fargoth Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Definer "vanlig sex".Begynn med å definere vanlig. Siden det ikke finnes en uniform og konstant definisjon på vanlig kan man ikke komme med en endelig definisjon på "vanlig sex" da man har en tilsynelatende ubegrenset antall variasjoner å gå ut i fra direkte avhengig av den førstnevnte definisjonen. Hvis man setter det til side å går ut i fra at et flertall av menneskene som skal representeres (vesten i dette tilfellet) er tilstrekkelig til å fungere som definisjon på vanlig, er det misjonærstillingen som skal gå under benevnelsen "vanlig sex". Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Du tok ikke hintet... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er ikke av betydning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Den var vel kanskje ikke så...ironisk? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er ikke av betydning. Jeg snakket ikke til deg. /Lat Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Faen. Var Underpants før meg. >< Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva pokker? Klarer dere ikke å produserer mer enn 3 sider med svada på 5 timer? Elendig Jeg har spist bursdagskake hos en kamerat Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Den var vel kanskje ikke så...ironisk? HVA!? Er vi noe annet enn ironisk i kafeen? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Få seg deg produsere noe for oss, Llandari. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva pokker? Klarer dere ikke å produserer mer enn 3 sider med svada på 5 timer? Elendig I know. Stedet her begynner å faile litt :X Den var vel kanskje ikke så...ironisk? HVA!? Er vi noe annet enn ironisk i kafeen? Ja...jeg har hørt rykter om det. Men noe konkret kilde kan jeg dessverre ikke oppgi. Jeg har Doc. Halsen har vært wierd helt siden i går. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Få seg deg produsere noe for oss, Llandari. Beklager, men svadafabrikken min er tom for råvarer akkurat nå. Blir derfor et lite opphold i produksjonen til jeg får inn nye forsyninger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 HVA!? Er vi noe annet enn ironisk i kafeen? Vi må. Brorparten av forumbrukerne skjønner jo ikke ironi om den så blir personifisert og lager anførselstegn med fingrene i luften og snakker i en ordentlig syrlig tone. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Nye forsyninger ja. Mehehehe..x3 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Sjokolade fikser ALT! Gratulerer med ny avatar Nora. Liker den mye bedre enn den forrige. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Nye forsyninger ja. Mehehehe..x3 Jepp. Du tror vel ikke jeg har ubegrensede ressurser på lager? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det var det jeg håpet på. Og den romfergen skal være lilla. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Lilla? Nei nå må du gi deg. Den skal da være grønn. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Lilla med grønne prikker? Sånn forresten er det fryktelig kjedelig å se meg produsere noe. Mye bedre å delta i prosessen... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Lilla med grønne prikker?Sånn forresten er det fryktelig kjedelig å se meg produsere noe. Mye bedre å delta i prosessen... Gjerne. Japp, b-real vil gjerne helpe til han. *le* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Lilla med grønne prikker er akseptabelt, men bare lilla blir for mye. Men da har en unnagjort selve fartøyet...hvordan beveger fartøyet seg? Raketter? *poke Ida i siden* Endret 1. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg