langkaas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hei folkens Lenge siden sist. Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) stod opp 17:02 idag. sånt skjer når ingen er hjemme og roper på at du skal stå opp. Og at du bare skal sove bittelitt lenger. og vært opp til 05:20 etter å ha sett street kings og apocalypse now Endret 1. juli 2008 av greveen Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Wat. Jeg så også Street Kings i går. Den var ikke så helvettes bra akkurat men... coincidence? Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 haha, den var helt grei klokka halv 4 Ikke noe skikkelig konge akkuratt. Helt grei. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Skal til Kristiansund i morgen. Noe å anbefalle? Må være hundevennlig dog. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hund kan du jo...spise? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Han er ikke moden for høsting enda. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg føler for å se minst en film i natt. Men jeg er ikke i humør til noe skummelt eller noe slikt. Ingen som har ett tips til en søt film som gjerne er litt morsom? En typisk jentefilm, egentlig, bare bra? =D Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Grace is Gone, His Girl Friday, The Apartment, Amelie... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg føler for å se minst en film i natt. Men jeg er ikke i humør til noe skummelt eller noe slikt. Ingen som har ett tips til en søt film som gjerne er litt morsom? En typisk jentefilm, egentlig, bare bra? =D http://www.kulturo.no/video/5634 Etter Dottens anbefalinger tenkte jeg skulle se denne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg føler for å se minst en film i natt. Men jeg er ikke i humør til noe skummelt eller noe slikt. Ingen som har ett tips til en søt film som gjerne er litt morsom? En typisk jentefilm, egentlig, bare bra? =D Ikke helt det du leter etter, men du skal fremdeles se phantom of the opera ferdig... og det nytter ikke og se den mens jeg er der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Vet du hva? Jeg skal på JOBB inatt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Vet du hva? Jeg skal på JOBB inatt Uffda Mye på jobb for tiden mann? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ja det har blitt litt mye i det siste nå..bare gruer meg hele dagen før jeg skal dit. Hvertfall natta. Men men, bare 2-3 dager til så er det sommerferie anyway. Må trå til ekstra før ferien når 3 stk er "syke" i avdelinga. Jævlig greit å være "syk" siste uka før ferien, ja..blir 5 ganger mere for oss andre å gjøre. Dagene mine de siste 2 ukene består av jobbe, komme hjem 0730, sitte med PC'n en times tid, slite med å få sove pga lys og varme, våkne i 17-tida, sløve med PC'n, dra på jobb igjen, Endret 1. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Grace is Gone, His Girl Friday, The Apartment, Amelie...*notere ned* http://www.kulturo.no/video/5634 Etter Dottens anbefalinger tenkte jeg skulle se denne Det ble den jeg gikk til, ehm, anskaffelse av, takker så meget. ^^ Ikke helt det du leter etter, men du skal fremdeles se phantom of the opera ferdig... og det nytter ikke og se den mens jeg er der Jaaada, men da trenger jeg konsentrasjon. Og det er ikke alltid jeg har det, selv om du ikke er her. Vet du hva? Jeg skal på JOBB inatt *gi trøstesjokolade* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 http://www.kulturo.no/video/5634 Etter Dottens anbefalinger tenkte jeg skulle se denne Det ble den jeg gikk til, ehm, anskaffelse av, takker så meget. ^^Jeg tenkte jeg skulle se den senere i kveld jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 NieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNie ieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieN eNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNi NieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNie ieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieN eNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNi NieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNie ieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieN eNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNi NieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNie ieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieN eNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNi NieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNieNie!!!! Jei få tløstesokoladee!!!!! Ont i halsen min!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 var det nie du prøvde å komme i kontakt med? *gi heller en Doc til* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 var det nie du prøvde å komme i kontakt med?*gi heller en Doc til* Jeg feilet visst. Doc? Hvilken smak? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Eukalyptus selvsagt. Alt annet er bare tøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg