Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Syv av dem står over TV-en. Med froskeperspektivsbelysning. Fnis. :wee:

Klovnene er jo søøte :love:

Jeg måtte pakke vekk de fleste fordi eksen min var redd dem, da :p

Har en liggende på loftet, jeg trodde jeg skulle dø når jeg så den lå midt på gulvet der og stirret på meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klart at det er mange sørlandsperler, men jeg liker meg best der jeg kommer fra, Knapstad. Rolig og stille om dagene. :)

selvsagt... nok av plasser og velge mellom... men har aldri hatt sansen for grimstad jeg... jeg har kanskje ikke prøvd nok, men ble så langt unna, og Arendal lå i veien liksom :p

Lenke til kommentar
Har en liggende på loftet, jeg trodde jeg skulle dø når jeg så den lå midt på gulvet der og stirret på meg

Kan jeg få den? :love:

Du tenker på Hove-festivalen? Var ikke parkeringsplassen vår koselig den og da? :p

Parkeringsplassen deres rocker. :wee:

EDIT: Å FAEN! JEg har glemt å sende påmeldingen min til Rød Snø 2008. Faen, faen, faen. ><

Får ringe Anders i kveld. Svarte satan.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Kan jeg få den? :love:

Jeg vet ikke hvor den er lengere, tror det fortsatt ligger der oppe et sted. Hadde ikke forundret meg om den hadde flyttet på seg egentlig :p

Lenke til kommentar
Klart at det er mange sørlandsperler, men jeg liker meg best der jeg kommer fra, Knapstad. Rolig og stille om dagene. :)

Høh, jeg vet om 1251 steder som er bedre (for meg) å leve enn på Knapstad :wee:

Endret av clvn
Lenke til kommentar
selvsagt... nok av plasser og velge mellom... men har aldri hatt sansen for grimstad jeg... jeg har kanskje ikke prøvd nok, men ble så langt unna, og Arendal lå i veien liksom :p
Men om jeg skal være helt ærlig, dialekten til jentene deres. Kek. Wææ. Brrrrrr. Digg.

Sørlandet kan være potensielt sted å overta når norge blir lei av det.

:p

Lenke til kommentar
Fordi nora er der og går i kjole om sommeren? :roll:

hvorfor glede seg til hun går med kjole, når hun kan gå uten her?

men er helst fordet det er en av de få stedene det faktisk ikke er biler... alt er så avslappet, og Nora og fam, har egen stor privat brygge, og hus nede ved vannet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...