NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg trodde at krisehåndtering på slike tjenester var ganske viktig, men så feil kan man altså ta. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jævla DRITTKAMERA, bare nekter å ta bilde nærme!? Hva i helvette! Må da for satan gå an å ta bilde selvom det er nærme? Men neida, enten så kommer det bilde av "blitz"-ikonet, eller så kommer "shaky picture" ikonet. Fasans drit. Du får ikke tatt bilde om du er nærere enn den maksimale fokusavstanden ... Edit: Med mindre du har manuell fokus. Og, ja, det var en litt gammel post å svare på, men jeg følte for de. Og hvordan har dere greid å skrive ti sider siden klokken tolv i går kveld? Endret 1. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Magi, småen. Magi. Endret 1. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil dra hjem fra jobb. Jeg orker ikke mer her, jeg holder på å bli sprø! Faens dritt, det er så rævva at man må ha en jobb for å leve. Jeg vil bare være hjemme å slappe av. Kose meg, spise meg feit. Faens, faens, jævla dritt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil dra hjem fra jobb. Jeg orker ikke mer her, jeg holder på å bli sprø! Faens dritt, det er så rævva at man må ha en jobb for å leve. Jeg vil bare være hjemme å slappe av. Kose meg, spise meg feit. Faens, faens, jævla dritt. In yo face Mr. OOH JEG ER SÅ POSITIV OM MORGENEN! ....klem? =( Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 In ya' fa(e)ces! var string = "9b39be83ncvdv324ca"; var enigma = ""; var whatisthis = "var myxor = prompt('Password:','');for (y=1; y<5; y++) {enigma += (string.indexOf(y)+1);}enigma += 5;if (myxor==enigma){enigma = enigma + '.php';location.href=enigma;}else{location.href='hahaha.php';}"; eval(whatisthis); Dagens php-oppgave. Hva blir utstrengen av dette knotet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) In ya' fa(e)ces! Dagens php-oppgave. Hva blir utstrengen av dette knotet? Parse error: syntax error, unexpected T_VAR in /var/www/test.php on line 2 (1) Endret 1. juli 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 PHP er forvirrende. Jeg har aldri skjønt meg på koding mer avansert enn HTML og CSS. :/ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Da har jeg også kommet meg ut av senga OG jeg har lest alle sidene dere skrev siden jeg la meg. Ganske imponerende, tror ikke jeg leste ett eneste fornuftig ord Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Takk for at du lot være å føye noe til "fornuftig" listen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Da har jeg også kommet meg ut av senga OG jeg har lest alle sidene dere skrev siden jeg la meg. Ganske imponerende, tror ikke jeg leste ett eneste fornuftig ord telles ikke "dask" som fornuftig da? eller "egg"? btw quayle: 1234567890ABCDEF Endret 1. juli 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er feil PepsiCo. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 1. Jeg snakker ALDRI fornuftig! 2. Egg eller dask går desverre ikke under fornuftig Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 men Daske Egg gjør det. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Daske egg? Hvorfor i himmelens navn skal man daske egg? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Fordi man får lyst vel? Djiiz... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det er feil PepsiCo. Du er feil! Uansett er det ikke så lett for meg å løse ukjente prompts, og du i tillegg bruker if{prompt()==enigma} jaddaaaa. Du bare surrer. Og strings skal kun bestå av oktavianske symboler tenk! Daske egg? Hvorfor i himmelens navn skal man daske egg? Sportslig. Synkroneggdasking fo'sho Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Da har jeg hørt om det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg