Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syv av dem står over TV-en. Med froskeperspektivsbelysning. Fnis. Klovnene er jo søøte Jeg måtte pakke vekk de fleste fordi eksen min var redd dem, da Har en liggende på loftet, jeg trodde jeg skulle dø når jeg så den lå midt på gulvet der og stirret på meg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du tenker på Hove-festivalen? Var ikke parkeringsplassen vår koselig den og da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Today we has made a giant snømann http://hs.facebook.com/album.php?aid=26257&id=605982135 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 skal du være en plass om sommeren, så vil jeg heller annbefale utsiden av pollen, eller lyngør Klart at det er mange sørlandsperler, men jeg liker meg best der jeg kommer fra, Knapstad. Rolig og stille om dagene. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 skal du være en plass om sommeren, så vil jeg heller annbefale utsiden av pollen, eller lyngør Fordi nora er der og går i kjole om sommeren? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) You must log in to see this page. Nei, Slask. Fordi Nora er der om sommeren UTEN kjole. Endret 12. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fordi nora er der og går i kjole om sommeren? Hahahaha. Du er seriøst lame. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Klart at det er mange sørlandsperler, men jeg liker meg best der jeg kommer fra, Knapstad. Rolig og stille om dagene. selvsagt... nok av plasser og velge mellom... men har aldri hatt sansen for grimstad jeg... jeg har kanskje ikke prøvd nok, men ble så langt unna, og Arendal lå i veien liksom Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Today we has made a giant snømann http://hs.facebook.com/album.php?aid=26257&id=605982135 Nothing? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Har en liggende på loftet, jeg trodde jeg skulle dø når jeg så den lå midt på gulvet der og stirret på meg Kan jeg få den? Du tenker på Hove-festivalen? Var ikke parkeringsplassen vår koselig den og da? Parkeringsplassen deres rocker. EDIT: Å FAEN! JEg har glemt å sende påmeldingen min til Rød Snø 2008. Faen, faen, faen. >< Får ringe Anders i kveld. Svarte satan. Endret 12. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har en liggende på loftet, jeg trodde jeg skulle dø når jeg så den lå midt på gulvet der og stirret på meg Kan jeg få den? Jeg vet ikke hvor den er lengere, tror det fortsatt ligger der oppe et sted. Hadde ikke forundret meg om den hadde flyttet på seg egentlig Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Klart at det er mange sørlandsperler, men jeg liker meg best der jeg kommer fra, Knapstad. Rolig og stille om dagene. Høh, jeg vet om 1251 steder som er bedre (for meg) å leve enn på Knapstad Endret 12. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 selvsagt... nok av plasser og velge mellom... men har aldri hatt sansen for grimstad jeg... jeg har kanskje ikke prøvd nok, men ble så langt unna, og Arendal lå i veien liksom Men om jeg skal være helt ærlig, dialekten til jentene deres. Kek. Wææ. Brrrrrr. Digg. Sørlandet kan være potensielt sted å overta når norge blir lei av det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg vet ikke hvor Knapstad er engang.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fordi nora er der og går i kjole om sommeren? hvorfor glede seg til hun går med kjole, når hun kan gå uten her? men er helst fordet det er en av de få stedene det faktisk ikke er biler... alt er så avslappet, og Nora og fam, har egen stor privat brygge, og hus nede ved vannet Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Knewt... Det er Indre Østfolds navle... Wtf. Clvn: Jeg og, men jeg liker meg i solveggene våres. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Selv liker jeg meg ikke ved sjøen om sommeren, skjønner ikke helt greia med det heller. Best å være på fjellet og slappe av Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Til sommeren skal jeg til Syden for første gang. Way. 2 uker i Egeerhavet. Endret 12. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Til sommeren skal jeg enten være hjemme eller så skal jeg være på Rjukan og pusse opp leiligheten. Mer enn det tror jeg ikke det blir Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Selv liker jeg meg ikke ved sjøen om sommeren, skjønner ikke helt greia med det heller. Best å være på fjellet og slappe av Whut? Det som er best med sommeren, er jo å slange seg i solen, bli varm, hoppe ut i sjøen og nedkjøle seg. Og deretter repetere det til du går lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg