Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Dasking er ikke kult, det er frekt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Dasking er ikke kult, det er frekt. sier du? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Frekt er bedre enn kult, dasking skal ikke være kult, det skal være frekt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Dasking er ikke kult, det er frekt. frekt er kult Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 så når folk sier jeg er frekk, er jeg da kul? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Frekt er bedre enn kult, dasking skal ikke være kult, det skal være frekt. frekt er snasent... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Dasking er ikke kult, det er frekt. frekt er kult frekt er nåty, nåty er digg, digg er frekt. See? så når folk sier jeg er frekk, er jeg da kul? Hvis du dasker de ja. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 frekt er nåty, nåty er digg, digg er frekt. See? Fint dikt! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Dasking er ikke kult, det er frekt. frekt er kult frekt er nåty, nåty er digg, digg er frekt. See? så når folk sier jeg er frekk, er jeg da kul? Hvis du dasker de ja. ja vi liker litt slike kinky saker.... rawr Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 frekt er nåty, nåty er digg, digg er frekt. See? Fint dikt! Edgar føkkings Allan Poe for ya! Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 så hvem har kan jeg daske da? synes det er passe ubehagelig å daske meg selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Balluz, MrBjoern eller Enojo kanskje? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil ikke daskes, jeg holder meg unna slik. Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 er litt skeptisk på han bjørn. han har nisselue på sommeren. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil ikke daskes, jeg holder meg unna slik. sa du ikke i går :`( Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 det hørtes da gruelig vamt ut Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vil ikke daskes, jeg holder meg unna slik. beklager, det er ingen vei tilbake. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 det hørtes da gruelig vamt ut Mobilen har daua. hvor satte du Tjodleif? o.0 Og du er til Liv ikke sant? for da kan jeg bare hente tingene sånn snæppy snæppy? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) det hørtes da gruelig vamt ut Mobilen har daua. hvor satte du Tjodleif? o.0 Og du er til Liv ikke sant? for da kan jeg bare hente tingene sånn snæppy snæppy? ja de er her... putta han i sekken din. du har masse poser å sånn her å... og blenderen din Endret 1. juli 2008 av Sjokoladebamse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg