NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobb. Det skal spilles biljard i dag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Håkkai, henter det i løpet av uka, akkurat nå skal jeg ha et "dasketak" med Ballz. Hirr hirr! Jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobb. Det skal spilles biljard i dag. Har du eget biljard bord? o.0 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Håkkai, henter det i løpet av uka, akkurat nå skal jeg ha et "dasketak" med Ballz. Hirr hirr! Jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobb. Det skal spilles biljard i dag. Har du eget biljard bord? o.0 si fra på forhånd da så jeg er litt forberedt. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ikke bare du som har biljardbord, jeg kan spille edderkoppkabal også. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil ikke daskes, jeg holder meg unna slik. sa du ikke i går :`( Sssshhh! Ikke så andre hører det! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Dessverre. Har ikke stor nok plass til eget biljardbord. Et 9-fots bord, som er vanlig matchstørrelse, krever alt for stor plass til at jeg har råd til det. 4,5 fot * 9 fot = 137,16 * 274,32 pluss at man må ha 2 meter i hver retning ut fra hvert vant. Det tilsvarer: (137,16 + 400) * (274,32 + 400) = 537,16 * 674,32 = 5,3716 * 6,7432 ~ 36, 22 kvm. Men jeg har egen købag, med 2 delbare køer, en for spill og en kombinert spreng-/hoppkø som er i 3 deler. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 nå har jeg hørt det. jeg har et sånt lite, men det virker å spille på. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 nå har jeg hørt det. jeg har et sånt lite, men det virker å spille på. Beklager, men det virker ikke å spille på - det blir alt for lett. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 joa, men jeg tar det ikke så seriøst. liker alltid å ta en tur å leie et biljardbord. men så lenge minien er i stua spiller jeg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 joa, men jeg tar det ikke så seriøst. liker alltid å ta en tur å leie et biljardbord. men så lenge minien er i stua spiller jeg. Jeg tar det seriøst og må derfor ha skikkelig utstyr og et skikkelig bord å spille på. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Når jeg spiller mot venner tar jeg på meg dress, spiller til jeg vinner. Hjemme kan jeg spille mot noen andre som gjør spillet morsomt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 God morgen, folkens. Klokka er ti på ett, jo. Lekkert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 God morgen, godtfolk. Nå skal jeg på butikken med kjæresten og kjøpe brød, kjeks og sjokolade. Fattern kom nettopp hjem fra Sverige med røyk, cola und godteri til meg, livet er fint. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg skal lage mat til meg selv, så nå mister dere den stiligste personen i tråden. (i noen minutter) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 God morgen, folkens. Klokka er ti på ett, jo. Lekkert. Og det kaller du morgen? Langt på dag heter det God morgen, godtfolk. Nå skal jeg på butikken med kjæresten og kjøpe brød, kjeks og sjokolade. Fattern kom nettopp hjem fra Sverige med røyk, cola und godteri til meg, livet er fint. Slenger du over en cola? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Og det kaller du morgen? Langt på dag heter det ... Jeg har vondt i halsen!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 God morgen, folkens. Klokka er ti på ett, jo. Lekkert. Og det kaller du morgen? Langt på dag heter det God morgen, godtfolk. Nå skal jeg på butikken med kjæresten og kjøpe brød, kjeks og sjokolade. Fattern kom nettopp hjem fra Sverige med røyk, cola und godteri til meg, livet er fint. Slenger du over en cola? *kaste cola til*Da var man vandret på butikken. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Og det kaller du morgen? Langt på dag heter det ... Jeg har vondt i halsen!!! Uffda. *servere solbærtoddy og grapefruktkjerneekstrakt* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Uffda.*servere solbærtoddy og grapefruktkjerneekstrakt* Nawwwwwww. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg