har en mistanke om at de bare er med han fordi de synes det er kult å ha en homovenn, selv om de sier det motsatte. De synes Torgeir er morsom, de synes han har god humor. Torgeir blir glad når andre ler av ham. Torgeir er forelsket i Anine, hun er smart og pen. Hun har langt mørkt hår, og har en fin form. Hun har ikke så store pupper, men Torgeir trenger ikke store pupper, han liker bedre at puppene er små og søte, slik som Anine sine. Torgeir tenker på Anine hele tiden!

To av guttene i klassen er teite synes Torgeir, de er ikke noen forbannede bondeknøler, tvert imot. Men de er teite, de er teite fotballidioter som tror de er best. Det synes tydeligvis noen av de dumme jentene i klassen også. Men de dumme jentene bryr ikke Torgeir seg om, de er bare teite. De ender sikkert opp som vaskedamer alle sammen når de blir voksne. Torgeir vil bli Lege. Han er smart og kan mye, han er flink på skolen, men tør ikke si så mye i timen fordi alle de teite bondeknølene bare prøver å få han til å flaue seg ut. Gode karakterer får han allikevel, han pleier å gjøre det bra på prøver. Han er ikke så flink i fransk, han gidder ikke å gjøre leksene sine i fransk, de er kjedelige.

 

 

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Søt historie det der, virker litt uferdig, tho. Likte den litt barnslige skrivestilen, skikkelig søt. ^^

 

Takk^^

Haha. Må si jeg liker historien din Ballus. :)

 

Når kommer fortsettelsen? :wee:

Den kommer, den kommer.

Takk

Er historien halvveis basert på en historie, Ballus? DIN historie!?

Jepp, det er den.

Bare hallveis though.

 

 

Jeg kommer med updates once in a while, følg med.

 

Sier bare èn ting Ballus: MOAR!

Jeg sier bare hvafornoe?

Endret av Ballus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...