Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ja det skulle ikke forundre meg. Hvor skal vi ha oppskytningen hen da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hai, b-reeeeal! Er det noen som blir sinte om jeg bytter visningsnavn til Demịlle, eller?? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ja det skulle ikke forundre meg. Hvor skal vi ha oppskytningen hen da? Hmmm. I Drøbak. xD Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ja det skulle ikke forundre meg. Hvor skal vi ha oppskytningen hen da? Hmmm. I Drøbak. xD Flott, da er vi et stykke på vei. Resten kan dere finne ut av mens jeg sover. *krabbe under dyna* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Drøbak? Liek....whyyy? Hai, b-reeeeal! Er det noen som blir sinte om jeg bytter visningsnavn til Demịlle, eller??Ja. Det er opptatt og tilhører en annen bruker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hun er i Paris og Skarstad er mongo. Edit: kanskje ikke mongo akkurat, det var ikke helt snilt, men rarere en vanlig. Endret 1. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Eller. Demille<3 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ja. Det er opptatt og tilhører en annen bruker. Nei, ikke Demịlle. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Vel...go ahead. Jeg blir ikke sur så lenge en annen brukers alias ikke blir berørt. Men et er du som er stuck med det i 180 dager så tenk deg godt om... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Hun er i Paris og Skarstad er mongo.Edit: kanskje ikke mongo akkurat, det var ikke helt snilt, men rarere en vanlig. Nei, jeg mente, hva med at han kaller seg Demile? Nei, ikke Demịlle. Det er sikkert ikke lov med slike tegn i nicket. Fremmedfrykt. *sukk* Endret 1. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Det er litt kjipt at det er en person med null poster som har nicket Pusur. Får ikke skiftet, liksom. Den auto-sammenslåingsfunksjonen burde ikke være tidsbegrenset. Endret 1. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 *mett* *drikke litt farris* *dø* *se film* Ugh. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er litt kjipt at det er en person med null poster som har nicket Pusur. Får ikke skiftet, liksom. Den auto-sammenslåingsfunksjonen burde ikke være tidsbegrenset. Du kan prøve å smiske med Dotten og se om det hjelper. Uansett...du vil være Pusur 1993 uansett Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er litt kjipt at det er en person med null poster som har nicket Pusur. Får ikke skiftet, liksom. Snakk med en admin, og be han slette brukeren. Om de har vært inaktive en stund, og ikke har noen poster. Er det sjeldent noe stress å få slettet de. Slik jeg har forstått. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Vi kaller ham jo bare Pusur, så hvorfor ikke, liksom. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Vi kaller ham jo bare Pusur, så hvorfor ikke, liksom. Eller de få av oss, som snakker med han utenfor forumet, som kaller han ved navn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Vi kaller ham jo bare Pusur, så hvorfor ikke, liksom. I beg to differ! Det gjelder å være formell. Endret 1. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er ikke akkurat det at fødselsåret mitt står i nicket jeg bekymrer meg over, det står i profilen uansett. Men "Pusur" ser langt mer stilrent og penere ut enn "Pusur1993". Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Småkomisk at Skarstad har en tegneserie"figur" i avataren sin, akkurat som... noen andre, som er en del yngre. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg